Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ja liju shell VP 95 což není sice přímo 98ka ale je to mezi stupen mezi Racing coz je 100Ka. Jezdím na to a velmi spokojeně, když to umím tak i za 6litru.. (ale rozhodne ne mesto)

Drastys: no a není na ježdění městem ideálnější auto než O II ? Myslím že to není moc ekonomicky z hlediska spotřeby.. Asi bych šel spíš do toho MPI i s tím cenovým rozdílem.. S tím rychlím svezením pro to MPI zase moc ideální není, bez chipu zátah až kolem 2500ot. a nebo nehorázná spotřeba..

Vloženo (editace)

dadacek:

To je mi jasne ze MPi ani FSi nebude trhat asfalt a vzhledem k tomu, že mám ted Fabii HTP, rychlejsi svezeni je pro kolem 140km/h.

Editováno: , autor: drastys
Vloženo (editace)

Drastys: tak to vůbec nenamítám :) máme taky 1.2 HTP fábu a střídám to, tak mohu objektivně posoudit.. Ale pozor i s fábou se dá jet 140-160 (ovšem za větší spotřebu) ;) (běžně moje máti po dálnici)

Editováno: , autor: dadacek
Vloženo

Nekdy mam tendence do toho svyho nalejt V-power Racing a jit zase na brzdu. Protoze kdyz do toho naleju Racing, to auto neuveritelne lita, samozrejme na ten motor, ale rozdil obrovskej, jen ta cena je ted trochu vysoko :)

Vloženo
Nekdy mam tendence do toho svyho nalejt V-power Racing a jit zase na brzdu. Protoze kdyz do toho naleju Racing, to auto neuveritelne lita, samozrejme na ten motor, ale rozdil obrovskej, jen ta cena je ted trochu vysoko :)

A to mas MPicko jo?

Vloženo

krysarr: Souhlasím s tebou.. ten stooktan mu fakt šmakuje víc a je to poznat. Je to ale drahý no.. i když dneska stojí kolik? Jako nafta ne? :smich: Nalil jsem mu ho tam, když jsem jel do Brna na okruh (tam spotřeba 14l/100km za těch 25 minut jízdy :D) a dal jsem s tím rekord v maximálce 210 km/h.. víc lidí mi potvrdilo tuhle tachometrovou hodnotu a že víc už to nepojede (btw. zkoušels maximálku před a po chipu?).

dadacek: Občas mám pocit, jako bys měl jinej motor než já :D, hlavně co se spotřeby týče. Třeba někdy za sebou pojedem na nějakej sraz, tak ti ukážu jak se dá i s MPIckem lítat ;).

Vloženo (editace)

Viktore já ho šetřím :D motor máme snad stejnej, jen já mu tolik nenakládám jak ty :D a krmím ho poctivím palivem (snad).

Ovšem pozor D1 vyzkoušeno 200km po dobu asi 2-5min jízdy.. spotřeba tuším moc nezvedla tu průměrnou (o nějakejch 0,1 na 9/100)

Jinak VPV Racing jsem tankoval asi 2x - zbytečný :D

100oktan Carera u OMV - sračka nikdy více !!! (žralo to víc jak s VP 95)

Edit: Viktore ono to jede i když máš plynovej pedál v půlce, nemusí bejt furt na zemi lol

Editováno: , autor: dadacek
Vloženo
krysarr: Souhlasím s tebou.. ten stooktan mu fakt šmakuje víc a je to poznat. Je to ale drahý no.. i když dneska stojí kolik? Jako nafta ne? :smich: Nalil jsem mu ho tam, když jsem jel do Brna na okruh (tam spotřeba 14l/100km za těch 25 minut jízdy :D) a dal jsem s tím rekord v maximálce 210 km/h.. víc lidí mi potvrdilo tuhle tachometrovou hodnotu a že víc už to nepojede (btw. zkoušels maximálku před a po chipu?).

dadacek: Občas mám pocit, jako bys měl jinej motor než já :D, hlavně co se spotřeby týče. Třeba někdy za sebou pojedem na nějakej sraz, tak ti ukážu jak se dá i s MPIckem lítat ;).

Jojo, podobne jak nafta, o trosku vic :) Ale smakuje mu to hodne. Maximalka pred a po cipu pocitove naprosto stejna, tam uz je motor v takovejch otackach, ze ten cip v podstate nema vliv, chtelo by to sestku :) V pripade VPV to pred a po cipu je ale rozdil velkej, v tech nizsich otackach je to sakra znat, na predjizdeni a tak je racing super, lup tam o stupen niz, plnej kotlik a to je znat hodne. Zitra bude nova spojka, taxe tesim i na rychlejsi razeni, ted jezdim precejen opatrnejs, abych to nepotopil. Precejen 216500km a z toho tisice km v kolonach, uz aby to bylo, doufam, ze se mi to nevysere cestou do servisu :D

Vloženo

Já vím dadacku :D vím.. a já tomu taky nedávám furt čočku, vždyť jezdím skoro pořád ve městě a tam to neuznávám, ale když vyjedu z toho nudnýho města na nějakou pěknou okresku, tak se rád svezu (na 17kách to jede parádně):). A ještě mám nižší spotřebu než ty ;) .. 9 l / 100 km na dálnici? Tak tos musel dobře valit. Taky mám pocit, že tam leju kvalitní benzín a Shell V-power Racing poznám, i když většinou leju klasickej N95.

Vloženo

drastys: tak aby byla adekvátní ;) pojede tak o 2l míň (mám zkušenosti jen s Passatem 1.9TDI), bude větší zrychlení a i reakce v menších otáčkách..

Víc nevím co k tomu říct/napsat

Vloženo

Já řídil jen jednu 1.9 TDI 4x4, která má zrychlení z nuly na sto horší než MPI, ale kdo to pozná.. stejně jako o půl sekundy lepší zrychlení u klasický 1.9 oproti MPI.. ale na člověka holt působí ten příjemnej turbo efekt, kterej atmosféra nemá, i když ručička tachometru jde nahoru stejně rychle. V nižších otáčkách musí reagovat podstatně líp, to je jasný.. na druhou stranu má míň využitelnejch otáček. Největší výhodu vidím v tom, že se na ní tak neprojeví zatížení jako u 1.6.

Vloženo
Cau, chtel bych se Vas co vlastnite 1.6lky zeptat ... kdyby jste dneska znovu kupovali OII, do jakeho motoru by jste sli 1.6MPi , 1.6FSi nebo do jineho? Diky za odpovedi ...

Ja mam uz tiez druhe MPi , prve bolo na O1 74KW s mech. plynom. Prave koli spokojnosti som isiel znovu do MPi . Ak by som si mal teraz kupovat nove auto, tak do Skody by som na 90% uz nesiel. Momentalne je ovela vacsi vyber aut v rovnakej triede aj od inych znaciek a s lepsou zarukou a hlavne lepsou cenou ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...