Baghíra Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května Ahojte, prosím mohl by někdo jednoduše vysvětlit, jak se bude chovat elektronický samosvorný diferenciál u Octavie rs 3 2016, například na ledu, snehu... budou v přímém směru, například při výjezdu zasněženého kopce hrabat obě kola, nebo jen jedno? Nedaří se mi na toto téma nic najít. Předem moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 7. Července Sdílet Vloženo 7. Července Samosvorný diferenciál z principu své funkce pracuje právě v oblouku. To není uzávěrka diferenciálu, aby obě kola "hrabala" při jízdě rovně (tak jako u nákladních vozidel). Může trochu zapracovat XDS (elektronický "samosvorný" dif.), kde jde o přibržďování odlehčeného kola brzdami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 7. Července Sdílet Vloženo 7. Července no ... pracuje i pri jizde rovne, slouží k prenosu krouticiho momentu dle svornosti na obe kola. ale, jak je psano vyse, neni to uzavera. kdyz umi system přibrzdit kolo otacejici se bez odporu na hladkem povrchu, je schopen diferencial prenest cast KM na druhe kolo a umožnit se mozna rozjet. rozhodne to nebude hrabat oběma na snehu do kopce. je to hlavne pomoc pro jistejsi jizdu v zatáčkách na zpevnenem povrchu .. kdy po pribrzdeni vnitniho kola prenese nejaky KM i na kolo vnejsi ... nic vic bych od toho necekal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.