Přejít na obsah

Barum servis


Petr0309

Doporučené příspěvky

Ahoj, nedá mi to, abych se s Váma nepodělil o to, co se mi stalo. Byl jsem se svou octou na služebce ve Frýdku-Místku když mi začaly svítit konatkty na brzdy. Zajel jsem do Barum servisu u Tesca na příjezdu od Ostravy. Nic nebylo problém, za 1780 Kč to zvládnou. Kontakty prý nejsou součástí destičky, ale jen se pod ní zasouvaj. Po tom, co mi tohle řekl jsem měl zmizet, ale neudělal jsem to. Najel jsem dovnitř a hned mě posílali na kafe, jenže já se nedal. Sundal kolo a pak Z LEHKA VYŠROUBOVAL OBA ČEPY, které drží třmen, řekl mi, že mám v háji kotouče (což kecal) a pokusil se mě opět odeslat na kafe. Zjistil, že jsem měl pravdu a že kontakt je součástí destičky. Tudíž to zase složil zpátky a prej ať si dojedu do Kelly koupit nový kotouče a destičky, že to pak vymění. Poděkoval jsem a odjel domů. Dnes jsem si šel vyměnit destičky a hned na levém kole jsem nemohl vyndat horní čep. Když se mi ho podařilo vyndat, zjistil jsem, že má zničenej závit a úplně stejně na tom je i díra do který patří. Teď jsem bez auta, který denně potřebuju, v úterý jdu na výměnu celýho toho odlitku a to ho ještě musim sehnat. Mám chuť jet do FM a něčím je tam důkladně zmlátit...

PS: Nemáte někdo ten odlitek a čepy? Dík moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak. Koupil jsem si v jednom shopu (měli dobrou slevu) zimni kola a borec co mi je tam dává mi říka, že mám sjetý brzdový destičky vzadu a že si je mám nechat co nejdřív vyměnit. Jenže já tehdy ještě nevěděl jak mají být tlusty, tak jsem celej vyplašenej je jel měnit. Ale jel jsem už ke svýmu dobrýmu servicemanovy:) a ten mi řekl, že na ně najedu ještě tak 20tis km:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo šikulové to byli. Už mám opraveno. Sehnal jsem servis, kde měli čep s větším závitem, takže mi to spravili a jezdím. Jen má peněženka je o litr lehčí. Což je ještě dobrý, protože kdyby se to měnilo, tak jsem v tom byl tak za desítku. Příště se raději umažu, destičky si vyměnim sám a za ušetřený prachy koupim berušce něco slušivýho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
viděl jsi jak vypadá čep origo?je to asi 70-80mm osička na konci se závitem

myslím je tam 10mm závit(asi!!!)jinak je tam origo na 7 inbus

myslím že 10 inbus se tam už nevejde!

Ok, detailně jsem to nestudoval, venku jsem to měl, ale fakt jsem to nestudoval. Tak by tam 8 určitě vlezla...Jinak v německu by se ten 7 imbus dal sehnat v normálním obchodě se spojovacím materiálem, protože podle normy DIN normálně existuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím možná 8mm inbus ano,spíš tu jde o to že ten šroub musí mít nějakou sílu materialu aby se ti při dotahování neroztrhl v místě kde nasadíš ten klíč!jinak jsem myslel že to dotahuješ klíčem inbus 7mm a závit je tuším 10mm,tzn.že celkově je ta osička asi 12mm,což je dorazová plocha na 10mm závit(ten je asi 15mm dlouhý) a dotahuje se to 7mm inbusem,jinak ten ve škodovce neseženeš,nebo aspon mě bylo řečeno že to je jen dílenské nářadí!sehnal jsem ho ale v prodejně PRINC!kdyby měl někdo zájem stojí 27kč.Myslím jinak že neseženeš tak silný šroub aby se dal dotahovat 8mm inb.aby ses dostal tak nějak na původní rozměry to asi ne takže nechat si ho vyrobit a to přijde na pěknou vatu,dnes jsem se na to ptal tady u jedný firmy s kovoobráběním a ty mi sdělily že by udělaly max.na šroubovák plochý ale hodina práce je 485kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím možná 8mm inbus ano,spíš tu jde o to že ten šroub musí mít nějakou sílu materialu aby se ti při dotahování neroztrhl v místě kde nasadíš ten klíč!jinak jsem myslel že to dotahuješ klíčem inbus 7mm a závit je tuším 10mm,tzn.že celkově je ta osička asi 12mm,což je dorazová plocha na 10mm závit(ten je asi 15mm dlouhý) a dotahuje se to 7mm inbusem,jinak ten ve škodovce neseženeš,nebo aspon mě bylo řečeno že to je jen dílenské nářadí!sehnal jsem ho ale v prodejně PRINC!kdyby měl někdo zájem stojí 27kč.Myslím jinak že neseženeš tak silný šroub aby se dal dotahovat 8mm inb.aby ses dostal tak nějak na původní rozměry to asi ne takže nechat si ho vyrobit a to přijde na pěknou vatu,dnes jsem se na to ptal tady u jedný firmy s kovoobráběním a ty mi sdělily že by udělaly max.na šroubovák plochý ale hodina práce je 485kč.

Tak jim řekni, ať si to strčej za klobouk. Mám firmu na kovoobrábění ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale asi i tak bych volil trochu jiný způsob. Šroub bude zřejmě vždy OK, strhne se závit jen v tom alu odlitku, ne? Bylo by rozumnější udělat do toho odlitku závitovou vložku a pak by se mohl používat stávající šroub ;)

slovo odbornika ............... a mame to. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud je tam 10 závit,tak musíš dát 12 ne?ale pokud se to na origo jako že asi jo za závitem zvedá z 10 na 12 kvůli dosedu tak bys už tam musel dát 14 osičku ne?otázka je vejde se?proto říkám že nevím jestli se tam ten větší inbus vejde!přeci jestli se nepletu,tak šroub na 8mm inb.klíč má 10 závit ale hlavu tuším 14 nebo 15 ne?nevím to je doměnka nemůžu si to ted přeměřit!jinak k té firmě:oni prostě dělají kusově na hodinu,seriově na kus,tzn.1-2 ks,musí nejdřív naštelovat v počítači,pak zkušební kus no a pak výrobek.jinak soustržen je pomálu tak se nediv těm cenám.ty mašiny stojí hodně.nevím na čem děláš ty,ale měl bys to vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud je tam 10 závit,tak musíš dát 12 ne?ale pokud se to na origo jako že asi jo za závitem zvedá z 10 na 12 kvůli dosedu tak bys už tam musel dát 14 osičku ne?otázka je vejde se?proto říkám že nevím jestli se tam ten větší inbus vejde!přeci jestli se nepletu,tak šroub na 8mm inb.klíč má 10 závit ale hlavu tuším 14 nebo 15 ne?nevím to je doměnka nemůžu si to ted přeměřit!jinak k té firmě:oni prostě dělají kusově na hodinu,seriově na kus,tzn.1-2 ks,musí nejdřív naštelovat v počítači,pak zkušební kus no a pak výrobek.jinak soustržen je pomálu tak se nediv těm cenám.ty mašiny stojí hodně.nevím na čem děláš ty,ale měl bys to vědět.

děláme starou dobrou klasiku ;) třeba se můžeš kouknout, jestli tě to zajímá ;)tady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud je tam 10 závit,tak musíš dát 12 ne?ale pokud se to na origo jako že asi jo za závitem zvedá z 10 na 12 kvůli dosedu tak bys už tam musel dát 14 osičku ne?otázka je vejde se?proto říkám že nevím jestli se tam ten větší inbus vejde!přeci jestli se nepletu,tak šroub na 8mm inb.klíč má 10 závit ale hlavu tuším 14 nebo 15 ne?nevím to je doměnka nemůžu si to ted přeměřit!jinak k té firmě:oni prostě dělají kusově na hodinu,seriově na kus,tzn.1-2 ks,musí nejdřív naštelovat v počítači,pak zkušební kus no a pak výrobek.jinak soustržen je pomálu tak se nediv těm cenám.ty mašiny stojí hodně.nevím na čem děláš ty,ale měl bys to vědět.

Asi jsem to blbě vysvětlil.... Myslel jsem to tak, že by se udělala závitová vložka do toho odlitku, v kterém je stržený závit. Prostě místo té 12 závitu, by se udělala 14 závit, do kterého by se zatočila a zalepila vložka, která bude mít na povrchu M14 (do toho odlitku) a Vnitřní M12 (na stávající šroub) Tudíž by výroba šroubu odpadla, protože by se dal použít stávající. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem to blbě vysvětlil.... Myslel jsem to tak, že by se udělala závitová vložka do toho odlitku, v kterém je stržený závit. Prostě místo té 12 závitu, by se udělala 14 závit, do kterého by se zatočila a zalepila vložka, která bude mít na povrchu M14 (do toho odlitku) a Vnitřní M12 (na stávající šroub) Tudíž by výroba šroubu odpadla, protože by se dal použít stávající. ;)

já vím co si myslel,ted jde o to že pokud to má dosedací plochu,bude pravděpodobně díra skrz.tím bys musel použít levotočivý závit,nebo spešl lepidlo na závity!ale otázka je jestli už by se to po těchto operacích nerovnalo ceně za nový nebo i strarší díl brzdiče!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem to blbě vysvětlil.... Myslel jsem to tak, že by se udělala závitová vložka do toho odlitku, v kterém je stržený závit. Prostě místo té 12 závitu, by se udělala 14 závit, do kterého by se zatočila a zalepila vložka, která bude mít na povrchu M14 (do toho odlitku) a Vnitřní M12 (na stávající šroub) Tudíž by výroba šroubu odpadla, protože by se dal použít stávající.  ;)

já vím co si myslel,ted jde o to že pokud to má dosedací plochu,bude pravděpodobně díra skrz.tím bys musel použít levotočivý závit,nebo spešl lepidlo na závity!ale otázka je jestli už by se to po těchto operacích nerovnalo ceně za nový nebo i strarší díl brzdiče!

Až budu dělat brzdy, tak to prověřím, jestli tam ta vložka vleze :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Závitovou vložku mi tam odmítli dát. Prý jsou to brzdy a nic origo na to nemají. Jinak čep má závit M9, opravný set M10. Šmoulové v Barum servisu Frýdek Místek na parkovišti u Tesca mi zničili závity OBA (tzn na čepu i v těhlici). Tento čep lze pořídit za cca 400 Kč v Autosalonu Auto Elso v Čakovicích. Prý jich ještě mají dost. Jinak mi auto opravovali v Autotrio Modřany, kde byli mírně dražší, ale na výběr jsem neměl, protože jsem nedojel do práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...