Publikováno Duben 30, 20241 r Zdravím všechny, nejsem žádný expert na auta. Tak prosím o radu při volbě motoru do Kodiaqu. Obecně se tvrdí že naftový motor není vhodný do města, nicméně nevím zda je to pravda i v dnešní době a zda benzín netrpí již stejnými neduhy jako nafta na krátké vzdálenosti. Ročně najedu cca 15.000 Km převážně ve městě, 2x do měsíce dálniční trasa cca 100km, v létě přívěs (dřevo z lesa), v zimě hory. Uvažuji o motoru 2.0TSi ale zajímal by mě odbornější názor v porovnání s 2.0 TDi. Děkuji Upraveno Květen 3, 20241 r od bambus1983
Duben 30, 20241 r Pri tvojom najazde urcite benzin a hlavne ak prevazne v meste. Dialnica v pohode tiez to nie su najazdy na naftu ajked na tej dialnici by si mal urcite lepsiu spotrebu ale 2x 100km mesacne nevidim ako nejaky zasadny dovod na naftu. Na druhu stranu aj v modernych benzinoch je dost kurvitok uz len priamy vstrek, OPF a ine veci ale na tvoje vyuzitie stale lepsie ako nafta podla mna. Asi si myslel 2.0 tdi😁 co je tiez fajn motor aj slabsia predokolka aj silnejsia 4x4 ajked spolahlivost tychto motorov je zatial otazna. Mozno by stal za zvazenie aj 1.5 tsi cenovo asi bude vychadzat lepsie ako 2.0 tsi a tiez ma 7dsg s mokrymi spojkami co je velke plus a napr. novy Sup s tymto motorom ma len slabsie "suche" dsg. Samozrejme dynamika 2.0 tsi bude niekde inde s pomerne tazkym autom s velkou celnou plochou hlavne na dialnici. 2.0 tsi ma aj 4x4 co pri takomto type auta povazujem za prijemny doplnok. Ano benzin bude brat viac ale ci by tam bol nejaky obrovsky rozdiel na tie km to si uz musis zvazit sam.
Květen 9, 20241 r Hlavně 2.0 TSI se ještě nedá objednat a celkem dlouho nepůjde, takže pokud by chtěl čtyřkolku kvůli horám, tak v současnosti je stejně jen TDI. Já bych při této skladbě jízd uvažoval i o PHEV, pokud nevadí předokolka a jen 5 míst.
Listopad 30, 2024Lis 30 Jazdil som s 1.5 eTSI v Tiguane (trochu mensie a lahsie auto). Za mna prijemne vozitko. Nie je to sportove nacinie, ale ani som nemal pocit, ze by tomu chyba vykon. Na bezne jazdenie v ramci predpisov dostatocna volba. Navyse v meste sa to najrychlejsie zahreje, a aj spotreba bude priazniva. Ak je moznost doma nabijat, a su peniaze na 2.0 TSI, tak by som jednoznacne rozmyslal na 1.5 PHEV. Bude to najlepsia volba na cukacky po meste.
Březen 11Bře 11 Ja mam asi mesiac PHEV a mozem len doporucit! VBratislave cisto na elektriku 108 km, v Rakusku na dialnici 136 km/h v hybridnom rezime spotreba 6.5 l/100km. Nabijam doma v garazi
Duben 13Dub 13 Otec tiez caka na PHEV, za nejaky mesiac a mesiac a pol je avizovane dodanie, tak uvidime. Na jeho cesty po meste a do roboty bude dost vela jazdit aj cisto na elektriku. Upraveno Duben 13Dub 13 od misor1994
Srpen 5Srp 5 Podle skladby jednoznačně PHEV. Ta 1.5ka se s el. pohonem dobře doplňuje. Celkově to má 150kW takže i výkonově dostatečné, dálnici to jezdí s přehledem. Má to tah jak silnější TDI . Čistě v el. režimu se na 100km dojezd dá celkem bezproblémů dostat. Není nutná FVE stačí walbox a pak tarif D27d - elektroauto. Dálnice za 610č/ rok taky potéší. Spotřeba dlouhodobě /5000km/ kolem 2.5 l benzínu a 14kW el. energie na 100km v režimu hybrid. Mrkni i na Tayrona-mají e-dotace. Upraveno Srpen 5Srp 5 od friendduck
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.