Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mysiax: tak nějak to asi bude no

drastys: tak to je fajn :) No třeba na 17kách kolech je řízení o dost tužší. S těma otáčkama to tak je no, jednou jsem tu někde četl, že při těch 2500 ot./min. tam jde víc vzduchu či co, ale nevím, tomu moc nerozumím.

petrenka: tak co, pořídils v tý Praze, jak jsi říkal, že pojedeš? Máš to už chipnutý?

Vloženo

ViktorMPI: jo tak to verim ze je tuzsi kdyz jsou tam 17ctky ... Ja je tam dam hned na Jare ... RSka tam budu davat, uz je mam zamluvene u kamose, tak musim pres zimu posetrit nejake penizky :-)

Vloženo

Drastys: já mám 17ky a nějak moc tuhý mi to nepřijde, otačí se mi volantem pěkně v pohodě :) (bez posilovače je to ovšem jiná liga..) ale nikdy jsem se nezaměřil na toto s fábkou a oktávkou (jezdím v obojím) tak nechci přímo porovnávat.

Vloženo (editace)
mysiax: tak nějak to asi bude no

drastys: tak to je fajn :) No třeba na 17kách kolech je řízení o dost tužší. S těma otáčkama to tak je no, jednou jsem tu někde četl, že při těch 2500 ot./min. tam jde víc vzduchu či co, ale nevím, tomu moc nerozumím.

petrenka: tak co, pořídils v tý Praze, jak jsi říkal, že pojedeš? Máš to už chipnutý?

Tak nepořídil, bo jsem tam ani nebyl. Teď jse tu u nás pobočka Autochipu,ale asi bych šel nejraději do toho motorsportu a ještě kdyby byla nejaká hroadná sleva kol5

Editováno: , autor: petrenka
Vloženo

ViktorMPI: Jj to s tebou souhlasim rozdil mezi 15" a 17" v otaceni volantu je DOST znatelny.

drastys: trochu divim, ze ti prisel posilovac u OII vice preposilovan nez u Fabie, me to prijde prave uplne opacne, u Fabie tocim z volantem na miste malickem, to u OII ani nahodou.

Co se tyce tech otacek motoru, tak nevim jak se chova v OII, ja mel ten motor v OI a tam to od dvou tisic uz jelo pekne. Teoreticky by to melo jet v nizkych otackach lepe jak 1.6 FSI, protoze to je 8V, ale asi tomu tak nebude, bo me ten FSI prisel s vetsi chuti do zivota (do otacek) nez MPI v OI.

Vloženo

Marios: no ve Fabii taky otacim malickem ale opravdu mi prislo ze v OII s MPI na 15" to jde jeste o malinko lepe. Mozna ze od tech 2000 ot. uz to taky zabira hezky ale musel jsem se vice soustredit na provoz ktery v Ostrave byl kdyz jsem to zkousel, jezdil jsem tak 20min takze jsem se snazil vnimat vsechno co slo :-)

Vloženo

Dneska jsem celý den jezdil s Fábkou.. v Oktě je to mnohem posílenější aneb ve fábce jsem vynaložil více síly než v Oktě.. Čím to je nevím. Fábi má 14 Okta 17.

Možná to bylo i povrchem po kterém jsem jel.. krom nic moc zpevněných cest i cesta k zahrádkářské koloni.. (točilo se mi volantem chvilama celkem těžko).

Ale může to být taky auto od auta..?

Vloženo

No nevim, me se zda spis ten posilovac ve fabii preposilovanej oproti OII. Jezdim obcas se sluzebni FI 1,4 74kW a fakt tam ten volant jsem malem urval pri otaceni na miste jak to slo lehko

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Cau, tak dneska jsem si byl "objednat" OII ...takze bude to 1.6MPi v ambiente+park. senzory+dalka na central+stream radio a barva bud Cerna perlet nebo Seda Antracit ... mela by to byt nejaka referencka a cena kolem 300tKc ... tak uz se tesim :-)

Vloženo

To bude mít celkem dost nalítáno ne..?

O II se ted refer prodávaj za 400tis + - podle výbavy, tak toto je dost dobrá cena a nebo Brno předražený..

Jinak ber spíš šedou antracit ;) (mám na obou autech) a je to krása v metalíze.. určitě lepší jak černá (aspon pro mě..) a možná by tam mohlo být za slunečných dní míň teplej jak v té černé.

Vloženo (editace)

Dadacek: no beru to od meho dobreho znameho a vi jake mam predstavy (tak kolem 30tkm max) takze si nemyslim ze by to melo mit hodne nalitane ... jeste mu zitra radeji brnknnu :-)

Chci spise antracit, protoze je opravdu nadherna ale rikal ze to asi bude problem sehnat jako ref.

Editováno: , autor: drastys
Vloženo

No celkem bude..

Ale už jsem viděl i supíka 2 v antra, tak snad se najde i okta..

My měli obojí na zakázku lol

Jinak jak to budeš mít, hod později, až sjedeš 2, 3 nádrže svoji spotřebu :) at můžem porovnávat :)

Vloženo

dadacek: no toho se prave trochu bojim ze si to lidi nechavaji delat na zakazku a ty referncky a predvadecky moc v tehle barve nejsou :-( ....

Spotrebud tady urco hodim, ale auto bude az skoro za dva mesic, ve vyjimecnem pripade drive ...

Vloženo

drastys: ahoj, taky gratuluju :palec2: , až ji budeš mít doma, tak nahoď nějaký fotky a musíme se někdy s MPI/Ičkama sjet na nějakým srazu ;). Asi bych taky volil Antracit, i když Černá perleť by taky nebyla k zahození, pokud ti vydrží auto aspoň chvíli čistý. Plánuješ nějaký vylepšení ještě (loketka, maxidot,..)?

Vloženo

Cus, tak Ja bych chtel taky antracit takze uvidime .... NO prvni vylepseni ktere jsou v planu tak na jare budou 17" RS kola :-) ... pak se uvidi ... MAXIka zatim neplanuju, ale loketu asi jo ... no a kazdopadne pujdou zatmavit skla :-) ...

Vloženo

Tak to jo, kola fakt dělají auto, na 17kách s foliema to bude krasavice :specool: . To příjde postupně.. já když něco na autě vylepšil, tak kolikrát jsem si řekl, že to už byla asi poslední věc, ale vždycky jsem si pak ještě něco vymyslel :D.

Vloženo

Jo tak to je ... :-) ... jedinou vec co uz bych nikdy neudelal je zmena podsviceni ... to jsem si udelal ted na Fabce a nejak mi to zaclo pred prodejem ted vadit -.... takze na OII uz nic takoveho ...

Vloženo

ViktorMPI: No jedna dioda v podsviceni ovladani topeni mi zacla blbnout a cely stred kvuli toho teda rozebirat nebudu ... no a precejenom se mi zda idealnejsi zelena original barva

Vloženo (editace)

Tak gratuluji k výběru motoru respektive auta, snad tě nezklame.

Jinak dodělal bych si tu loketku ta je opravu super.

Jinak k tomu podsvícení, zelené je dle mého nejlepší, snad ještě bíle ručičky co jsou s maxíkem jsou ok.

Editováno: , autor: Lancelot
Vloženo

Tak maxika si nech urcite dodelat, pokud ho tam nebudes mit roovnou v aute. Je to vyborna vec a celkem to ozivi pristrojovou kaplicku, nez nejaky digitalni displej z kalkulacky... A ten jumbobox je taky fajn vec, teda hlavne to ze ma idealni rozmer na uschovu 100g margotek a je klimatizovan, takze se mi moje zasoba energie na cesty nerozpusti lol

Jinak jeste bych doporucil kozeny volant, je to fakt o necem jinem nez ten gumak, ale zase jak pises vse postupne, s tim volantem se to da vydrzet (ja s gumakem jezdil 2 roky nez jsem si koupil kozenej) a jeste doporucuji poridit na vnitrni stranu kapoty motoru tu zvukovou izolaci z te kobercoviny nebo z ceho to je. Ani ne tak kvuli hluku, jako spis kvuli pomalejsimu prochládání motoru. Vyborne to je hlavne v zime, rozdil je ZNATELNY oproti nezaizolované kapote :)

Vloženo

Samozrejme ze maxik se mi libi, uvidime jestli treba to auto uz maxik mit nebude, pripadne kolik by stalo dodelani, ze bych to zfouknul pri jednom :-) ... Kluci, trosku jste me ted tim maxikem nasadili brouka do hlavy :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...