Přejít na obsah

Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...


p2p

Doporučené příspěvky

Dneska jsem si pujcil SUP 4 s DCC a prekvapilo mne jak hlucny podvozek je... Oproti SUP 3 s DCC je to znatelny rozdil... Zkousel jsem jak konfort, sport a normal a bylo slyset skoro kazdou nerovnost... 

Mate nekdo stejnou zkusenost...

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj bylo to combi, a tlak jsme kontrolovali byl 2,5... Sedana jsem nezkousel... Hledal jsem v Brne passata s DCC, ale zadneho na porovnani nemaji... Passat bez DCC byl podstatne klidnejsi... Sam prodejce z toho projevu byl trochu mimo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám s S IV s DCC+ tlumiči dost podobnou zkušenost, ale i s Kodiaqem. Byl jsem na testovacích jízdách, kde jsem projížděl po stejné trase (která vedla i po panelové cestě) Kodiaq s DCC+ a Superb taky s DCC+, obě auta na 18" kolech a hluk od podvozku byl značný a dokonce pocitově daleko vyšší než v mé OIV s klasickými tlumiči, ale zase je pravda, že mám 17" kola. Ani co se týče komfortu, tak se mi to nezdálo nějak zásadně lepší oporti OIV... Nevím, možná problémy prvních kusů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Mám superb 4 liftback L&K. Ve srovnání se superbem 3 (2019) s DCC a i jinými vozy, tak tento podvozek od zadní nápravy opravdu bouchá a to docela hodně. Funguje příjemně, ale až na to bouchání. Zatím to řeším s dealerem stejně tak jako špatné slícování okrasných lišt na zadních dveřích (měněná celá lišta + boční malé okénko... zatím). Bohužel, zatím žádnou svolávačku na to nemají. Prej co bych chtěl, když je to jeden z prvních prodaných kusů v ČR. Prý je to úplně normální, když je nový model/facelift. Od jiných začek toto neznám. Tímto nechci S4 vůbec hanit. Myslím si, že Škoda udělala velký posun v interiéru (konečně) aji v jizdních vlastnostech. Rozhodně na obrázcích vůz nevypadá moc hezky (na tomto se shodlo celé okolí), ale skutečnost je opravdu o hodně lepší. Už není jako předchůdce sportovní, ale spíše je majestátní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu jedno věc.Tyhle problémy se zadní nápravou jsem měl s Passatem v roce 2016.Nechápu,proč se neponaučí,proč se pořád opakuje jedna chyba když už to jednou vychytají a pak zase.Na uložení nic složitého není,proč se nedrží osvědčené klasiky,dodavatelů atd a pořád laborují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes zapůjčen nový Superb. Když jsem začal mluvit o vyzkoušení tlumičů na špatném povrchu, přišel hned prodejce s ujištěním, že Škoda o problému s tlumiči ví a už jim hlásili, že budou první várku vozů svolávat na úpravy. Tak ať se tím nenechám odradit. Nové vozy už jsou prý z výroby jinak nastaveny/upraveny. Takže to potvrzuje Vaši předchozí zprávu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novy Superb Combi s DCC bubnuje a je jedno ci je v komforte alebo sporte (aspon na 19kach). Najhorsie su priecne nerovnosti. Mam dojem, ze pri rezime komfort sa tak "NEHUPE" ako SIII. Na druhej strane sa mi zda novy Superb stabilnejsi a kludnejsi v zakrutach (na kvalitnej ceste). Na rozbitej "uskakuje" a rozvibruje auto (rezim DCC v sporte).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Sup4  kombi v L&K, najeto cca. 4 tis, co se týká akustiky podvozku, zejména zadní nápravy tak to jsem v jiném autě nezažil. Je to opravdu obtěžující, bubnuje, bouchá. Projevuje se to naplno v malých rychlostech ve městě na nerovnostech, roletách takřka na všem, ta zadní náprava je hlučná třeba i na zámkové dlažbě, funguje jako ozvučnice, opravdu je to problém. Nejvíce se to projevuje v režimech comfort a normal. Jediné co tu intenzitu sníží je v režimu individual nastavit podvozek v rozmezí sport až sport +3. To bubnování pocitově tak o 50 % zmizí, ale vzhledem ke skutečnosti, že se to projevuje zejména v malých rychlostech ve městě tak to jde proti sobě je to pak zbytečně tvrdé. Nad 70 km/h se to vytrácí ve vyšších rychlostech už je to zase lepší. Bohužel nic jiného se s tím nedá dělat. Rady typu snížit tlaky, už mám za sebou, nepomůže-placebo. Nadšený z toho vůbec nejsem a začínám zjišťovat možnosti co se s tím dá dělat. Dealerství zatím podporu od ŠA nemají, na to je nás ještě málo a je asi brzy. Neumím si ale představit , že takto ještě dnes sjíždějí ty Supy z linky, předpokládám, že ve výrobě to potichu vyřešili. No a co my skalní co máme první várku ? Svolávačka? Možná a kdy ? Dnes jsem mluvil s dealerem a žádné nové info jsem nedostal. Pořád mi nejde do hlavy jak tohle mohl někdo pustit do výroby. Budu tedy aspoň doufat, že se k tomu ŠA za to, že to na nás prvních testují aspoň postaví korektně a svolají to a vyřeší i pro nás co už to máme. Pokud budete mít někdo lepší info dejte vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 7. 2024 na 22:07, Sup4KV napsal:

Svolávačka? Možná a kdy ? Dnes jsem mluvil s dealerem a žádné nové info jsem nedostal. Pořád mi nejde do hlavy jak tohle mohl někdo pustit do výroby. Budu tedy aspoň doufat, že se k tomu ŠA za to, že to na nás prvních testují aspoň postaví korektně a svolají to a vyřeší i pro nás co už to máme. Pokud budete mít někdo lepší info dejte vědět.

 

Dnes mi prodejce v JK na můj dotaz sdělil, že svolávačka by na to již měla být..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • p2p změnil název na Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...