Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

Ja liju shell VP 95 což není sice přímo 98ka ale je to mezi stupen mezi Racing coz je 100Ka. Jezdím na to a velmi spokojeně, když to umím tak i za 6litru.. (ale rozhodne ne mesto)

Drastys: no a není na ježdění městem ideálnější auto než O II ? Myslím že to není moc ekonomicky z hlediska spotřeby.. Asi bych šel spíš do toho MPI i s tím cenovým rozdílem.. S tím rychlím svezením pro to MPI zase moc ideální není, bez chipu zátah až kolem 2500ot. a nebo nehorázná spotřeba..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krysarr: Souhlasím s tebou.. ten stooktan mu fakt šmakuje víc a je to poznat. Je to ale drahý no.. i když dneska stojí kolik? Jako nafta ne? :smich: Nalil jsem mu ho tam, když jsem jel do Brna na okruh (tam spotřeba 14l/100km za těch 25 minut jízdy :D) a dal jsem s tím rekord v maximálce 210 km/h.. víc lidí mi potvrdilo tuhle tachometrovou hodnotu a že víc už to nepojede (btw. zkoušels maximálku před a po chipu?).

dadacek: Občas mám pocit, jako bys měl jinej motor než já :D, hlavně co se spotřeby týče. Třeba někdy za sebou pojedem na nějakej sraz, tak ti ukážu jak se dá i s MPIckem lítat ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viktore já ho šetřím :D motor máme snad stejnej, jen já mu tolik nenakládám jak ty :D a krmím ho poctivím palivem (snad).

Ovšem pozor D1 vyzkoušeno 200km po dobu asi 2-5min jízdy.. spotřeba tuším moc nezvedla tu průměrnou (o nějakejch 0,1 na 9/100)

Jinak VPV Racing jsem tankoval asi 2x - zbytečný :D

100oktan Carera u OMV - sračka nikdy více !!! (žralo to víc jak s VP 95)

Edit: Viktore ono to jede i když máš plynovej pedál v půlce, nemusí bejt furt na zemi lol

Editováno: , autor: dadacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krysarr: Souhlasím s tebou.. ten stooktan mu fakt šmakuje víc a je to poznat. Je to ale drahý no.. i když dneska stojí kolik? Jako nafta ne? :smich: Nalil jsem mu ho tam, když jsem jel do Brna na okruh (tam spotřeba 14l/100km za těch 25 minut jízdy :D) a dal jsem s tím rekord v maximálce 210 km/h.. víc lidí mi potvrdilo tuhle tachometrovou hodnotu a že víc už to nepojede (btw. zkoušels maximálku před a po chipu?).

dadacek: Občas mám pocit, jako bys měl jinej motor než já :D, hlavně co se spotřeby týče. Třeba někdy za sebou pojedem na nějakej sraz, tak ti ukážu jak se dá i s MPIckem lítat ;).

Jojo, podobne jak nafta, o trosku vic :) Ale smakuje mu to hodne. Maximalka pred a po cipu pocitove naprosto stejna, tam uz je motor v takovejch otackach, ze ten cip v podstate nema vliv, chtelo by to sestku :) V pripade VPV to pred a po cipu je ale rozdil velkej, v tech nizsich otackach je to sakra znat, na predjizdeni a tak je racing super, lup tam o stupen niz, plnej kotlik a to je znat hodne. Zitra bude nova spojka, taxe tesim i na rychlejsi razeni, ted jezdim precejen opatrnejs, abych to nepotopil. Precejen 216500km a z toho tisice km v kolonach, uz aby to bylo, doufam, ze se mi to nevysere cestou do servisu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím dadacku :D vím.. a já tomu taky nedávám furt čočku, vždyť jezdím skoro pořád ve městě a tam to neuznávám, ale když vyjedu z toho nudnýho města na nějakou pěknou okresku, tak se rád svezu (na 17kách to jede parádně):). A ještě mám nižší spotřebu než ty ;) .. 9 l / 100 km na dálnici? Tak tos musel dobře valit. Taky mám pocit, že tam leju kvalitní benzín a Shell V-power Racing poznám, i když většinou leju klasickej N95.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já řídil jen jednu 1.9 TDI 4x4, která má zrychlení z nuly na sto horší než MPI, ale kdo to pozná.. stejně jako o půl sekundy lepší zrychlení u klasický 1.9 oproti MPI.. ale na člověka holt působí ten příjemnej turbo efekt, kterej atmosféra nemá, i když ručička tachometru jde nahoru stejně rychle. V nižších otáčkách musí reagovat podstatně líp, to je jasný.. na druhou stranu má míň využitelnejch otáček. Největší výhodu vidím v tom, že se na ní tak neprojeví zatížení jako u 1.6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau, chtel bych se Vas co vlastnite 1.6lky zeptat ... kdyby jste dneska znovu kupovali OII, do jakeho motoru by jste sli 1.6MPi , 1.6FSi nebo do jineho? Diky za odpovedi ...

Ja mam uz tiez druhe MPi , prve bolo na O1 74KW s mech. plynom. Prave koli spokojnosti som isiel znovu do MPi . Ak by som si mal teraz kupovat nove auto, tak do Skody by som na 90% uz nesiel. Momentalne je ovela vacsi vyber aut v rovnakej triede aj od inych znaciek a s lepsou zarukou a hlavne lepsou cenou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...