maca13 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 v poslednej dobe ked auto auto ide na volnobeh, mam dojem, ze motor ma trosku nepravidelny chod. najlepsie je to citit na sedacke, kedze sa tam prenasaju vibracie z motora -motor ide pravidelne, potom take jemne nakopnutie a opat pravidelne - urcite mi to nerobilo predtym. nie ze by mi to nejako vadilo, ale robi to aj niekomu z vas? Ahoj , řeším to samé, bylo to tou klapkou co tu kdosi psal, nebo jsi to nějak řešil ??? taky mám nepravidelný chod motoru .....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Ahoj , řeším to samé, bylo to tou klapkou co tu kdosi psal, nebo jsi to nějak řešil ??? taky mám nepravidelný chod motoru .....? Mám pocit, že mně to dělá taky..od začátku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 třeba nám KVAK odpoví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Jirko, kolik ti drží otáček volnoběh ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Jirko, kolik ti drží otáček volnoběh ? Člověče to se mně teď ptej..navíc auto stojí studené teď v garáži, takže moc nezkusím.. Koukal jsem na fotky, co tu mám ve vlákně Vaše Octavia, tam je sice vidět jen konec ručičky, ale když pak koukneš, jak to vychází na budíkách, je to nějakých 700-800. pak juknu, až někam pojedu. Jinak s tím zvukem navíc..můj pocit je, jako by si motor tak "blafal" rovnoměrně a jednou za čas se tam prostě vnese jedno zakmitnutí navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 1.6 FSI na volnoběh při zahřátém motoru a bez klimy, světel, vyhřívání atd... točí rovných 700 ot/min a aktuální spotřeba je 0,5 l/h. Při zaplé klimě to je 0,7 l/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Kdybych se na to soustředil, tak asi nějaký vibrace ucítím, ale úplně minimální. Když u mě sedí někdo zvyklý na naftu, tak kolikrát ani neví, že mi běží motor. Ale asi vím, co máte na mysli.. tohle znám ze zhuntovaný Fábie 1.4 z autoškoly.. to na volnoběhu vždycky jednou za chvíli tak koplo, že to hnulo z celým autem. Jinak při tachometrových 130 km/h mi to točí 3900 ot./min. (podle mě zbytečně moc ), na volnoběh 700 ot./min. při momentální spotřebě 0.6 l/h bez klimy s denním svícením u zahřátého motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Takže je to 3900 ot/min při tachometrových 130 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Já do první servisní prohlídky (30,000 km) dolil tuším cca 400 ml LongLife. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Tady z jedné cesty ještě se starou palubkou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Mno jak sem psal... O2 1.6 Moje Pitoma Investice v eleganci na 16 litejch. Najeto 45tkm prevazne po Praglu. Klady - tichost behu, -50.000 pri porizeni, bezproblemovej motor (to ze opravdu netahnul kolem 2.500 se podarilo flashem z MB odstranit) Zapory - Nejede. V jednom ano ve dvou taky, pak uz je to zdechly. Zapnes klimu a je hotovo. Zere 8.5 dlouhodobe. Resume: Uz nikdy si nekoupim slabej motor. Ta onanie a premlouvani pri predjizdeni neni gut. Pro jednoho je to docela fajn. To jede bez klimy v poho. Kdo tvrdi neco jineho bud nema porovnani treba s 2.0TDi ci 1.8TFSI - ja ano. A nebo si neprizna, ze je to zdechlina a udelal chybu stejne jako ja. A reci ze je to pro socialy ? Neblbnete. Vyhazovat prachy za auta je rozmar. Ja kupuju za hotovy, ale s rozumem. Tady sem nandal cenu motoru do vybavy a to byla chybka. Ikdyz OKI bez Maxidotu, senzoru, loketky, tonovana skla, Automaticka klima atd atd atd fakt pokud to pujde nexci. Zdar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Názor typu tak to je a každý, kdo tvrdí opak, neví co mluví, to je fajn.. To takhle si pak porovnej 2.0 s nějakým 3.2 a budeš též jezdit ver zdechlině..záleží, co od auta čekáš. Já osobně jsem se ještě nedostal do situace, kde bych pocítil, že to, jak říkáš, nejede. A to jezdím i s klimou, i s plně obsazeným autem v kopcích..a dá se i předjíždět, a to celkem v pohodě. Jinak po silnicích jezdím 90, po dálnici max 140 a přijde mi to absolutně v pohodě, i pokud jde o dynamiku. A říkej si o tom, co chceš, pokud bych měl použít tvůj styl argumentů. Čekáš od toho něco jiného? tak si něco jiného kup a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Krysimlade: to mě mrzí, že jsi z motoru zklamanej. Já měl kvůli hmotnosti auta a konstrukčnímu stáří motoru před koupí taky pochybnosti, ale měl jsem možnost se v tom svést, byl jsem velice překvapenej, pochyby zmizely a na auto už jsem se jen tešil a radost z jízdy mi i tenhle motor dodnes dokáže poskytnout. S citelným úbytkem výkonu po naložení víc než dvou osob souhlasím. Jezdím převážně město s neustálým zastavováním a rozjížděním, často velice krátké vzdálenosti, na okreskách se moc krajinou nekochám a spotřebu mám o litr menší. Klima žere palivo, ale nemůžu si pomoct.. zkoušel jsem to několikrát zapínat a vypínat v různých otáčkách, ale zásadní rozdíl se zapnutou klimou jsem nezpozoroval.. jednou mi prodejce i říkal kolik to bere z výkonu a byla to naprosto zanedbatelná hodnota. Vůbec ale nechápu, jak to můžeš porovnávat s motorama jako 2.0 TDI nebo 1.8 TSI, který maj výkon podstatně vyšší, srovnávej to s 1.6 FSI nebo 1.9 TDI. Ano, měl jsem tu čest najet cca 1000 km s 2.0 TDI a ten motor je výkonově, ale taky cenově někde jinde.. má ho kamarád.. jeli jsme na okresce takovou "rychlostní zkoušku", předjel mě v táhlým kopci, kde jsem právě cítil ty zmiňovaný 4 osoby v autě, ale pak neměl šanci ujet, on s + 28 kW měl výhodu v tom kopci, já s -80 kg na přední nápravě v zatáčkách a rozhodně to nebylo chybou mezi volantem a sedačkou, jak by si mohl někdo myslet. Proto si stojím za tím, že v běžným provozu ten papírový rozdíl ve výkonu není tak znatelný.. ano, někde víc (dálnice), někde míň (okreska). Dokážu si plně vychutnat výkon auta a čím je větší, tím je to příjemnější. Fakt je ten, že kdyby v době koupě byla už ta 1.8, tak by to bylo hodně těžké jí odolat. Ať si někdo nemyslí, že dělám z 1.6 MPI něco, co není.. s nákladem se opravdu pere hůř než přeplňovaná 1.9, jen nesouhlasím s názorem, že pro OII je to slabý motor. Je to taky o prioritách a pokud mám výkonově dostačující motor, což pro mě 1.6 MPI je, tak dávám přednost výbavě (eleganci), kterou využívám prakticky neustále narozdíl od nejvyššího výkonu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Jirik.DC: taky jsem ještě nepostrádal dynamiku, abych musel auto tlačit očima. Když to pustíš do otáček, tak to zrychluje a jede pěkně, přes tachometrových 200 km/h to jede taky (ne, že by to byla nějaká podstatně důležitá informace, ale fakt to je), jen v tý atmosféře necítíš ten turboefekt přeplňovaný 1.9ky s větším krouťákem stlačeným do menšího rozsahu využitelných otáček. Tyhle motory mají jinej charakter, ale výkon prakticky stejnej, takže v provozu si navzájem neujedou. Já neupřednostňuju ani benzín, ani naftu, jen mi pro moje ježdění momentálně víc vyhovuje benzín. Srovnávání atmosférické 1.6 s 1.8 a 2.0 s turbem mi příjde ale zcestný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 (editace) souhlas s Viktorem a Jirkou , ale to už se tu řešilo xkrat ps : to jako když srovnavali v automoto revue naši felicii s VW Tiguanem 4x4 Editováno: 26. Duben 2008, autor: maca13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Já nedolival zatím nic, pouze servis po 30 000km komplet výměna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Tož tak to točí MPI celkem dost... Takže sice FSI má jen pětikvalt, ale aspoň ta pětka je delší než u MPIčka což se na dálnice hodí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 ViktorMPI : Lépe bych to nenapsal Nicméně i ve 3 či 4 lidech nepociťuji, že by výkon chyběl, řekl bych že to je skoro stejné jak jet sám, pouze na spotřebě to jde poznat že je vyšší, ale předjíždím stejně jak kdybych jel sám a klima už vůbec nejde poznat, to ať mi říká kdo chce co chce, ale zapnutí klimy nejde poznat na výkonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolecko Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Tak jsem udělal zasadní krok ....jedna fi z Prahy mi dala do převodovky jiný rozvodový hřídel poměr 3.66 místo 4,25...stálo mne to 20 modrejch ale nyní je to jiná káva hlavně na dálnici....3 360 a 130....jen jak říkám se bojim o motor no uvidíme dík za prima debatu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 co se může stát motoru? podle mě nic. jinak co tě k týhle investici vedlo? kdyby to bylo aspon z 5ti kvaltu na 6ti kvalt, pak bych to pochopil, takhle se ti o 600 sice snížily otáčky, na spotřebu to bude mít dopad minimální, tipnu tak jednu, dvě desetinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 to já teda u svýho TDI pociťuju nedostatek výkonu i když jedu sám. s tim, že slabej motor už nechci se přiklánim ke krysímumláděti. a že teda 2.0TDI ujede 1.6MPI jenom v kopci se mi nějak nechce věřit. ale peace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Otáčky mám podobné, co máš za disky, že tak pěkná spotřeba.. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Přechod kola 15-17 spotřeba se zvedla ve výsledku i o 1,5l/100 Jinak co se orobýralo ze začátku, můj motor má švih spíš až nad ty 3tis ot., V Pover tankuju pravidelně a že by se mu chtělo líp jezdit jsem si nevšim (ale je možný, že mám ještě nezaběhnutej motor -13tis km) volnoběh - i k 1tis otáček, spotřeba na neutrál PP ukazuje i s off klimou 0,7 a vejš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 to já teda u svýho TDI pociťuju nedostatek výkonu i když jedu sám. s tim, že slabej motor už nechci se přiklánim ke krysímumláděti.a že teda 2.0TDI ujede 1.6MPI jenom v kopci se mi nějak nechce věřit. ale peace Kdybych se často vozil v A6kách apod., tak bych měl možná pocity stejný a taky neřikám, že bych příští auto nechtěl mít silnější, to určitě chtěl, jen mám představy o slabým autě asi trochu jiný. Nepsal jsem, že 2.0 TDI ujede 1.6 MPI jenom v kopci, ale na okresce, která nepostrádá zátáčky ano.. za tím si stojím. Překvapilo to a přiznal to i ten kolega s dvoulitrem. Určitě peace, ale debatovat můžem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 co s tim maji společnýho A6ky apod? do kterých se mmch taky dává třeba 2.0TDI. jako pokud auto se silnějším motorem (a v těhle dimenzích dost značně) neujede autu se slabším s vyrovnanou váhou a porovnatelnýma pneu, pak je to řidičem. ale nějak nevim, jak můžete tyhle vlastnosti zjišťovat na okresce, kde se stejně nedostanete přes nějakých 150 to nechápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.