Tom Muaddib Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 1.6 MPI spokojenost velká, krom 2.500 RPM a níž... Do piču od SM půjdu klidně, ale až po záruce... když někdo domluví gruppen akci, tak jsem pro (ale i bez grupáče)... Ale MPI sraz je výbornej nápad, i to s tou barvou, ale jako kryssa taky (už) nemám na kufru nic než OCTAVIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Tom Muaddib: takze by jsi tomu motoru nic nevytknul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 .. 9 l / 100 km na dálnici? Tak tos musel dobře valit. Taky mám pocit, že tam leju kvalitní benzín a Shell V-power Racing poznám, i když většinou leju klasickej N95. Za 9 l/100 po dálnici bych neŘekl že musel dobře valit, normálně jezdím dálnici za 8 l/100km při tacho 140km/h, takže za 9 l/100km by to odpovídalo rychlosti tak kolem 150 max 160 km/h. KDyž já jsem jednou spěchal, tak jsem opravdu valil -> čily 200km/h po celou trasu dálnice a výsledná spotřeba byla cca. 16 l/100km (samozřejmě luxusního shell v-power racing) Drastys : koukam že stále se rozhoduješ, tak pak dej vědět jak si dopadl, respektive jak vycházeli jednotlivé motorizace cenově a pro kterou ses nakonec rozhod. Jinak ještě k těm 1.6 motorům. Řekl bych že na při ustálené rychlosti a normálním stylu jízdy je rozdíl mezi MPI x FSI nepatrný, ale pokud potŘebuje člověk co možná nejrychlejc předjet, tak tam ten rozdíl i celkem markantní, hlavně od těch 3500 ot./min a ani 1.9 TDI se nechytá. Jinak do města a při obsazení 1 nebo 2 lidma je MPI dobrá volba, na dálnice je zas lepŠí FSI, ale tam by se tomu hodil aspoň ten šestikvalt, nicméně aspoň že má tu pětku delší než MPI, tudíž na dálnici točí méně otáček, už jsme to tu probírali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 No chlapi, přiznám to, dostali jste mě.. jel jsem něco kolem 160 většinu, ale jak jsem koukal tu spotřebu, snažil jsem to na těch 140 (a ona dolů ne a ne).. byla to D1 Brno - Praha - Plzeň. Ale spíš si myslím jestli to nebylo tím benzinem z OMV (mě to na něho prostě nejezdí) Brno - Ml. Boleslav jsem už jel nějak kolem 8 + .. Jinak na tu dálnici bych bral taky spíš to FSI ovšem nejezdím s tím moc po dálnici (až na PHA , OVA ) PS: umím to po dálnici aji za těch 7,3 dle PP, ovšem to "nespěchám" a jedu klidově těch 130-140. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 (editace) Marios: Tak tu tachometrovou stočtyřicítku jednou schválně vyzkouším a troufám si říct, že budu mít pod 8 litrů, pokud to nebude nějakej tankodrom (jako třeba D1). A s tím pružným zrychlením bych si dovolil celkem nesouhlasit.. jak velkej rozdíl to mezi MPI a FSI dělá nevím, ale že by to bylo až markantní? Nevím, ale když jsem porovnával křivky výkonu FSI a chipnutýho MPI, tak je to dost podobný, tak jsem zvědavej. Ale s tou 1.9 se mi tomu nechce věřit, aby se nechytala v pružným zrychlení, když má podstatně větší točák.. právě tam by mělo mít to TDIčko navrh. Ale můžu se mýlit, neříkám, že ne . dadacek: no tak D1 dělá fakt divy asi i ve spotřebě.. říkal i kamarád s 2.0 TDI, že tam cítí, že mu jde spotřeba nahoru Editováno: 10. Červenec 2008, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 (editace) Viktore: nevím nevím, ale jak jedu někde jinde nemám problém to držet někde kolem 7-8.. Tedka jsem doknce jezdil aji za 6 (snažil jsem se pod aspon pro pocit 5,9 na maxíkovi) ale nepovedlo se. ale to byla rychlost spíš kolem 80ti. (nechtělo se mi ujíždět - nespěchal jsem a ve z5 zrcátku pozoroval jednu paní s dcerou v novým pasatu) Jaksi se jim ani nechtělo předjíždět (já předjel prve je). Což svědčí o otm, že klidová jízda s tímto motorem je za 6litrů. Edit: D1 má hlavně bych řekl docela kopcovitý profil trati.. Editováno: 10. Červenec 2008, autor: dadacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Ono záleží na hodně věcech.. jak je auto zatížený, profil cesty, povrch cesty, styl jízdy, vítr atd. Jednou jsem jel hradeckou tam a zpátky v jeden den, a cestou zpět jsem jel pomaleji a s vyšší spotřebou... bohužel si už přesný hodnoty nepamatuju. Vím ale, že třeba ta hradecká se dá sjet za nějakých 6.3 při rychlosti okolo 120 km/h. Když se tomu ale trochu přislápně, tak to jde k 7... a i výš samozřejmě . Asi za měsíc budu cestovat po německých dálnicích v koloně se třema dalšíma Octavkama s dvěma lehkýma (pro rejpaly myslím váhově ) holkama a nějakýma zavazadlama, tak jsem zvědavej.. se těším, pak poreferuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Můj tip: 8,7 důvody až pak hodíš zakolik ve skutečnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 No je to možný, protože jako první auto v koloně to povede eReSko . Doufám, že aspoň náklady s TeDeIčkařema se srovnaj a nebudou se moc chlubit, kolik ušetřili, když nám ta nafta tak hodně teď stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 S motorem 1,6 MPi se ve městě pod 9 litrů nedostaneš ani kdyby ses zbláznil! Máme je v práci a tak to mužu porovnat (a to jezdim jako připosranej ve městě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 To je zajímavý, že mně to jde a to nejezdím v o nic menším městě než je HK. Samozřejmě pokud člověk spíš poskakuje po městě, tak ta spotřeba je vysoká, kolikrát i víc než 9 litrů, ale když se člověk trochu rozjede a nezastavuje každých 200 metrů, tak není problém se dostat hodně pod 9 litrů. Mně se průměrná pohybuje okolo 7.5 i na 17kách, nejezdím jako pirát, ani nezdržuju provoz, jezdím skoro pořád po městě a kolikrát jízda netrvá dýl než 10 minut. Tak fakt nevím čím to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Marios: Jo stale se rozhoduji... jeste na to mam furu casu...budu to auto brat az po prazdninach ... pak pisnu jak jsem se rozhodl... Dalnice nejezdim vubec krome dovce jednou za rok. U FSi me trosku odrazuje ze by se melo tankovat N98 aby to melo ten vykon ... kazdopadne bude zalezet na cene jakou mi nabidne znamy v autosalonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Viktor MPi...fajn! Přesvědčil jsi mě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 (editace) Romario: já bych tě též přesvědčil argumenty Ale bohužel musím říct že popojížděčka v Brně tak 30-50 m popojíždění tak za 11 a dolů nešlo ani až se to zvolnilo Jinak dodám že taky jezdím an 17 Editováno: 10. Červenec 2008, autor: dadacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Romarjooo: to jsem rád dadacek: tak jasně.. takový popojíždění, to je spíš skoro jen rozjíždění, nebo poskakování v koloně ještě s klimatizací.. to jde spotřeba fest nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Kluci...já se docela dobře bavim když mi tady benzináci pišou že jezdí za 6 litrů...Bože! Já jsem měl 1,6 a vím naprosto přesně možnosti toho motoru.Ano! Dá se s tim jezdit za 6 litrů ale to si pořád musiš ten plyn lechtat a myslet na spotřebu.Neřikám že to je špatný motor ale musiš ho pořád vytáčet do otáček protože je jinak línej jako prase! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Romarjooo: já s tebou teď souhlasím.. máš pravdu.. taky nejezdím za 6, ale za 7.5.. fakt je ale, že když si držíš v klidu mimo obec 90 a na dálnici 120 (je to ale jak říkáš lechtání plynu), tak se za 6 - 6.5 jet dá a přitom jedeš s provozem.. nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Upřímně mně nenapadá, jak bych měl jezdit, abych tomu při 90 a dodržování předpisů šlapal na krk. Občas se povede cesta i za 5,5, po městě kolem 7-8, záleží přesně, jestli člověk chytí odpolední špičku..to je potom úspěch i kolem 10. Jinak pokud jde o vytáčení motoru, nevím, proč se to tu musí pořád dokola řešit..je to prostě rozdíl charakteristik u nafty a benzínu..průběh kroutícího momentu je prostě jiný. Tak nějak z toho logicky vyplyne, že krouťák musím dohnat otáčkami. Ale že by to bylo něco drastického..ještě jsem i s tou 1,6 MPI nebyl v situaci, kdy bych kvůli motoru nemohl předjet náklaďák nebo jiné auto..jen pro případné rejpaly podotýkám, že nemám potřebu létat po dálnici ani okreskách, jezdím podle předpisů, nejsem brzdou provozu a na to mi to auto a hlavně motor plně vyhovuje..i spotřebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 11. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Upřímně mně nenapadá, jak bych měl jezdit, abych tomu při 90 a dodržování předpisů šlapal na krk. Občas se povede cesta i za 5,5, po městě kolem 7-8, záleží přesně, jestli člověk chytí odpolední špičku..to je potom úspěch i kolem 10. Jinak pokud jde o vytáčení motoru, nevím, proč se to tu musí pořád dokola řešit..je to prostě rozdíl charakteristik u nafty a benzínu..průběh kroutícího momentu je prostě jiný. Tak nějak z toho logicky vyplyne, že krouťák musím dohnat otáčkami. Ale že by to bylo něco drastického..ještě jsem i s tou 1,6 MPI nebyl v situaci, kdy bych kvůli motoru nemohl předjet náklaďák nebo jiné auto..jen pro případné rejpaly podotýkám, že nemám potřebu létat po dálnici ani okreskách, jezdím podle předpisů, nejsem brzdou provozu a na to mi to auto a hlavně motor plně vyhovuje..i spotřebou Naprosto souhlasím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Tom Muaddib: takze by jsi tomu motoru nic nevytknul? V zásadě ne, vytknul bych tomu akorát že to není 1.8 TFSI jenže ten je o 85k dražší a víc žere navíc, v době koupě nebyl k dispozici, ale jinak bych ho pod kaptou měl. 1.6 FSI je podle pouze mého skromného názoru zbytečná investice. Sice to trochu míň žere a trochu víc jede, ale N98 není všude, je to citlivá technologie. A po výměně vačky na tom budu výkonově stejně, bez nutnosti N98. MPI je sice "postarší" 8V, ale právě proto, je to v zásadně nezničitelnej motor, konstrukčně jednoduchej a na rozdíl od 1.6 FSI ho má každá třetí vyvrakovaná octavia 1.6 MPI spokojenost, jen ty nižší otáčky... ale snad to spraví čip&dale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Tom Muaddib : tak 1.8TFSi by se mi taky libila ale ta cena je o dost vyssi takze ee :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 ještě k tý spotřebě, už jsem to tu asi i psal... ale spotřeba 6.5 a níž není nic nereálného ani při normální jízdě, rozhodně ne pomalé... jen je potřeba se naučit jezdit plynule... ale je fakt, že když by podobným stylem jel nějakej dehet, že by se dostal, třeba na 4.5. Jinak moje spotřeba v zimě byla 6.3-6.4 dlouhodobá, 60% město, 35% mezi, 5% dálnice... teď je to na 205/55/R16 a zaplý klimatizaci při stejném poměru 7.1-7.2 Jen musí člověk zapomenout na styl "brzda plyn"... jinak je město a město že... "moje" město je Tábor a tam to není tak hrozný jako třeba v PZE, nebo tak... PS: můj rekord na ECO jízdě byl 4.7 na cca 40km trase v 6 ráno, studený motor a hec-nápad... z bodu A, do bodu B jsem jen jednou zastavil, jinak skoro furt 5 st. a téměř bez plynu, ale plazil jsme se jak šnek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Tom Muaddib : tak 1.8TFSi by se mi taky libila ale ta cena je o dost vyssi takze ee :-/ Když by byl tehdá v nabídce... tak bych snad prodal i zadní sedačky abych na něj dosáhl... jenže... pravda je že je o dost dražší... na druhou stranu vím, jaký bude můj NXT motor... Ale jednašest je opravdu v klidu... pokud tedy toho člověk moc nenajezdí na delších trasách... já jsem většinou ve městě (smazávají se výkonové rozdíly), sám a jenom cca 35 tis ročně, takže bych TDI asi ani nijak brutálně nevyužil... (ale to ani 1.8 TFSI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Tom Muaddib: ten pomer budu mit priblizne stejny ... takze doufam ze to bude v poho .... No a s tou spotrebou jste me chlapi docela potesili snad s tim pak taky budu jezdit nejak rozumne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 S motorem 1,6 MPi se ve městě pod 9 litrů nedostaneš ani kdyby ses zbláznil! Máme je v práci a tak to mužu porovnat (a to jezdim jako připosranej ve městě) To se mi jeste nepovedlo, ale dobre zivena (i olejem) a zajeta 1,6MPi pres 9 litru? To leda kdyz vyjedu od baraku v kolone a v ty kolone taky dojedu, pak tam tech 9 byt muze. Kdyz jedu po meste jako uplny hovado, nikdy nejdu pres 8,5l, spotrebu 9l u toho neznam, aspon v mym pripade. Neni to sestivalcovy BMW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.