Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

mysiax: tak nějak to asi bude no

drastys: tak to je fajn :) No třeba na 17kách kolech je řízení o dost tužší. S těma otáčkama to tak je no, jednou jsem tu někde četl, že při těch 2500 ot./min. tam jde víc vzduchu či co, ale nevím, tomu moc nerozumím.

petrenka: tak co, pořídils v tý Praze, jak jsi říkal, že pojedeš? Máš to už chipnutý?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mysiax: tak nějak to asi bude no

drastys: tak to je fajn :) No třeba na 17kách kolech je řízení o dost tužší. S těma otáčkama to tak je no, jednou jsem tu někde četl, že při těch 2500 ot./min. tam jde víc vzduchu či co, ale nevím, tomu moc nerozumím.

petrenka: tak co, pořídils v tý Praze, jak jsi říkal, že pojedeš? Máš to už chipnutý?

Tak nepořídil, bo jsem tam ani nebyl. Teď jse tu u nás pobočka Autochipu,ale asi bych šel nejraději do toho motorsportu a ještě kdyby byla nejaká hroadná sleva kol5

Editováno: , autor: petrenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ViktorMPI: Jj to s tebou souhlasim rozdil mezi 15" a 17" v otaceni volantu je DOST znatelny.

drastys: trochu divim, ze ti prisel posilovac u OII vice preposilovan nez u Fabie, me to prijde prave uplne opacne, u Fabie tocim z volantem na miste malickem, to u OII ani nahodou.

Co se tyce tech otacek motoru, tak nevim jak se chova v OII, ja mel ten motor v OI a tam to od dvou tisic uz jelo pekne. Teoreticky by to melo jet v nizkych otackach lepe jak 1.6 FSI, protoze to je 8V, ale asi tomu tak nebude, bo me ten FSI prisel s vetsi chuti do zivota (do otacek) nez MPI v OI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios: no ve Fabii taky otacim malickem ale opravdu mi prislo ze v OII s MPI na 15" to jde jeste o malinko lepe. Mozna ze od tech 2000 ot. uz to taky zabira hezky ale musel jsem se vice soustredit na provoz ktery v Ostrave byl kdyz jsem to zkousel, jezdil jsem tak 20min takze jsem se snazil vnimat vsechno co slo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem celý den jezdil s Fábkou.. v Oktě je to mnohem posílenější aneb ve fábce jsem vynaložil více síly než v Oktě.. Čím to je nevím. Fábi má 14 Okta 17.

Možná to bylo i povrchem po kterém jsem jel.. krom nic moc zpevněných cest i cesta k zahrádkářské koloni.. (točilo se mi volantem chvilama celkem těžko).

Ale může to být taky auto od auta..?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To bude mít celkem dost nalítáno ne..?

O II se ted refer prodávaj za 400tis + - podle výbavy, tak toto je dost dobrá cena a nebo Brno předražený..

Jinak ber spíš šedou antracit ;) (mám na obou autech) a je to krása v metalíze.. určitě lepší jak černá (aspon pro mě..) a možná by tam mohlo být za slunečných dní míň teplej jak v té černé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dadacek: no beru to od meho dobreho znameho a vi jake mam predstavy (tak kolem 30tkm max) takze si nemyslim ze by to melo mit hodne nalitane ... jeste mu zitra radeji brnknnu :-)

Chci spise antracit, protoze je opravdu nadherna ale rikal ze to asi bude problem sehnat jako ref.

Editováno: , autor: drastys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

drastys: ahoj, taky gratuluju :palec2: , až ji budeš mít doma, tak nahoď nějaký fotky a musíme se někdy s MPI/Ičkama sjet na nějakým srazu ;). Asi bych taky volil Antracit, i když Černá perleť by taky nebyla k zahození, pokud ti vydrží auto aspoň chvíli čistý. Plánuješ nějaký vylepšení ještě (loketka, maxidot,..)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak gratuluji k výběru motoru respektive auta, snad tě nezklame.

Jinak dodělal bych si tu loketku ta je opravu super.

Jinak k tomu podsvícení, zelené je dle mého nejlepší, snad ještě bíle ručičky co jsou s maxíkem jsou ok.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak maxika si nech urcite dodelat, pokud ho tam nebudes mit roovnou v aute. Je to vyborna vec a celkem to ozivi pristrojovou kaplicku, nez nejaky digitalni displej z kalkulacky... A ten jumbobox je taky fajn vec, teda hlavne to ze ma idealni rozmer na uschovu 100g margotek a je klimatizovan, takze se mi moje zasoba energie na cesty nerozpusti lol

Jinak jeste bych doporucil kozeny volant, je to fakt o necem jinem nez ten gumak, ale zase jak pises vse postupne, s tim volantem se to da vydrzet (ja s gumakem jezdil 2 roky nez jsem si koupil kozenej) a jeste doporucuji poridit na vnitrni stranu kapoty motoru tu zvukovou izolaci z te kobercoviny nebo z ceho to je. Ani ne tak kvuli hluku, jako spis kvuli pomalejsimu prochládání motoru. Vyborne to je hlavne v zime, rozdil je ZNATELNY oproti nezaizolované kapote :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...