Fanouš Ch Vloženo 19. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2024 Máš tam dva 😉 který je vadný? Na převodovce (DSG) ho vyměníš před barákem, ten druhý servis. Nevím, je to možný, protože se neohreje jak má a pak je problém s regenerací 🤷 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 20. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2024 Jestli mas DSG ( nevsinl jsem si, ze bys to nekde psal), tak mas opravdu dva termostaty. A jak psal Fanous. Dsg chladic zvladne prumerne sikovny clovek na parkovisti sam. Velky termistat ne. To je na servis. Zacal bych malym ( dil stoji kolem 1000,-). Pak bych sel pripadne do velkeho. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 20. Listopad 2024 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2024 Mám manuál.Do servisu jsem objednaný někdy za 2 týdny.Dám vědět jak to pokračuje.Díky moc za rady 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 21. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2024 Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva. Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 21. Listopad 2024 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2024 Já měl při vynucené regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo před 5 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 5 hodinami Ahoj všem, tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! Dle mého názoru se to přehlcovalo,přebytečná nafta se kroužky (nebo nějak jinak) dostala do olejové vany a pak se ještě nedostatečně spálená dostávala do DPF a tím to kouřilo (časté regenerace,kouřivost při regeneraci).Můj názor...Ale opravdu stačilo vyměnit pouze vadný termostat 🙈.Každopádně všem děkuji za rady a pokud by se zase něco dělo,určitě dám vědět. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo před 3 hodinami Sdílet Vloženo před 3 hodinami Super! Vždyť jsem to říkal 💪😉 kdyby nahodou, tak kourivost způsobuje ještě Čidlo difirenčního tlaku filtru DPF(možná jsem už psal). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo před 3 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 3 hodinami To diagnostika neukázala,ale dobré vědět 👍 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami Číslo dilu by kdyžtak mělo být 03G 906 051 A. Čím novější čidlo, tím vyšší pismeno na konci. Tak ze A určitě nekupovat. To tam mate mozna z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.