Fanouš Ch Vloženo 19. Listopadu Sdílet Vloženo 19. Listopadu Máš tam dva 😉 který je vadný? Na převodovce (DSG) ho vyměníš před barákem, ten druhý servis. Nevím, je to možný, protože se neohreje jak má a pak je problém s regenerací 🤷 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 20. Listopadu Sdílet Vloženo 20. Listopadu Jestli mas DSG ( nevsinl jsem si, ze bys to nekde psal), tak mas opravdu dva termostaty. A jak psal Fanous. Dsg chladic zvladne prumerne sikovny clovek na parkovisti sam. Velky termistat ne. To je na servis. Zacal bych malym ( dil stoji kolem 1000,-). Pak bych sel pripadne do velkeho. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 20. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 20. Listopadu Mám manuál.Do servisu jsem objednaný někdy za 2 týdny.Dám vědět jak to pokračuje.Díky moc za rady 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 21. Listopadu Sdílet Vloženo 21. Listopadu Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva. Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 21. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 21. Listopadu Já měl při vynucené regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.