Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jestli mas DSG ( nevsinl jsem si, ze bys to nekde psal), tak mas opravdu dva termostaty. A jak psal Fanous. Dsg chladic zvladne prumerne sikovny clovek na parkovisti sam. Velky termistat ne. To je na servis. Zacal bych malym (  dil stoji kolem 1000,-). Pak bych sel pripadne do velkeho.

Vloženo

Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva.  Zatim proste budu jezdit a uvidime.

Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj všem,

tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! Dle mého názoru se to přehlcovalo,přebytečná nafta se kroužky (nebo nějak jinak) dostala do olejové vany a pak se ještě nedostatečně spálená dostávala do DPF a tím to kouřilo (časté regenerace,kouřivost při regeneraci).Můj názor...Ale opravdu stačilo vyměnit pouze vadný termostat 🙈.Každopádně všem děkuji za rady a pokud by se zase něco dělo,určitě dám vědět.

Martin 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo
V 31. 1. 2025 na 5:41, 4x4 Sup napsal:

Ahoj všem,

tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! 

Ahoj  .. prosimnte jaky termostat? chladici kapaliny motoru si menil ? :)

Vloženo
V 31. 1. 2025 na 8:32, Fanouš Ch napsal:

Super! Vždyť jsem to říkal 💪😉 kdyby nahodou, tak kourivost způsobuje ještě Čidlo difirenčního tlaku filtru DPF(možná jsem už psal). 

Tak mi to uz taky kouri. Diagnostika je cista. Bez chyb. Lze nejak otestovat to cidlo? Nechxe se ho vymenovat jen tak.

Vloženo

Ahoj.

Nechal jsem vyměnit termostat chladící kapaliny.Při jízdě se mi to nahřálo max 70-75°C.Občas to zakouří,ale olej nepřibývá.To zakouření už může být načatý DPF.

Vloženo

Já bych chtěl spíš vidět S2, který nekouří. Mě prijde, že když už má nějaký najezd, že je to prostě jeho vlastnost. 

Když jsem měl jeste S2 a kouřil, tak to bylo čidlo diferencniho tlaku DPF. Ale to psala i diagnostika. Pak už to jen klasicky hulilo pri regeneraci. 

Vloženo

Jj,hulí to vždy při regeneraci.Jednou více,jednou méně a při různých nájezdech 200-500km.Ale už to nějak neřeším.Technickou mám a pokud mě chytnou benga,tak věřím,že velké hodnoty nenaměří.Je to bílý kouř....

Vloženo

Pánoví díky za info.

Oba termostaty mám vloni nové (origo) a auto se zahřívá celkem dobře.

Diagnostika chybu dif. čidla nehlásí, čili nic měnit nebudu a budu jezdit.

Filtr se vypaluje po 300 - 450 km, podle toho jak jedu. Když jedu pohodu, je to po 300 km. Když jedu s vlekem nebo rychle dálky, tak je to těch 450 km.

 

 

 

Vloženo

Ty čidla se mění i preventivně, pokud tam je ještě z vyroby. Pozná se to podle písmena na konci. Pokud tam je A nebo B(já bych ho vymenil). To zvladne i male dítě před panelákem a stoji +-1000kč. A preventivne z toho důvodu, že rádi hoří. Hodne se to tenkrat řešilo na VW foru s prilouenyma fotkama,když jsem mel po S2, Passata B8. 

Vloženo

Pěkné. Podle etky je to druhé čidlo NOx čidlo a ne čidlo dif. tlaku.

 

K mému motoru CFFB dává etka číslo čidla dif tlaku následující: 059906051C. Tvou výše zmiňovaná čísla by měla být pro jiné motory u S2.

Vloženo

Vždyť píšu že to je z passata. Jestli jsem nekdy drive psal nejaka čísla, tak to si už nepamatuji. Take jsem měl CFFB. Údajně nejspolihvejsi motory. Ale pri 220tis/km jsem dělal vstriky. A kolem 350tis/km musel byt vyměněno DPF(to už měl brachovo kolega z prace) neprošel STK/EM, proto to vim. 

Vloženo

Jasné.

Tak já mám při 315 tkm vstřiky původní včetně všeho kolem vstřikování. Tak uvidíme, jak dlouho to ještě vydrží po kupě.

Až bude nutné koupit novýá DPF, tak to auto asi skončí. Nový DPF stojí úplný nesmysl (aktuálně kolem 70 tis.).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...