jirkaK Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Podle mě to je nesmysl. nejen podle tebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndřejN Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 Mám OII 1,6 MPI od podzimu, koupil jsem ji jetou (37000km). Spotřebu jsem resetoval. Za 2500 km mám spotřebu 6,4 l/100 km. Dlouho jsem měl 6,3, ale teď jsem jezdil hodně po městě. Trasu Pce - Hradec Králové se dá v klidu v průměru za 5,4 - ale NESPĚCHAT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndřejN Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 1l oleje na 1000 km nesežrala ani moje stará 105 S s najetými 150 tis. Teď mám MPI 1,6 (39 tis.)a nevezme si žádný olej. 1. majitel doléval jednou během zajíždění, prý tam nyní lijí nějaký řidší olej a v záběhu může něco zmizet, ale 130 tis je jiná situace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 Doporucujem ti navstivit servis . Nech daju dole hlau a skontroluju tie tesnenia pod ventilmy. Skus este hodit dotaz na fore o O1 ...ten motor je na 95% identicky...maju uz dost najazdene ....urcite to tam uz niekdo riesil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 Jaký olej do 1.6 MPI a klik se ho tam vejde? Dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 Pokud jezdíš na dlouhé výměny po 30.000km tak normálka LongLife a pokud ne tak tenhle motor by měl zkousnout jakejkoliv sytentic.olej. Kolik je náplň při výměně najdeš v návodu k obsluze,ale bude to max.4L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 Ak mas QG1 - pre O2 s tymto motorom nastavene od vyroby , kup LongLife (0W-30) . Mnozstvo je 4,7L podla manualu , ale 4L by ti mali stacit ...nieco tam vzdy ostane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 LongLife 0W/30 tudíš LongLife II se už dobrých půl roku nevyrábí....ted je to sjednocené do jednoho LongLifu a to 5W/30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bimboun Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 Tak zatim od vymeny najeto asi 1000km, jeste jsem to nekontroloval, zatim oleje dost, jeste se nekonala rychla jizda. Jeste chvili pockam. Ale pokud to sezere olej znovu, holt jedu do servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OII Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Bude zajímavé tuto kauzu sledovat, ale myslím si, že pokud z toho auta zrovna něco nevypadne, tak nemá cenu u Škodovky nic reklamovat. Já měl Škodovky celý život, a do servisu jsem jezdil na garance z hrůzou, co mi stím autem zase provedeou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OII Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Ještě jeden příběh, hodně čerstvý - kolega si koupil 1,6 Tour a měl podobný problém ale opačný, když byl studený pískal, po zahřátí přestal. Šel to reklamonat do servisu (kde mimo jiné kupuje auta několikrát do roka) mu technik řekl jestli si koupil auto na ježdění, nebo aby bylo tiché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 4. Březen 2008 Sdílet Vloženo 4. Březen 2008 Něco málo ke spotřebě moji 1.6 FSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaky Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Zdravím, zavítal jsem na tohle forum a vidim, že muj problem se tu taky řeší. O2 1,6 MPI 90000 km, do 60000 jsem jezdil Long Life, ted 5W-40 a spotřeba 3-4 litry na 15000. Nikde nic nekape, vše se tváří jak má. Přinese něco vrácení se k Long-life ?? Nechtěl bych ale dolívat 5l na 30000 Km :-( Čím ta spotřeba může být?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bimboun Vloženo 19. Březen 2008 Sdílet Vloženo 19. Březen 2008 Zitra sem hodim aktualni udaje po vymene. Rychla jizda uz se konala a to poradna, zatim se nerozsvitila kontrolka. Tak to zitra vse zanalyzuji a napisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 2. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Ja mam sice starsi 74kW, AKL, ale cip byl dobra investice a penez sem nelitoval, a nelituju. Spotreba sla dolu asi o pul litru a v nizsich otackach to vyrazne lip tahne, vyzkouseno, porovnano, osobne bych do toho sel znova, mit to uz doma A kde jsi to nechal čipovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Jasně, chipnutí atmosféráku toho asi bez dalších úprav moc neudělá, ale třeba fakt lehce spadne spotřeba a může být lepší odezva od nižších otáček, ale osobně na to ještě nemám moc odvahu. Když už bych někdy k někomu šel, tak k někomu spolehlivýmu, kdo má dlouholetý zkušenosti a poskytne záruku.. třeba sportmotor?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Myslím že to nemá smysl, za ty prachy poskytnou malý nárust výkonu a krouťáku, tušim že u 1.6 MPI 75kW to zvýšení výkonu na 81 kW a točáku ze 148Nm na 155 Nm a chcou za to cca. 12000,- peněz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 (editace) Myslím že to nemá smysl, za ty prachy poskytnou malý nárust výkonu a krouťáku, tušim že u 1.6 MPI 75kW to zvýšení výkonu na 81 kW a točáku ze 148Nm na 155 Nm a chcou za to cca. 12000,- peněz 82 kW, 158 Nm, 4919 Kč bez DPH + 10 kW, + 7 Nm, + 40,000 Kč za FSI taky není málo Editováno: 2. Duben 2008, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Jo, 40 papírů za 10kW a 7Nm je hodně, Škodovka mohla udělat určitě cenu lepší, ale já už starou MPI nechtěl (né že by byla špatná, ale tak nějak jsem do nového auta nechtěl konstrukčně starý motor) Teď mě napadlo, proč vlastně Škoda nabízí dvě jednašestky? Myslím že by udělali lépe, kdyby hned od začátku prodávali OII pouze s 1.6 FSI a 1.6 MPI mohli nechat pro Tourku. Dali by tam ceníkovou cenu na tu FSI dejme tomu o 15 000 vyšší než je MPI a myslím že by udělali lépe... Viktore a ty přemejšlíš nad tím chipem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 3. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 (editace) Tak mě tam docela láká ta spotřeba a hlavně,že to od nižší otáček lépe táhne A velmi dobře to má Peugeot 1.6T - myslím,že kolem 100KW Editováno: 3. Duben 2008, autor: petrenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 A kde jsi to nechal čipovat ? Cipovano Sportmotorem v kvetnu 2005, cili skoro pred trema rokama, najeto po cipu nejak kolem 50000km. Tenkrat me to stalo 5000,- (a i ted bych do toho sel znova ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Cipovano Sportmotorem v kvetnu 2005, cili skoro pred trema rokama, najeto po cipu nejak kolem 50000km. Tenkrat me to stalo 5000,- (a i ted bych do toho sel znova ) a o kolik??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Jo, 40 papírů za 10kW a 7Nm je hodně, Škodovka mohla udělat určitě cenu lepší, ale já už starou MPI nechtěl (né že by byla špatná, ale tak nějak jsem do nového auta nechtěl konstrukčně starý motor)Teď mě napadlo, proč vlastně Škoda nabízí dvě jednašestky? Myslím že by udělali lépe, kdyby hned od začátku prodávali OII pouze s 1.6 FSI a 1.6 MPI mohli nechat pro Tourku. Dali by tam ceníkovou cenu na tu FSI dejme tomu o 15 000 vyšší než je MPI a myslím že by udělali lépe... Viktore a ty přemejšlíš nad tím chipem? Konstrukčně starý, ale ověřený . Dvě jednašestky nenabízí jen Škoda, ale i VW a Audi a asi vědí dobře proč to MPI do těch aut ještě strkaj . Mě spíš mrzí, že to FSI ve Škodovce není standartně montovaný v šestikvaltu jako například právě ve VW, protože asi se mnou budeš souhlasit, že na dálnice by se šestka hodila a auto by to utáhlo a v takovým případě si myslím, že by se pro FSI rozhodlo investovat více lidí. Ne, zatím o tom nepřemýšlím, možná někdy. I když věřím, že chip od sportmotoru bude kvalitní, tak přesto na to nemám ještě odvahu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Cipovano Sportmotorem v kvetnu 2005, cili skoro pred trema rokama, najeto po cipu nejak kolem 50000km. Tenkrat me to stalo 5000,- (a i ted bych do toho sel znova ) Mohl bys to trochu víc rozepsat? Takže tam máš teď těch 82 kW, 158 Nm? Kde ti to chipovali.. v Praze v nějakým servisu? Jak dlouho to trvalo? Měls to na brzdě? Jede to líp teda hlavně v těch nižších otáčkách jo? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Mohl bys to trochu víc rozepsat? Takže tam máš teď těch 82 kW, 158 Nm? Kde ti to chipovali.. v Praze v nějakým servisu? Jak dlouho to trvalo? Měls to na brzdě? Jede to líp teda hlavně v těch nižších otáčkách jo? ... Urcite. Na brzde sem bohuzel nebyl predtim, ale az rok a pul potom, auto melo v ty dobe najeto asi 195000km, a vysledek z brzdy byl (mimo cipu Denso svicky, otevrenej filtr, zadni kus vyfuku ladenej) o malinko nizsi, nez udava Sportmotor. Myslim, ze pritom najezdu, coz mi pak potvrdil i Sportmotor, to vlastne byly velmi slusny hodnoty. Cipoval to Sportmotor primo u jejich centraly u Bily Hory, rikal, ze me veme do dilny, ale ze jestli chci (bylo krasne), klidne to zmaknout venku, tak rikam klido. Trvalo to celkem dlouho, pac u tyhle motorizace to pry obcas zlobiva (tepelna pojistka), ale zadarilo se. No asi dve hodiny. Jinak presne, hlavne nizsi otacky, ale celkove je to rozdil. Kdyz jedes normalne, nemusi se to tak tocit, spotreba sla dolu, kdyz jedes zhurta, je samozrejme o neco vyssi, ale celkove mi klesla cca o toho pul litru a to ted jezdim o dost razantnejs nez driv (podvozek, brzdy to dovolujou) Jel se mnou treba Kocht nebo Davon, se optej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.