ViktorMPI Vloženo 2. Říjen 2008 Vloženo 2. Říjen 2008 Tak mně příjde kolikrát fajn si ty zadní okna stáhnout z pozice řidiče, i když jedu v autě sám.. třeba v létě ve vedrech mi to příjde dobrý na vyvětrání nebo i přes klíček stáhnout ještě než sednu do auta. Nic nezbytnýho to samozřejmě ale není. Citovat
drastys Vloženo 2. Říjen 2008 Vloženo 2. Říjen 2008 ViktorMPI:tak to urcite souhlasim, ale na druhou stranu je v aute klima takze pocitam ze v lete ji budu vyuzivat ... Citovat
dadacek Vloženo 2. Říjen 2008 Vloženo 2. Říjen 2008 Drastys: ale bacha at nedopadneš jako já, mi se klima odporoučela resp zbláznila.. VAG mi hlásí chybu, ale zatím jsem to neřešil.. fouká tak jenom lehce chladnej vzduch i na auto (jakákoliv teplota) a od těch 22 zase pak topí tak jak má.. Takže mi potvůrka nechladí = na klimu nespoléhej furt Citovat
drastys Vloženo 2. Říjen 2008 Vloženo 2. Říjen 2008 dadacek: no myslim, ze nebudu "klimovat" :-) porad, kdyz bude venku dychatelno tak otevru okno ... Citovat
Marios Vloženo 3. Říjen 2008 Vloženo 3. Říjen 2008 drastys: chalpe tak už ses skoro dočkal co? Výbava párádní a že nemáš všechna okna v elektrice, tak to je detail, taky mám pouze přední a v pohodě s tím žiju, ba co víc, když jede vzadu někdo a otevře si okno za jízdy tak to tak divně začně v interieru dunět a hučet, že to musí stejně zavřít, takže na vyvětrání se hodí stejně jen přední. Barvička je suprová a se 17" koly bude uplně šukézní to ti říkám. Akorát mě na liftu nesedí moc ten zadní stěrač... Tak nahoď dneska nějaké fotečky, červených OII moc na fóru není, pouze já a mischicka, tak už budeme tři Citovat
drastys Vloženo 3. Říjen 2008 Vloženo 3. Říjen 2008 Ahoj Mariosi, Ja jsem ya ten yadni sterac rad, i kdyz vim ze se to spousta lidem nelibi ....ale podle me je to dobra vec .... no kazdopadne to zkusim dneska blejsknout a vecer Vam ji predstavim :-) ... Ted drzte palce at se co nejdrive vyresi papirovani ..... :-D Citovat
vorlajz Vloženo 3. Říjen 2008 Vloženo 3. Říjen 2008 Mariosi, to s těma zadníma okýnkama máš pravdu... ale právě v tom je výhoda, když jsou i ty zadní v elektrice... stačí je vepředu zajistit a nikdo ze zadních pasažérů s nima nehne... ale s kličkou jo... :p Citovat
Marios Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 Vorliku, ano to mas pravdu, daji se zajistit ale tak to same lze, akorat slovne rict tem co sedi vzadu a taky je nestahnou. Teda aspon ja mam celkem poslusne cestujici : drastys: Libi nelibi, hlavne ze to chces ty a ze to vyuzijes, kdybych mel kupovat auto nebo vybavu podle toho co se libi ostatnim, tak si nikdy nic nekoupim. Hlavne at jsi s autem spokojeny! A nezapomen na ty fotecky Citovat
drastys Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 Mariosi: urcite mas pravud, mi to auto vyhovuje a proto jej beru ... Mariosi a Vorliku : tady je foto http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=53445 Citovat
ViktorMPI Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 Jak píše Marios.. věci si nekupujeme podle ostatních, ale zas od toho je diskusní fórum, aby ti ostatní vyjádřili svůj názor popř. poradili Já to nenapsal ve smyslu, že bych si takový auto bez zadních repro a el. skel nevybral, to je nesmysl, naopak by zrovna tohle nerozhodovalo. Myslel jsem to tak, že auto je vážně parádní, jen tohle by chybělo do maximální spokojenosti. - Jen pro ujasnění Citovat
Bladik Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 Mam takovy dotaz: Nema nekdo nahodou fotku motoru kde by byla videt skritci klapka u teto 1.6? A trpi take tim ze se musi po nejakych +- 130tkm vymenit? Podobne jak to bylo u Golfu a Felicii s 1.6 55kW? Citovat
drastys Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 ViktorMPI: Vsak Ja to taky nebral tak ze by jsi to psal v tomhle smyslu .... Daval jsem tady foto a popis abych slysel Vase nazory :-) .... Citovat
Duken Vloženo 6. Říjen 2008 Vloženo 6. Říjen 2008 Ahoj, jsem tu nový tak prosím nekamenovat... Koupil jsem si tři roky jetou Octavku II s motorem 1.6 MPI těsně po záruce v super stavu i když najetych 104.000 km - první majitel, servisovanou, nebouranou, využívanou převážně na delších trasách. A moje otázka: kolik tak tipujete, že je efektivní životnost tohoto benzíňáku jestliže se s tím dobře zachází, tj. minimum krátkých cest, bez agresivnějších akcelerací atd?? Jde mi o to, že jsem slyšel takový názor, že u benzíňáků je to už okolo 150.000 km na generálku motoru. Myslíte si, že je to pravda?? nebo jsou také případy, kdy se dá v pohodě s MPI najezdit 250 až 300 tis.? Případně, kolik tak stojí generálka motoru?? Vyplatí se vůbec? Díky moc! Citovat
wrccko Vloženo 6. Říjen 2008 Vloženo 6. Říjen 2008 (editace) no tak okolo 170 budeš musiet ísť určite na generálku, aspoň tak viem že to bolo s MPI...alebo je FSI neprekonateľné Editováno: 6. Říjen 2008, autor: wrccko Citovat
krysarr Vloženo 6. Říjen 2008 Vloženo 6. Říjen 2008 (editace) Sorry, ale to je kravina. Mam osobne najeto asi 218kkm, z auta nic netece ani nekape... Pred dvema rokama na cipovanym motoru vykon 109 koni, nic neklepe vic, nez je u 10letyho auta normalni. Pokud to auto ma (nad)standardni udrzbu a zachazeni, generalka pocka, neni to Zigulik Pokud ma ten autak 104kkm, je udrzovana a servisovana a nebudes jezdit 50kkm rocne, driv to prodas nez budes potrebovat generalku Editováno: 6. Říjen 2008, autor: krysarr Citovat
wrccko Vloženo 6. Říjen 2008 Vloženo 6. Říjen 2008 no tak nemyslim uplne kompletnu generalku, ale niektore diely si uz musel pomenit určite Citovat
krysarr Vloženo 6. Říjen 2008 Vloženo 6. Říjen 2008 Na motoru covece akorat kus sani a tesneni na sani, nejaky cidla a svicky, ale to neni motor Citovat
dadacek Vloženo 13. Říjen 2008 Vloženo 13. Říjen 2008 Pánové jaký olej do tohoto motoru dáváte? Naposledy jsem dolíval 10W-40 1l Shell Helix Ultra Extra za někřesťanských 1000kč. Čeká mě výměna celého oleje (serviska), tak co mi doporučíte, kdož jste si tím už prošli.. Někde píšou, že stačí i 5W-40 (ale jakej je v nich rozdíl netuším). Díky za rady. Citovat
Ol@f Vloženo 13. Říjen 2008 Vloženo 13. Říjen 2008 jsou veci na kterejch se nevyplaci setrit, mozna by bylo lepsi pohledat jinej shop s olejem Citovat
ViktorMPI Vloženo 13. Říjen 2008 Vloženo 13. Říjen 2008 dadacek: já když dolíval krapet oleje před garančkou, tak jsem ve Škodovce koupil Castrol LongLife III 5W-30 a když mi měnili olej, tak vím, že mi tam nalili to samý, protože mi nechali v autě, co jim zbylo. Víc to nijak neřeším. Citovat
dadacek Vloženo 13. Říjen 2008 Vloženo 13. Říjen 2008 Taktéž mi je doporučováno a reálně zvažuji Castroll. Ale nevím jaký to "číslo" v tomhle jsem úplná nula.. Psal jsem, že netuším co znamenaj jestli teda stačí 5W-40(30) a nebo raději 10W-30(40) ? Mám prodloužený servis interval (roční nájezd něco kolem(přes) 15tis km) Citovat
krysarr Vloženo 13. Říjen 2008 Vloženo 13. Říjen 2008 5W40 je plna syntetika, zatimco 10W40 je polosyntetika, takze 5W40 je lepsi. Osobne leju 5W40 od zacatku, az na jeden interval, kdy to posrali v servise. Jsou veci, na kterych se u motoru nevyplati setrit, a olej je sakra dulezitej Mam 10 let stary auto, olej nedolivam, netecu, jezdim jak z praku a v zime zeru o 0,5l - 1l min, nez kdyz tam byla 10W40. Pokud mas prodlouzeny interval, pak by to melo byt tusim xW30, chytrejsi poradi. Castrol je zlata stredni, jsou lepsi i horsi, spatnej neni. Citovat
dadacek Vloženo 14. Říjen 2008 Vloženo 14. Říjen 2008 Tak jsem dnes běhěm studia navštívil DP O II.. Tam se píše že pro benzinové motory s prodlouženým servisním intervalem je potřeba olej normy 503.00. Tím je snad všecko vyřešeno, protože těch moc není.. Našel jsem nějaký Shell, Castroll, OMV.. Cena poněkud vyšší - docela logické, když mají cydržet 2x tolik..? Takže moje otázka je tedka: koupit ten s normou 503.00 jak píše krysař značené 0W30 (našel jsem i 5W30) a nebo ty klasické 5W30,10W30... a měnit ho pak předpokládám každý rok.. Šetřit se na tomto opravdu nevyplatí (proto jsem ochoten dat 500kč/l). Naposled jsem doléval 1l za necelých tisíc Kč.. Ted se bude měnit komplet při servisce, tak je celkem jedno,co se tam naleje,ale rád bych to pak dodržoval. Díky všem za podmětné info. Ideálně někdo s O II s tímto motorem, krom Viktora, ten již odpoveď dal (longlfe=prodloužený interval předpokládám..) Omlouvám se, že jsem se malinko rozepsal, ale myslím si, že tato problematika je celkem podstatná. Citovat
Marios Vloženo 14. Říjen 2008 Vloženo 14. Říjen 2008 Tak ja mam taky longlife interval na 1.6 FSI a jezdim na Shell Helix 503.00 5W-30 a naprosto v pohode. Momentalne mam najeto 45500km a do druhe vymeny oleje mi chybi 8000 km (prvni vymenu jsem delal v 23000km), takze to vydim ze na jare mi to akorat vyjde. Jinak oleje neubyva a je stale pruhledny, zadny cerny humus, takze je to si myslim v pohode. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.