dadacek Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 co s tim maji společnýho A6ky apod? do kterých se mmch taky dává třeba 2.0TDI.jako pokud auto se silnějším motorem (a v těhle dimenzích dost značně) neujede autu se slabším s vyrovnanou váhou a porovnatelnýma pneu, pak je to řidičem. ale nějak nevim, jak můžete tyhle vlastnosti zjišťovat na okresce, kde se stejně nedostanete přes nějakých 150 to nechápu Nemaj diesely menší svih motoru - zrychlení? Věřím, že v 1.6 benálu na to dupnout a správně řadit, tak ujedeš i tomu dvoulitru..? V praxi nezkoušeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 menší švih motoru? to slyšim prvně a nevim co to znamená. a jestli MPI ujede 2.0TDI i na zrychlení- MPI 0-100km/h za 12,3s, TDI 0-100km/h 9,6s nevim, možná někdo dokáže ten víc jak 2,5s rozdíl vymazat. ale tohle zase spěje k hroznýmu flamu, podte radsi spát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 A6ky apod. s tím maj společného to, že je to třída aut, která je někde jinde než je Octavie, takže s porovnáním s nima může být jakákoliv Octavka slabá. Zjisti si rozdíl hmotnosti těch motorů na přední nápravě (už jsem ten údaj zmiňoval). Na co zjišťovat výkonostní rozdíly nad 150, když takovou rychlostí se jezdí jen dálkový cesty po dálnicích, na který se dostane jakákoliv motorizace v Octavii a obvykle se udržuje nějakou dobu konstantní. Tu okresku ber jako příklad, nechci, aby se to tu bralo za slovo a analyzovalo každej detail. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 (editace) menší švih motoru? to slyšim prvně a nevim co to znamená. a jestli MPI ujede 2.0TDI i na zrychlení- MPI 0-100km/h za 12,3s, TDI 0-100km/h 9,6s nevim, možná někdo dokáže ten víc jak 2,5s rozdíl vymazat. ale tohle zase spěje k hroznýmu flamu, podte radsi spát Kdo tu tvrdí, že 1.6 MPI ujede 2.0 TDI? Nikdo tu nic takovýho přece nepíše. Psal jsem, že 2.0 TDI je výkonově úplně někde jinde a nedaj se ty motory vůbec srovnávat. Jediný, co jsem zmínil bylo to, že v určitých situacích výkonostní rozdíl není v praxi až tak poznat a uvedl jsem jednu mou zkušenost. Někdo se mnou může souhlasit, někdo ne, toť vše. To spaní bude asi nejlepší nápad. Editováno: 8. Červen 2010, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 říkám, i do A6 se dává dvoulitr a s takovou A6 (i s tou 2.4 V6) si benzínová RS poradí naprosto hladce, takže to, že každá OII je oproti A6 slabá není až tak uplně pravda. to s tou okreskou jsem psal schválně, protože pokud jedete v rámci limitů, tak ani nová Corvette Z06 neujede fabce s HTP, proto mi to srovnání přišlo trošku divný. co se týče rozdílu hmotností, tak ten pro mě není moc důležitej, mám udaj o zrychlení a ten je dost vypovídající Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Jezdím spíš na spotřebu než na to, abych byl v cíli o pár minut dřív, takže to soupeření a předjíždění nepotvrdím.. Ale kamoša s Pasatem 1.9TDi jsem stíhal. Kamoš mi říkal, že naftáky jsou tak nějak línější, tak z toho jsem usoudil, že by si to mohl ten benál bezproblému dát.. Dle mě nejsou údaje o zrychlení směrodatné, nebo vy jezdíte přesně podle tabulkových hodnot? (aspon tak si myslím, že se to měří). Pokud se mýlím, opravte mně, rád se dozvím něco nového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 co s tim maji společnýho A6ky apod? do kterých se mmch taky dává třeba 2.0TDI.jako pokud auto se silnějším motorem (a v těhle dimenzích dost značně) neujede autu se slabším s vyrovnanou váhou a porovnatelnýma pneu, pak je to řidičem. ale nějak nevim, jak můžete tyhle vlastnosti zjišťovat na okresce, kde se stejně nedostanete přes nějakých 150 to nechápu No, že na okresce nejde víc, jak 150..pokud se nepletu, tak Viktor popisoval běžné situace z provozu, tak bych sem asi netahal veličiny typu maximální rychlost, apod.. To by se pak dalo říct, že na okruhu je rozdíl určitě znatelný, ale to snad není předmětem téhle diskuse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 (editace) Luke: uvedl jsem vůz (A6) ve vyšší střední třídě, která ve svých vrcholových verzích nabízí podstatně vyšší výkon než je tomu u Octavie. Samozřejmě, že 2.4, který nemá ani takovej výkon jako má 2.0 TFSI, Octavce neujede. Kdybych nejel na jízdních limitech, ale kochal se krajinou podle předpisů, tak bych to tady asi nepsal. Pro mě určitě není údaj o zrychlení (který mj. bývá často vyšší než je skutečnost) nejdůležitější hodnotou, ale pravda, že ledacos vypoví. Jirik.DC: přesně tak, pochopils mě. K tomu okruhu ještě, kdyžs to tak nakous .. měli jsme na okruhu v Brně jednou Octavia sraz, když byly jízdy pro veřejnost.. skvělý zážitek, hodně si tam toho člověk vyzkoušel a co nás překvapilo.. že ani na okruhu jsme z toho nevytáhli nějaký závratný rychlosti, pokud se dobře vzpomínám, tak já jsem na cílový rovince vytáh sotva 150 a kolega s 2.0 FSI 160 km/h. Na čistokrevný sporťáky a závodní speciály samozřejmě nikdo z nás neměl a věřím, že i RS by bylo na ně krátký a člověk by tam pořád potřeboval vyšší výkon. Editováno: 26. Duben 2008, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Otáčky mám podobné, co máš za disky, že tak pěkná spotřeba.. ? 16" Siriusy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Tak a už všichni na kutě..povinně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Cau vseci..... Kurwa to sem zase neco rek.... Proste resume. Mam zdechlou verzi motoru. Bohuzel sebou vozim VAG napichnutej obcas v aute. Takze pokud xcete vedet presne kolik zere klima na 1.6 jaky ma mA odber jestli ECON opravdu klimu vypne a nebo jen prostredni tlacitko dam sem screenshoty. Skoda ze nemuzu takhle screenshotnout jak je 1.6 zdechla ve 4 lidech s klimou !! Leda na HDV kameru... Kasleme na to. Muj novej motor bude 1.9 Tdi ale pokud bude uz CR tak zvazim tento. 1.8 TFSI zere jako prase. Ale zase to fiiiiiiiiiiiiiiiii jede. Ale do mesta zbytecny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 BTW do dubna 2009 me to stejne nechava klidnym. Pac az tehdy zmizi ty obludny N1 mrize a i pres to ze ji nebudu mit si muzu odecist DeeePeeeHaaa.... Navic uz bude kokta snad ve faceliftu a s novejma enginama.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 45000 a dolejval jsem 1.5 litru mezitim ale v 30.000 vymena a prekodovani na standard beh. On ten longlife mno nevim kdyz jsem v 30.000 videl jak je defakto vyhumusenej o((( Servis rikal a ja mu verim ze LL olejik ma jinou viskozitu atd atd a trosku ,,prosakuje,, proste se ztraci O))) Je fakt ze od te vymeny ani kousek neubylo !!! Takze asi neco na tom bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Mam zdechlou verzi motoru. Takze pokud xcete vedet presne kolik zere klima na 1.6 jaky ma mA odber jestli ECON opravdu klimu vypne a nebo jen prostredni tlacitko dam sem screenshoty.Skoda ze nemuzu takhle screenshotnout jak je 1.6 zdechla ve 4 lidech s klimou !! Leda na HDV kameru... Ta klima by mě zajímala konkrétně jestli mám jezdit s ní nebo otevřenejma okýnkama , ten odběr proudu je mi celkem šumák Zdechlý to mám též, tak to prostě točím (prý je to pro to auto aji lepší) Jezdím i ve 4 a naloženej kufr a hold musím podřazovat do kopečků.. rovinka ji nějak nevadí a jede si jako prázdná (jenom spotřeba třebas o litřík větší. Takové mé krátkodobé postřehy. PS: by člověk nevěřil, co začne všecko sledovat po pročtění fóra To Jirka.DC: na kutě? proč Ráno se nevstává do práce.. ale jo, už si můžu aspon jet zase pro další klíčenku na Shellku za dvojnásobek bodů (neděle -2x víc smart) a že na to čekávám dycky celej tejden než bude neděle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 16" Siriusy 17" Pegasusy - si můžu nechat jenom zdát o takovém čísle.. kde jsou zimní 15 - 5,5l/100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 (editace) Ta klima by mě zajímala konkrétně jestli mám jezdit s ní nebo otevřenejma okýnkama , ten odběr proudu je mi celkem šumák Zdechlý to mám též, tak to prostě točím (prý je to pro to auto aji lepší) Jezdím i ve 4 a naloženej kufr a hold musím podřazovat do kopečků.. rovinka ji nějak nevadí a jede si jako prázdná (jenom spotřeba třebas o litřík větší. Takové mé krátkodobé postřehy. PS: by člověk nevěřil, co začne všecko sledovat po pročtění fóra To Jirka.DC: na kutě? proč Ráno se nevstává do práce.. ale jo, už si můžu aspon jet zase pro další klíčenku na Shellku za dvojnásobek bodů (neděle -2x víc smart) a že na to čekávám dycky celej tejden než bude neděle Pokusim se tejknout nejaky pictures... Kolik ti zere, ale ja jezdim ze 70 procent Praha a to je dalsi ukazatel.... Ve meste/Mimo mesto/Kombinovana/Praha o)) Sem cekal ze v Praglu po zavedeni modrejch zon i na P7 atd ubyde aut a wono nic o((( Editováno: 26. Duben 2008, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Pokusim se tejknout nejaky pictures...Kolik ti zere, ale ja jezdim ze 70 procent Praha a to je dalsi ukazatel.... Ve meste/Mimo mesto/Kombinovana/Praha o)) Sem cekal ze v Praglu po zavedeni modrejch zon i na P7 atd ubyde aut a wono nic o((( Zvažuju, že si ten kablík taky koupím, ale vůbec se v tom nevyznám.. Jezdím po Brně a po Moravě, okresky prům 80km/hod za 7,5 max /100, ale většinou vyplá ta klima. Město - třebas cesta do práce a z5 mi jezdí přes 8, spíš tíhne i k 9/100, údaje z PP, real jsem zatím nepočítal. Spotřeba způsobená hlavně těma 17kama. Hodnoty jsou uváděné pro prázdné (krom toho bordelu co tam vozím furt) auto a 1-3lidi. Já můžu hodnotit max Brno a vše ostatní a ještě celkem dobře můžu hodnotit dálnice Brno-Ostrava (8-8,5 záleží kolikátkou si to fičím po dálnici) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Nedávno měněn - po 12,5 tis km. Dle servisu vše OK, prý jsou to auta na olej nenapapaný.. Servisku pak překodujou na častější - prý to co tam hází škodovka je vůči těm výměnám olejů nesmysl.. Tak uvidíme jestli ten teď novej vydrží až do těch 30tis km.. Co tam je přesně za olej nevím, ale je to něco ze Shellky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 tak ani nová Corvette Z06 neujede fabce s HTP Promin Luke, ale s tímhle bohužel nesouhlasím.Možná se pletu, ale opravdu se mi tomu nechce věřit. Jediný problem by možná byl mezi řidičem a kočárem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 ......Zdechlý to mám též, tak to prostě točím (prý je to pro to auto aji lepší) Jezdím i ve 4 a naloženej kufr a hold musím podřazovat do kopečků.. rovinka ji nějak nevadí a jede si jako prázdná (jenom spotřeba třebas o litřík větší. Takové mé krátkodobé postřehy. ...... Potřeba vyšších otáček=podřazování je prostě dána charakteristikami motoru..ale mně to neva, stejně o tom motoru skoro člověk neví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Mi to taky neva Je slyšet až přes ty 4tis.. Dokonce jsem byl obviněn, že nepoužívám blinkry není totiž slišet ani to "tikání". Spíš než to podřazování by mě zajímalo to s tím, že mám to auto víc zatěžovat - vyšší otáčky, řadit třebas až při 4tis ot., po městě jedu 50kou na trojku. Jak to je s tímto? Prý je to dané tím, že to je vysokootáčkový motor.. narozdíl od fabie, kde řadím už při těch 2,5tis další rychlost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 (editace) Kdo tu tvrdí, že 1.6 MPI ujede 2.0 TDI? Nikdo tu nic takovýho přece nepíše. Dadacek ve 12:56 dnes, tj 27.4.08 Tazyy: pak si to s tou Z06 a HTP přečti ještě jednou a pomaleji celý je to o tom, že tu někdo napsal, že potom na okresce někomu kdo jel v 1.6MPI neměl šanci ujet druhej co jel v 2.0TDI. vcelku logicky, protože by musel bejt hovado a letět na limitu, pak by mu samozřejmě ujel. takže to je takový to, jak jsem s někym závodil a ten druhej o tom ani nevěděl... a pak se sem vtáhly vrcholový verze A6, což už vůbec nechápu, apropo, benzínová RS do 100km/h potrápí i 3.0TDI Editováno: 27. Duben 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 (editace) dadacek: taky přezouvám 15"-17" kola a tak markantní rozdíl jako je 1.5l tam určitě není. Ano 1000 ot./min. to může na volnoběh točit, ale za studeného motoru. Spotřeba hodně záleží na stylu jízdy, ale i na těch 17kách když dám mimo obec na tempomat 90 km/h a často nepředjíždím, tak spotřeba jde pod 6 litrů. Kolik tak po tý dálnici jedeš při spotřebě 8 - 8.5 l/100km? Odhaduju 150 - 160? S tou klimou si to vyzkoušej.. vypínej ji, zapínej a uvidíš. Já znatelnej rozdíl nezaznamenal, i ten známej zátah od 2500 ot. tam stále je (ten jde akorát dopryč se zatížením dalšíma osobama). Tankuješ Shell V-power nebo Shell V-power Racing? První případ je asi zdravější pro motor než je klasickej N95, ale nečekej, že s ním poznáš nějakou změnu v chování motoru. V-power racing jsem jedno období zkoušel a měl jsem pocit, že mu opravdu víc chutná, že se mu chce líp do otáček a že ten motor tak netočím, proto mě zajímá i ten chip, jak se řeší ve vedlejším vlákně. S těma otáčkama.. já si naopak myslím, že osmiventil se nemusí tak točit jako šestnáctiventil, ale od toho ty benzíny jsou, aby se točily . Točím jak potřebuju, ale pokud mám ve městě udržovat 50ku, tak 3.° opravdu zbytečnost. Luke: Dadacek ve 12:56 dnes, tj 27.4.08 - to je samozřejmě nesmysl, to máš pravdu. S tou okreskou mi buď nerozumíš nebo nechceš rozumět, přesvědčovat tě o tom dál nebudu. Editováno: 27. Duben 2008, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Luke: Četl jsem to! Stejně tomu nevěřím...Fabka se přece nemůže rovnat s Z06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 (editace) samozřejmě, že nemůže, ale když to vztáhneš na situaci kdy se striktně držíš předpisů, tak i ta fabka bude držet stále 50/90/130 to by ses musel dostat do dost těžkých podmínek, kdy by cesta byla takovým způsobem zatáčkovitá, že by fabie musela hodně brzdit a to druhý auto ne. pak v zatáčce náskok naroste, ale tim to hasne Viktor: ale já tomu rozumim, jenže jsem myslel, že když to takhle napíšeš, tak že jste jeli nějak ostře. při normální jízdě neujede ani M3 favoritu Editováno: 27. Duben 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.