Přejít na obsah

Dodělání ACC


PajkaCZ

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

chtěl bych se zeptat, jestli mi někdo dokáže říct, co všechno je potřeba na S3 2016 vyměnit kvůli ACC. Nyní má auto klasický tempomat s dokódovaným adaptivním vedením v pruhu. Zjistil jsem ale, že auto je vybaveno radarem, který by měl ACC podporovat. Tudíž by asi mohlo stačit prohodit páčky...

 

Případně jestli je možný rovnou pACC? Ideálně pokud to jde s VCDS bez GeKo 🙂 

Níže zasílám výpis podstatných jednotek.

 

Díky!

 

Adresa 01: Motor (J623-CRLB)       Labely:. SVO\04L-907-309-V1.clb
   Řídící jednotka SW: 04L 906 026 ET    HW: 04L 907 309 R

Adresa 02: Aut. převodovka (J743)       Labely: SVO\0D9-927-770.clb
   Řídící jednotka SW: 0D9 300 041 H    HW: 02E 927 770 AQ

Adresa 03: ABS brzdy (J104)       Labely: SVO\5Q0-907-379-IPB-V1.clb
   Řídící jednotka SW: 5Q0 614 517 BJ    HW: 5Q0 614 517 AG

Adresa 09: Centrální elektrika (J519)       Labely:. SVO\5Q0-937-08X-V2.clb
   Řídící jednotka SW: 5Q0 937 084 CF    HW: 5Q0 937 084 CF

Adresa 13: Regulace odstupu (J428)       Labely:| SVO\3Q0-907-572.clb
   Řídící jednotka SW: 3Q0 907 572 B    HW: 3Q0 907 572 B

Adresa 16: Elektronika volantu (J524)       Labely:| SVO\5Q0-953-549.clb
   Řídící jednotka SW: 3Q0 953 521 DD    HW: 5Q0 953 569 A

Adresa 17: Přístrojová deska (J285)       Labely:| SVO\5G0-920-XXX-17.clb-SRI3
   Řídící jednotka SW: 3V0 920 751 A    HW: 3V0 920 751 A

Adresa 19: CAN Gateway (J533)       Labely:| SVO\5Q0-907-530-V1.clb
   Řídící jednotka SW: 5Q0 907 530 AM    HW: 5Q0 907 530 M

Adresa 5F: Elektro info (J794)       Labely:| SVO\3V0-035-MIB-HGH2.clb
   Řídící jednotka SW: 3V0 035 020 C    HW: 3V0 035 020

Adresa A5: Přední snímač asistenta jízdy (R242)       Labely:| SVO\3Q0-980-65X-A5.clb
   Řídící jednotka SW: 3Q0 980 654 F    HW: 3Q0 980 654

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, přestavbu z CC na ACC jsem absolvoval na svém S3 MY18 Ambition. Svépomocí jsem si vyměnil soupáčí za soupáčí s páčkou pro ACC (koupeno zánovní ze zahraničního vrakoviště) a spodní plastový kryt sloupku řízení (nový cca 300 Kč, nebo si můžeš původní upravit) a dočasně si aktivoval přes VCDS klasický tempomat na nové páčce. Poté jsem se vydal na kódování do Strakonic. Bez ODISu se neobejdeš, na internetu se dá případně dohledat postup, jak celá procedura a flashování radaru probíhá...

EDIT: 

Ohledně pACC neporadím, protože nemám kameru ani navigaci.

Editováno: , autor: OuvrDzi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...