Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

[quote name='Marios' date='10.9.2008,

doporucuji poridit na vnitrni stranu kapoty motoru tu zvukovou izolaci z te kobercoviny nebo z ceho to je. Ani ne tak kvuli hluku, jako spis kvuli pomalejsimu prochládání motoru. Vyborne to je hlavne v zime, rozdil je ZNATELNY oproti nezaizolované kapote :)

JJ, je to fakt dobrá věc, nechal jsem si ji taky namontovat a jsem moc spokojený-jak na snížení hluku, tak i jako tepelná izolace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak maxika si nech urcite dodelat, pokud ho tam nebudes mit roovnou v aute. Je to vyborna vec a celkem to ozivi pristrojovou kaplicku, nez nejaky digitalni displej z kalkulacky... A ten jumbobox je taky fajn vec, teda hlavne to ze ma idealni rozmer na uschovu 100g margotek a je klimatizovan, takze se mi moje zasoba energie na cesty nerozpusti lol

Jinak jeste bych doporucil kozeny volant, je to fakt o necem jinem nez ten gumak, ale zase jak pises vse postupne, s tim volantem se to da vydrzet (ja s gumakem jezdil 2 roky nez jsem si koupil kozenej) a jeste doporucuji poridit na vnitrni stranu kapoty motoru tu zvukovou izolaci z te kobercoviny nebo z ceho to je. Ani ne tak kvuli hluku, jako spis kvuli pomalejsimu prochládání motoru. Vyborne to je hlavne v zime, rozdil je ZNATELNY oproti nezaizolované kapote :)

Kde se dá ten koberec ;) koupit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snížení hluku u 1.8??? :help: jinak já tam mám ten tapec z výroby... ;)

No jasně pokud se chci komfortem přiblížit kvalitám RR mám ještě co odhlučnňovat.Jinak je ten motor samozřejmě tichý.1.8TSI skutečně má také holou kapotu-tapecírung mi dávali až v prodejně jako extra výbavu z TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem dokupoval kožený volant a je to opravdu velký rozdíl, nadruhou stranu se ta kůže docela rychle opotřebovává.

Teď jste mi ale nasadili s tou "hadrou" pod kapotou brouka do hlavy :unsure:

Já si tu hadru určitě pořídím. Na minulém autě Nexii, jsem si ji musel vyrobit sám,ale stálo to za to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvuli hluku jsem si tam tu izolaci nedal. Hlavni jeji prinos je v tepelne izolaci motoru. Mam dokonce i prakticke zkusenosti, kdyz jsem v zime po cca. 15 km jizde do prace zaparkoval a vedle me zaparkoval asi o pul minutky pozdeji kolega, ktery má taky 1.6 FSI a cca. ujel stejný pocet km za stejnou dobu co já = stejne zahrate motory, ale on bez izolace a ja s a tak jsme si rekli ze to porovname cca. za 30 min kolik ukaze teplomer vody. U me to po te pulhodince bylo na 60°C a u nej se rucicka uz ani nepohnula. Venku bylo asi 2°C nad nulou...

Takze urcite to je k necemu a ne k hovnu vorlajzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...