Červenec 12, 200817 r kde si tohle zjistlil ? nikde nikdy tohle takhle exaktne napsany nebylo a je zajimavy, ze kdyz sem vyzkousel N95 zadna velka zmena, krom hlubsiho zvuku motoru se nekanalo. Par testu o vlivu "lepsiho benzinu" sem videl a cet, ale vsude byl rozdil v ramci statisticky chyby, cili skoro zadnej. abt to uvádí na svých stránkách. Sice je to vliv při nachipovaném motoru, ale předpokládám, že u nechipovaného to bude podobné. Minimálně je to představa v jakých je to řádech. Na N95 jsem taky jel, žádný zásadní rozdíl nebyl hmatatelný, ale to za normálních provozních podmínek asi u takhle silného motoru nebude, to tak když pojedeš 200 km/h. A btw tohle není o lepším benzínu ve stylu V-Power, ale o benzínu s odpovídajícím oktanovým číslem, což určitě vliv má!
Červenec 12, 200817 r Ja to říkám furt že je rozdíl mezi N95 a N98 dost znatelný (a nemyslím tím cenu na stojanu...)
Červenec 18, 200817 r Furt se tady řešila spotřeba TFSI, koukněte sem a uvidíte jak se pohybuje spotřeba. Myslím, že to není zdaleka tak dramatické jak se někteří snaží tvrdit
Červenec 18, 200817 r mischicka nás neoklameš, jeden tu jazdí za 11,26 druhý za 11,27 a tretí za 11,42 to je ale spotreba niet nad TDI najväčší žrút TDI RS jazdí za 8,19 - 8,46 - 9,67
Červenec 18, 200817 r Hezká tabulka, koukl jsem se i na 1.8TSI a tam je spotřeba kupodivu víceméně na úrovni 2.0 TFSI.Asi tomu majitelé více šlapou na krk nebo jezdí častěji po městě či krátké trasy se studeným motorem.Jízda po městě je pro oba motory na spotřebu nepříznivá.
Červenec 18, 200817 r Takže rozdíl 1,5 litru, nafta o 4 Kč dražší než natural98, pořizovací cena o 80 tis. jinde, a hlavně benzín narozdíl od dieslu jede
Červenec 18, 200817 r ale 1,9 TDI s najnižšou spotrebou je na 4,39 - 4,81 litra najvyššia spotreba 7,7 ako ty ale to musi jazdit ako vol Upraveno Červenec 18, 200817 r od wrccko
Červenec 18, 200817 r Hezká tabulka, koukl jsem se i na 1.8TSI a tam je spotřeba kupodivu víceméně na úrovni 2.0 TFSI.Asi tomu majitelé více šlapou na krk nebo jezdí častěji po městě či krátké trasy se studeným motorem.Jízda po městě je pro oba motory na spotřebu nepříznivá. Jsou tam ikonky o povaze trasy, koukni se. A dal sis jen 1.8 TSI v OII nebo i 1.8T v OI?
Červenec 18, 200817 r ale 1,9 TDI s najnižšou spotrebou je na 4,39 - 4,81 litra najvyššia spotreba 7,7 ako ty ale to musi jazdit ako vol Hele, ty hruškojablko, 1.9 TDi se 77kW nejde rovnat se 147kW
Červenec 18, 200817 r ja viem ale treba aj TFSIčkarov raz za čas podpichnuť ale 1,9TDI nie je zlý motor mal by si nad ním porozmýšľať ta 1,8 TSI je dosť zaujímavá
Červenec 18, 200817 r Jsou tam ikonky o povaze trasy, koukni se. A dal sis jen 1.8 TSI v OII nebo i 1.8T v OI? Koukal jsem jen na OII 1.8TSI. S OI 1.8T nemám žádné zkušenosti a nevím jaká spotřeba je dobrá či ne.
Červenec 18, 200817 r Nikdo z nás nepochybuje o kvalitách 1.9TDI ale benzín si kupujeme pro naprosto odlišný komfort a požitek z jízdy, který stávající TDI v Okině nejsou schopné nabídnout.Pohoda v mé soukromé 1.8TSI je proti mé služební 1.9TDI nesrovnatelně vyšší a za ni si rád na benzínu připlatím.Dynamika asi není až tak důležitá ale odhlučnění benzínových motorů je znatelně lepší a jízda s ním na delší vzdálenost je mnohem příjemnější.
Červenec 18, 200817 r to bereš jenom z hlediska hluku? myslím to příjemné cestování na delší vzádlenost... což?
Červenec 20, 200817 r Ano beru to hlavně z hlediska hluku.Při výletní jízdě jedu převážně v nějaké koloně a tak rozdíl v dynamice 1.8TSI a 1.9TDI je prakticky neznatelný-tempo stejně udává nějaký pomalejší vůz na začátku kolony a ne vždy je možné ho předjet.Ostatně jedno pomalejší auto předjedu a zas jiné dojedu takže si dynamickou jízdou stejně nepomůžu.Pokud kolona jede 80-90, tak se o nic ani nijak nesnažím, koukám po krajině a snažím se udělat si za volantem pohodlí co mi Okina dovolí.Já toho po dálnicích zase tolik nenajezdím i na Moravu jezdím raději přes Hradec Králové-tedy po silnici I.tř.
Červenec 26, 200817 r mischicka : to tvoje psani o vykonech s ruznym benzinem atd je nesmysl - ne v takovym rozsahu. A to co si psal s ABT, oni maj jednu upravu motoru, kde ridici jednotka podle natankovanyho benzinu zvoli urcitou mapu. A to sis asi poplet s tim ze serie ma na 91 o 40k mensi vykon na 95ku o 20 a na 98 standardni. Tohle patrilo k upravenymu motoru a s tim, ze ta nova RJ si zvoli svoje nastaveni prave podle natankovanyho benzinu v tehle rozmezich. Tohle proste neplatilo o seriovym motoru.
Červenec 26, 200817 r jako, že se ten chip proměnilvě upravuje? to bych chtěl vidět, jak si potom poradí s tim, když jednou vezmeš VPR, pak 91, pak 95, potom 98. tak je v nádrži slušnej mix.
Červenec 26, 200817 r mischicka : to tvoje psani o vykonech s ruznym benzinem atd je nesmysl - ne v takovym rozsahu. A to co si psal s ABT, oni maj jednu upravu motoru, kde ridici jednotka podle natankovanyho benzinu zvoli urcitou mapu. A to sis asi poplet s tim ze serie ma na 91 o 40k mensi vykon na 95ku o 20 a na 98 standardni. Tohle patrilo k upravenymu motoru a s tim, ze ta nova RJ si zvoli svoje nastaveni prave podle natankovanyho benzinu v tehle rozmezich. Tohle proste neplatilo o seriovym motoru. První věta mého příspěvku je, že to je pro upravený motor, ne sériovku, takže pořádně čti. A taky by mě zajímalo jak se mění charakteristika té úpravy. Na horší benzín to prostě přirozeně míň jede, jinak myslím nic.
Listopad 2, 200816 r Dnešní spotřeba Bojnice - Šamorín 6,3 l/100 km (průměrná rychlost 66 km/h). Na RS fakt dobrá spotřeba-už máš zimní gumy?
Listopad 2, 200816 r JJ, to jsem zapomněl dodat, zimní 205/55 R16, což má na spotřebu jistě pozitivní vliv i přes jejich značně vysoký vzorek. Ale nejdůležitější byl asi převážně rovinatý terén. Ale i cestou zpět, kdy jsem jen přes Hlohovec a tam kopečky jsou, jsem dojel za 6,9 l / 100 km.
Listopad 3, 200816 r mrkněte na tohle video Se mi líbí, že jedou se skoro prázdnou nádrží, ale řidič váží 110kg lol Po 2100km dělat s motorem tohle? Jinak to musí bejt pekelné zrychlení. Upraveno Listopad 3, 200816 r od j0ska
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.