Červenec 8, 200817 r Ja liju shell VP 95 což není sice přímo 98ka ale je to mezi stupen mezi Racing coz je 100Ka. Jezdím na to a velmi spokojeně, když to umím tak i za 6litru.. (ale rozhodne ne mesto) Drastys: no a není na ježdění městem ideálnější auto než O II ? Myslím že to není moc ekonomicky z hlediska spotřeby.. Asi bych šel spíš do toho MPI i s tím cenovým rozdílem.. S tím rychlím svezením pro to MPI zase moc ideální není, bez chipu zátah až kolem 2500ot. a nebo nehorázná spotřeba..
Červenec 8, 200817 r dadacek: To je mi jasne ze MPi ani FSi nebude trhat asfalt a vzhledem k tomu, že mám ted Fabii HTP, rychlejsi svezeni je pro kolem 140km/h. Upraveno Červenec 10, 200817 r od drastys
Červenec 8, 200817 r Drastys: tak to vůbec nenamítám máme taky 1.2 HTP fábu a střídám to, tak mohu objektivně posoudit.. Ale pozor i s fábou se dá jet 140-160 (ovšem za větší spotřebu) (běžně moje máti po dálnici) Upraveno Červenec 8, 200817 r od dadacek
Červenec 8, 200817 r dadacek: To vim :-) ... obcas se mi to povede :-D Upraveno Červenec 10, 200817 r od drastys
Červenec 8, 200817 r Nekdy mam tendence do toho svyho nalejt V-power Racing a jit zase na brzdu. Protoze kdyz do toho naleju Racing, to auto neuveritelne lita, samozrejme na ten motor, ale rozdil obrovskej, jen ta cena je ted trochu vysoko
Červenec 8, 200817 r Nekdy mam tendence do toho svyho nalejt V-power Racing a jit zase na brzdu. Protoze kdyz do toho naleju Racing, to auto neuveritelne lita, samozrejme na ten motor, ale rozdil obrovskej, jen ta cena je ted trochu vysoko A to mas MPicko jo?
Červenec 8, 200817 r krysarr: Souhlasím s tebou.. ten stooktan mu fakt šmakuje víc a je to poznat. Je to ale drahý no.. i když dneska stojí kolik? Jako nafta ne? Nalil jsem mu ho tam, když jsem jel do Brna na okruh (tam spotřeba 14l/100km za těch 25 minut jízdy ) a dal jsem s tím rekord v maximálce 210 km/h.. víc lidí mi potvrdilo tuhle tachometrovou hodnotu a že víc už to nepojede (btw. zkoušels maximálku před a po chipu?). dadacek: Občas mám pocit, jako bys měl jinej motor než já , hlavně co se spotřeby týče. Třeba někdy za sebou pojedem na nějakej sraz, tak ti ukážu jak se dá i s MPIckem lítat .
Červenec 8, 200817 r Viktore já ho šetřím motor máme snad stejnej, jen já mu tolik nenakládám jak ty a krmím ho poctivím palivem (snad). Ovšem pozor D1 vyzkoušeno 200km po dobu asi 2-5min jízdy.. spotřeba tuším moc nezvedla tu průměrnou (o nějakejch 0,1 na 9/100) Jinak VPV Racing jsem tankoval asi 2x - zbytečný 100oktan Carera u OMV - sračka nikdy více !!! (žralo to víc jak s VP 95) Edit: Viktore ono to jede i když máš plynovej pedál v půlce, nemusí bejt furt na zemi Upraveno Červenec 8, 200817 r od dadacek
Červenec 8, 200817 r krysarr: Souhlasím s tebou.. ten stooktan mu fakt šmakuje víc a je to poznat. Je to ale drahý no.. i když dneska stojí kolik? Jako nafta ne? Nalil jsem mu ho tam, když jsem jel do Brna na okruh (tam spotřeba 14l/100km za těch 25 minut jízdy ) a dal jsem s tím rekord v maximálce 210 km/h.. víc lidí mi potvrdilo tuhle tachometrovou hodnotu a že víc už to nepojede (btw. zkoušels maximálku před a po chipu?).dadacek: Občas mám pocit, jako bys měl jinej motor než já , hlavně co se spotřeby týče. Třeba někdy za sebou pojedem na nějakej sraz, tak ti ukážu jak se dá i s MPIckem lítat . Jojo, podobne jak nafta, o trosku vic Ale smakuje mu to hodne. Maximalka pred a po cipu pocitove naprosto stejna, tam uz je motor v takovejch otackach, ze ten cip v podstate nema vliv, chtelo by to sestku V pripade VPV to pred a po cipu je ale rozdil velkej, v tech nizsich otackach je to sakra znat, na predjizdeni a tak je racing super, lup tam o stupen niz, plnej kotlik a to je znat hodne. Zitra bude nova spojka, taxe tesim i na rychlejsi razeni, ted jezdim precejen opatrnejs, abych to nepotopil. Precejen 216500km a z toho tisice km v kolonach, uz aby to bylo, doufam, ze se mi to nevysere cestou do servisu
Červenec 8, 200817 r Já vím dadacku vím.. a já tomu taky nedávám furt čočku, vždyť jezdím skoro pořád ve městě a tam to neuznávám, ale když vyjedu z toho nudnýho města na nějakou pěknou okresku, tak se rád svezu (na 17kách to jede parádně). A ještě mám nižší spotřebu než ty .. 9 l / 100 km na dálnici? Tak tos musel dobře valit. Taky mám pocit, že tam leju kvalitní benzín a Shell V-power Racing poznám, i když většinou leju klasickej N95.
Červenec 8, 200817 r Chlopaci, jak to tak vidim tak se asi pridam k Vam do klubu ... asi vemu tu 1.6 MPi ...
Červenec 8, 200817 r to drastys: No vidíš a máš po probléme .Takže ťa čakáme v klube.Nech trafíš dobrý motor.
Červenec 9, 200817 r Snad neudelam no.... ale jeste se v tom projedu a pak uvidim ... porad ma u me sanci 1.9TDi i kdyz me odrazuje cena nafty a taky vyssi pojistka a vyssi castka za servis ...
Červenec 9, 200817 r Drastys: z hlediska cen a dnešní pohledu bych šel spíš do MPI.. předtím při zvažování jsem vzal MPI a neprohloupil jsem alespon z mého pohledu teď..
Červenec 9, 200817 r dadacek: jj prave z toho duvodu u me prevazuje MPi, ale jeste cekam jakou mi nabidne cenu znamy v autosalonu, takze uvidime Upraveno Červenec 9, 200817 r od drastys
Červenec 9, 200817 r drastys: tak aby byla adekvátní pojede tak o 2l míň (mám zkušenosti jen s Passatem 1.9TDI), bude větší zrychlení a i reakce v menších otáčkách.. Víc nevím co k tomu říct/napsat
Červenec 9, 200817 r Já řídil jen jednu 1.9 TDI 4x4, která má zrychlení z nuly na sto horší než MPI, ale kdo to pozná.. stejně jako o půl sekundy lepší zrychlení u klasický 1.9 oproti MPI.. ale na člověka holt působí ten příjemnej turbo efekt, kterej atmosféra nemá, i když ručička tachometru jde nahoru stejně rychle. V nižších otáčkách musí reagovat podstatně líp, to je jasný.. na druhou stranu má míň využitelnejch otáček. Největší výhodu vidím v tom, že se na ní tak neprojeví zatížení jako u 1.6.
Červenec 9, 200817 r ViktorMPI: Jo tak to urco s Tebou souhlasim Ol@f : jo taky zvazuji ... uvidime jaky bude mezi jednotlivyma motorama cenovy rozdil ...
Červenec 9, 200817 r Cau, chtel bych se Vas co vlastnite 1.6lky zeptat ... kdyby jste dneska znovu kupovali OII, do jakeho motoru by jste sli 1.6MPi , 1.6FSi nebo do jineho? Diky za odpovedi ... Ja mam uz tiez druhe MPi , prve bolo na O1 74KW s mech. plynom. Prave koli spokojnosti som isiel znovu do MPi . Ak by som si mal teraz kupovat nove auto, tak do Skody by som na 90% uz nesiel. Momentalne je ovela vacsi vyber aut v rovnakej triede aj od inych znaciek a s lepsou zarukou a hlavne lepsou cenou
Červenec 9, 200817 r No Ja mam ted Fabii a jsem spokojeny .... do Skody chci jit i proto, ze soused ma autorizovany servis Skoda, takze nemam strach ze by byl s nejakym servisem problem ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.