Marios Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Konstrukčně starý, ale ověřený . Dvě jednašestky nenabízí jen Škoda, ale i VW a Audi a asi vědí dobře proč to MPI do těch aut ještě strkaj . Mě spíš mrzí, že to FSI ve Škodovce není standartně montovaný v šestikvaltu jako například právě ve VW, protože asi se mnou budeš souhlasit, že na dálnice by se šestka hodila a auto by to utáhlo a v takovým případě si myslím, že by se pro FSI rozhodlo investovat více lidí. Ne, zatím o tom nepřemýšlím, možná někdy. I když věřím, že chip od sportmotoru bude kvalitní, tak přesto na to nemám ještě odvahu . Jo šestka by se občas hodila, ale jelikož nejezdím dálnice denně (k nejbližší dálnici to mám 80km) a většínou jezdím do 150km/h dálnici tak ta šestka zas pro mě není tak nutná. Kdesik jsem četl, že Golf V s 1.6 FSI má šestku jen o krapánek delší než OII s 1.6 FSI. Kolik točí 1.6 MPI na pětku při 140km/h? (tachometrových) Mě točí 3850 ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 krysarr: díky za odpověď Marios: při 140 km/h ti to takhle přesně neřeknu, ale bude to někde lehce nad 4000 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 krysarr: díky za odpověďMarios: při 140 km/h ti to takhle přesně neřeknu, ale bude to někde lehce nad 4000 ot/min. Nz Jj, taky tocim nejak tak. Ja bych do pridelani sestky sel, kdyby to nekdo delal, kdyz jsem mel jeste nejakej rozumnej najezd. Davat v poslednich letech Eurotuningu 25k, kdyz to ma najeto hromady km, nema cenu, ale za zivotnost auta by se mi ta investice bohate vratila, kor ted pri vetsich kolech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 4. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Nalákalo mě to dobře,ale jsem ze Zlína-trochu z ruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Nz Jj, taky tocim nejak tak. Ja bych do pridelani sestky sel, kdyby to nekdo delal, kdyz jsem mel jeste nejakej rozumnej najezd. Davat v poslednich letech Eurotuningu 25k, kdyz to ma najeto hromady km, nema cenu, ale za zivotnost auta by se mi ta investice bohate vratila, kor ted pri vetsich kolech. Ještě se zeptám... kupoval jsi k tomu ten sportovní vzduchový filtr K&N jak doporučujou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Ještě se zeptám... kupoval jsi k tomu ten sportovní vzduchový filtr K&N jak doporučujou? Jj, ale asi az pul roku pote, co mi to cipovali. Mel jsem tam predtim nejakej jinej, pak ho vyhodil, bylo to k prdu, ale po cipu to znat je, takze ho vozim porad, jen cistim asi tak 5x castejs, nez doporucuje KN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Jj, ale asi az pul roku pote, co mi to cipovali. Mel jsem tam predtim nejakej jinej, pak ho vyhodil, bylo to k prdu, ale po cipu to znat je, takze ho vozim porad, jen cistim asi tak 5x castejs, nez doporucuje KN A je to s tím filtrem znatelně lepší jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Nalákalo mě to dobře,ale jsem ze Zlína-trochu z ruky Kdyby sis to nechal někdy chipnout, tak určitě poreferuj a napiš postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 A je to s tím filtrem znatelně lepší jo? Samozrejme se nedaji cekat zazraky, ale malinko to znat je, jde to ochotnejs do otacek. Bez cipu to ale je celkem na prd S cipem bych ho tam dal zas, nemit ho tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Zitra sem hodim aktualni udaje po vymene. Rychla jizda uz se konala a to poradna, zatim se nerozsvitila kontrolka. Tak to zitra vse zanalyzuji a napisu.Trochu se u tech 55KW strácejí stírací kroužky na pístech! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 5. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 A jak je to emisema na STK ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 A jak je to emisema na STK ? "2. Vyhovuje motor i po chiptuningu provedeném firmou Sportmotor emisním předpisům? Ano, pokud by motory neprošly emisní kontrolou, nemohly by být, v souladu s platnými zákony, provozovány na pozemních komunikacích. Podmínkou ovšem je správná funkce všech systémů vozidla (všech čidel, těsnost sacího systému, turbodmychadlo, vstřikovače atd.). Motor 1.9 TDI 77 kW s chiptuningem Sportmotor prošel úspěšně měřením emisí v TÜV-ÚVMV Praha dle EHK83 a splňuje tedy EURO4. Jedná se o kompletní test, kterým procházejí všechny nové sériové motory jdoucí do výroby, ne o emisní kontrolu v rámci STK." [sportmotor.cz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 tady ej řeč o benzínu, ale mělo by to bejt stejný. nicméně už se našel někdo, kdo udělal tuhle, dle mě nesmyslnou investici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 tady ej řeč o benzínu, ale mělo by to bejt stejný. nicméně už se našel někdo, kdo udělal tuhle, dle mě nesmyslnou investici? O TDI se píše až od druhého odstavce, takže předpokládám, že odpověď v prvním odstavci je obecně pro všechny motory. Našel.. zkus se podívat o pár příspěvků výš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 ale to je krysařík a jedničková oktávka. podle mě je to zbytečnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 Tohle 100pro delaji tesnici krouzky na zdvihatkach ventilu a prave to ze se ti to objevuje kdyz jedes vyssi rychlosti => vetsi otacky motoru a unika ti olej do valcu a spalujes ho. Doporucil bych ti vymenu neni to zase az tak drahe a muze ti to usetrit katalizator apod. Pokud se ti teda neobjevuje olej v chladici kapaline a po jinych takovychto zaludnostech(pak z toho kouka tesneni pod hlavou apod. zverstva) ... mam stejnou zkusenost z OI a z Felicie 1.6, v obouch motorech po 150tkm vymena techto tesneni a pak byl zase pokoj od dolevani oleje, ale chce to opravdu zjistit zda to jeste neunika nekudy jinudy. K tomu servisu sou to nejaky paka tohle je nejcastejsi oprava techto motoru...po skrtici klapce teda PS: Samozrejme vytahane rozvody nemaji vliv na spotrebu oleje...jen bych si na takoveto rozvody daval pozor..potkany motor neni vubec nic prijemneho! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 Jestli je to zbytečnost nebo ne nevím, proto zjišťuju informace, kdybych o tom v budoucnu třeba uvažoval. Že u přeplňovaných motorů se ten výkon softwarově dá zvednout podstatně výš než u atmosféráků je jasná věc, ale ta cena je tomu taky úměrná. "Životnost u přeplňovaných motorů závisí především na stylu jízdy, na pravidelně prováděných servisních prohlídkách v souladu s doporučeními výrobce vozidla, včasné výměně rozvodového řemenu (pokud je jím motor vybaven) v souladu s doporučeními výrobce a výrazně rovněž na kvalitě používaného paliva a motorového oleje (proto doporučujeme použití plně syntetických olejů a pouze značkových paliv a to bez jakýchkoliv dodatečných přísad). Zde může dojít při běžném používání a zejména při dodržení výše uvedeného, ke snížení životnosti max. o 5%, u motorů nepřeplňovaných nedochází ke snížení životnosti vůbec. " [sportmotor.cz] Zatím si říkám proč ne.. pokud to udělá spolehlivá firma, která má dlouholeté zkušenosti a poskytuje záruku, lidé jako krysarr si to vychvalují, chování motorů se zlepší, lehce menší spotřeba něco z investovaných peněz vrátí, atd. Třeba někdy zjistím negativní argumenty, který můj názor definitivně změní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 pozor na marketingový hlášky na stránkách úpravců, tomu nikdy 100% nevěř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 pozor na marketingový hlášky na stránkách úpravců, tomu nikdy 100% nevěř To máš pravdu! Cimbu a Sportmotoru bych ze všech úpravců ale už asi věřil nejvíc. ABC Tuning bych nenechal sáhnout ani na ventilek po tom, co se napsalo a jaký měli lidi zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Já bych se toho tak nebál. Taky o tom uvažuji. Bavil jsem se o tom s Rosťou ze zdejšího fóra a ten mi to jen doporučil. Měl to na jednom ze svých aut (myslím, že to byla FELICIA) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 To je pravda , měl jsem to ve Feldě 1.6 a dodnes s tím chipem motor jezdí a opravdu velice dobře.Jediné co Feldy je asi jiné oproti Okině-tam se provádí skutečně HW zásah do desky tištěných spojů v ŘJ-výměna procesoru a ještě snad něčeho, takže v servise nemůže nastat situace, že by chip smazali-a taky se to nikomu za 10 let co jsem s Feldou jezdil nepodařilo.Překvapujete mě, že v Okině se jen nahraje nový SW do ŘJ a není výměna procesoru.I u atmosférického motoru chip smysl má taky, protože pomůže zvednout krouťák v nižších otáčkách a i když ne o moc je to znát a v běžném ježdění to pomůže.Motor se rychleji nadechne k většímu výkonu.Samozřejmě turbo to nenahradí ale ještě jsem neslyšel o žádné firmě, která by k atmosférickému motoru dodatečně montovala turbo, byť jen k měkkému přeplňování. Samozřejmě chipování atm. motoru nepřináší velký přínos výkonu ale je taky podstatně levnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 U tý atmosféry bych se toho vůbec nebál a mít MPI tak už jezdím s čípkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Dobře, a jakýho úpravce byste doporučili? Mně příjde nejsympatičtější zatím ten Sportmotor, když tak pročítám ty názory a zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 (editace) Dobře, a jakýho úpravce byste doporučili? Mně příjde nejsympatičtější zatím ten Sportmotor, když tak pročítám ty názory a zkušenosti. Já jsem měl chip od Cimbu a 10 let v 1.6 Feldě a OK, bez problémů. Ve firmě jsme měli chiplou od Cimbu i 2.0TFSI v RS a taky bez problémů. Sportmotor bohužel neznám tak se nemohu vyjádřit. Editováno: 6. Duben 2008, autor: Rosta1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Zkušenosti nemám, ale asi bych zkusil Sportmotor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.