Fanouš Ch Vloženo 19. Listopad 2024 Vloženo 19. Listopad 2024 Máš tam dva 😉 který je vadný? Na převodovce (DSG) ho vyměníš před barákem, ten druhý servis. Nevím, je to možný, protože se neohreje jak má a pak je problém s regenerací 🤷 Citovat
koudy_123 Vloženo 20. Listopad 2024 Vloženo 20. Listopad 2024 Jestli mas DSG ( nevsinl jsem si, ze bys to nekde psal), tak mas opravdu dva termostaty. A jak psal Fanous. Dsg chladic zvladne prumerne sikovny clovek na parkovisti sam. Velky termistat ne. To je na servis. Zacal bych malym ( dil stoji kolem 1000,-). Pak bych sel pripadne do velkeho. 1 Citovat
4x4 Sup Vloženo 20. Listopad 2024 Autor Vloženo 20. Listopad 2024 Mám manuál.Do servisu jsem objednaný někdy za 2 týdny.Dám vědět jak to pokračuje.Díky moc za rady 😉 Citovat
koudy_123 Vloženo 21. Listopad 2024 Vloženo 21. Listopad 2024 Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva. Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf. Citovat
4x4 Sup Vloženo 21. Listopad 2024 Autor Vloženo 21. Listopad 2024 Já měl při vynucené regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál... Citovat
4x4 Sup Vloženo 31. Ledna Autor Vloženo 31. Ledna Ahoj všem, tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! Dle mého názoru se to přehlcovalo,přebytečná nafta se kroužky (nebo nějak jinak) dostala do olejové vany a pak se ještě nedostatečně spálená dostávala do DPF a tím to kouřilo (časté regenerace,kouřivost při regeneraci).Můj názor...Ale opravdu stačilo vyměnit pouze vadný termostat 🙈.Každopádně všem děkuji za rady a pokud by se zase něco dělo,určitě dám vědět. Martin Citovat
Fanouš Ch Vloženo 31. Ledna Vloženo 31. Ledna Super! Vždyť jsem to říkal 💪😉 kdyby nahodou, tak kourivost způsobuje ještě Čidlo difirenčního tlaku filtru DPF(možná jsem už psal). Citovat
Fanouš Ch Vloženo 31. Ledna Vloženo 31. Ledna Číslo dilu by kdyžtak mělo být 03G 906 051 A. Čím novější čidlo, tím vyšší pismeno na konci. Tak ze A určitě nekupovat. To tam mate mozna z výroby. Citovat
SU2020 Vloženo před 19 hodinami Vloženo před 19 hodinami V 31. 1. 2025 na 5:41, 4x4 Sup napsal: Ahoj všem, tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! Ahoj .. prosimnte jaky termostat? chladici kapaliny motoru si menil ? Citovat
koudy_123 Vloženo před 17 hodinami Vloženo před 17 hodinami V 31. 1. 2025 na 8:32, Fanouš Ch napsal: Super! Vždyť jsem to říkal 💪😉 kdyby nahodou, tak kourivost způsobuje ještě Čidlo difirenčního tlaku filtru DPF(možná jsem už psal). Tak mi to uz taky kouri. Diagnostika je cista. Bez chyb. Lze nejak otestovat to cidlo? Nechxe se ho vymenovat jen tak. Citovat
4x4 Sup Vloženo před 17 hodinami Autor Vloženo před 17 hodinami Ahoj. Nechal jsem vyměnit termostat chladící kapaliny.Při jízdě se mi to nahřálo max 70-75°C.Občas to zakouří,ale olej nepřibývá.To zakouření už může být načatý DPF. Citovat
Fanouš Ch Vloženo před 6 hodinami Vloženo před 6 hodinami Já bych chtěl spíš vidět S2, který nekouří. Mě prijde, že když už má nějaký najezd, že je to prostě jeho vlastnost. Když jsem měl jeste S2 a kouřil, tak to bylo čidlo diferencniho tlaku DPF. Ale to psala i diagnostika. Pak už to jen klasicky hulilo pri regeneraci. Citovat
4x4 Sup Vloženo před 6 hodinami Autor Vloženo před 6 hodinami Jj,hulí to vždy při regeneraci.Jednou více,jednou méně a při různých nájezdech 200-500km.Ale už to nějak neřeším.Technickou mám a pokud mě chytnou benga,tak věřím,že velké hodnoty nenaměří.Je to bílý kouř.... Citovat
koudy_123 Vloženo před 6 hodinami Vloženo před 6 hodinami Pánoví díky za info. Oba termostaty mám vloni nové (origo) a auto se zahřívá celkem dobře. Diagnostika chybu dif. čidla nehlásí, čili nic měnit nebudu a budu jezdit. Filtr se vypaluje po 300 - 450 km, podle toho jak jedu. Když jedu pohodu, je to po 300 km. Když jedu s vlekem nebo rychle dálky, tak je to těch 450 km. Citovat
Fanouš Ch Vloženo před 6 hodinami Vloženo před 6 hodinami Ty čidla se mění i preventivně, pokud tam je ještě z vyroby. Pozná se to podle písmena na konci. Pokud tam je A nebo B(já bych ho vymenil). To zvladne i male dítě před panelákem a stoji +-1000kč. A preventivne z toho důvodu, že rádi hoří. Hodne se to tenkrat řešilo na VW foru s prilouenyma fotkama,když jsem mel po S2, Passata B8. Citovat
koudy_123 Vloženo před 6 hodinami Vloženo před 6 hodinami Pěkné. Podle etky je to druhé čidlo NOx čidlo a ne čidlo dif. tlaku. K mému motoru CFFB dává etka číslo čidla dif tlaku následující: 059906051C. Tvou výše zmiňovaná čísla by měla být pro jiné motory u S2. Citovat
Fanouš Ch Vloženo před 6 hodinami Vloženo před 6 hodinami Vždyť píšu že to je z passata. Jestli jsem nekdy drive psal nejaka čísla, tak to si už nepamatuji. Take jsem měl CFFB. Údajně nejspolihvejsi motory. Ale pri 220tis/km jsem dělal vstriky. A kolem 350tis/km musel byt vyměněno DPF(to už měl brachovo kolega z prace) neprošel STK/EM, proto to vim. Citovat
koudy_123 Vloženo před 5 hodinami Vloženo před 5 hodinami Jasné. Tak já mám při 315 tkm vstřiky původní včetně všeho kolem vstřikování. Tak uvidíme, jak dlouho to ještě vydrží po kupě. Až bude nutné koupit novýá DPF, tak to auto asi skončí. Nový DPF stojí úplný nesmysl (aktuálně kolem 70 tis.). Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.