Září 11, 200816 r jo aha, já si furt řikal jak myslíte tu tepelnou izolaci, ale jako z tohodle hlediska mi ten vliv přijde naprosto zanedbatelnej, protože ten rozdíl se při absenci tuho koberce dohřeje podle mě do cca 30vteřin běhu motoru
Září 11, 200816 r Jo, tak mám to tam den, takže nechci kecat, možná budu mít nějakej postřeh v zimě, možná ne, je mi to jedno, protože tenhle motor je tichej dost a zahřeje se taky docela brzo v porovnání s dieselem, proto to tam třeba nedávaj už z výroby, ale minimálně to podstatně líp vypadá.. sice jen, když se otevře haubna, ale to je asi tak jako s dodělávkou plynový vzpěry.
Září 11, 200816 r možná právě proto to maj všechny naftaky v serii, protože těm kurvám to trvá poměrně dlouho než se zahřejou, tak pak třeba aby pomalejc chladly, ale fakt se mi to nějak nechce zdát
Září 11, 200816 r U dieslů je to kvůli hluku ne? Jako tepelná izolace to může fungovat jen do jisté míry.
Září 11, 200816 r Jo, to s váma souhlasím, ale zas proč to dávají i do benzínovýho RS nebo Scout? Ty jsou snad tichý taky dost. Nebo, aby to fakt líp vypadalo? Tomu se mi nechce věřit.
Září 11, 200816 r Autor petrenka: už je tam .. ta "holá" kapota si o to vyloženě říká a v zimě se to fakt asi hodí Já si zítra zjistím,za kolik ho mají u nás-hned ho tam šupnu a jisté názory nejchytřejších lidí, co ví všechno mě nechávají chladným. Ta tepelná izolace je fakt,který se nedá popřít
Září 11, 200816 r Tak tady to benzínový RS nemá, ale kamarád to v RS má, tak možná to tam začali cpát od nějakýho MR, jinak nevím. Alexas: no přesně tak petrenka: je to kolem těch šesti stovek, já platil asi 625,-
Září 11, 200816 r ty vole Petrenko a zespodu a z boku to tam máš taky viď??? napadlo tě, že když to bude podle tebe "odizolovaný" z jedný strany, že je to k hownu??? přemýšlej... Upraveno Září 11, 200816 r od vorlajz
Září 12, 200816 r Autor ty VOLE vorlajzi a co třeba "aspoň něco pro to udělat" a pokud vím, tak teplo stoupá vzhůru-tudíž,nejvíce se to chladí na kapotě,takže to k HOWNU určitě není Upraveno Září 12, 200816 r od petrenka citace předchozího příspěvku je zakázáno...
Září 12, 200816 r hele... klidně si to tam dejte... já osobně si myslím, že proti hluku je to fakt super... ale jako tepelná izolace... no o tom vážně pochybuju... ale ok ...
Září 12, 200816 r Vorlajzi ty bys spíš potřeboval místo zaizolování spíše odvětrání, ale mozku, bo se ti nějak přehřívá, když ani není schopen pochopit, že tepelná ztráta je největší právě přes kapotu vozu... Ale mysli si a dělej co chceš, tebe stejně nikdo nepřesvědčí o opaku, takže si běž radši namazat tu tvoji onanovrstvu na oťukané auto... Upraveno Září 12, 200816 r od vorlajz VAROVÁNÍ - neustále OT příspěvky a urážky - příště varování
Září 12, 200816 r U dieslů je to kvůli hluku ne? Jako tepelná izolace to může fungovat jen do jisté míry. Jj, pokud auto stoji na fleku a nefouka vitr
Září 12, 200816 r Vorlajzi ty bys spíš potřeboval místo zaizolování spíše odvětrání, ale mozku, bo se ti nějak přehřívá, když ani není schopen pochopit, že tepelná ztráta je největší právě přes kapotu vozu...Ale mysli si a dělej co chceš, tebe stejně nikdo nepřesvědčí o opaku, takže si běž radši namazat tu tvoji onanovrstvu na oťukané auto... Jak muze byt tepelna ztrata nejvetsi pres kapotu vozu, kdyz je to pod motorem vice mene otevreny a proudi tam vzduch (i kdyz omezene nez treba zepredu)? Jako ze teplo jde nahoru? Tys mel fyziku jen v paty a pak uz te dal nepustili, ne?
Září 12, 200816 r krysarr: sahni si po dojezdu na kapotu auta a pak si sahni dolu pod auto, hadej co bude teplejsi. Samozrejme ze pokud si stal v lete na slunicku, tak je jasny ze bude rozpalena, ale kdyz v zime dojedes a je zatazena obloha a nebo das auto do garazae, tak si schvalne skus treba po peti minutach sahnout na kapotu a pak pod auto dejme tomu na ten plastovej kryt motoru a uvidis co bude teplejsi... Teplo stoupa vzhuru!
Září 12, 200816 r Autor A schválně na jakém principu fungují horkovzdušné balóny ? teplejší vzduch-letí vzhůru, studený-klesají
Září 12, 200816 r A podle tebe teplo klesá k zemi ? Hehe, ne, ale ja nevim jak vy ostatni, ale ja nemam vzduchotesne kapotu pridelanou k autu, treba u okna mam docela fuku... Ja s tim autem jezdim, takze mi proudi vzduch i u motoru, nebo to jde vsechno primo nahoru na kapotu? Ze si na kapotu nalepim nejakou deku fakt moc tepla neusetrim, maximalne to, ze ji tak nebude chladit proudici vzduch.
Září 12, 200816 r A schválně na jakém principu fungují horkovzdušné balóny ? teplejší vzduch-letí vzhůru, studený-klesají Neuveritelny, vazne?
Září 12, 200816 r krysarr: sahni si po dojezdu na kapotu auta a pak si sahni dolu pod auto, hadej co bude teplejsi. Samozrejme ze pokud si stal v lete na slunicku, tak je jasny ze bude rozpalena, ale kdyz v zime dojedes a je zatazena obloha a nebo das auto do garazae, tak si schvalne skus treba po peti minutach sahnout na kapotu a pak pod auto dejme tomu na ten plastovej kryt motoru a uvidis co bude teplejsi... Teplo stoupa vzhuru! A kdyz jedes kilo, tak taky stoupa primo vzhuru? Tak to mi pak vysvetli, jak funguje takovej chladic, kterej je tam hozenej vertikalne a ma "otvory" dopredu. Nebo proc se teda takovy sani nedela trubkou nahoru, kdyz studenejsi vzduch klesa, ale dopredu?
Září 12, 200816 r To Krysarr: nikdo tě přece nenutí ani nepřemlouvá aby sis ten tapecírung na kapotu namontoval, Marios pouze vyjádřil názor, že je to dobrá věc a já jsedm mu potvrdil, že mám stejný názor ale dle mého to není žádná přesvědčovací kampaň o nákupu této izalace.Upřímě mě udivuje, že tomu věnujete tolik pozornosti.
Září 12, 200816 r Za jízdy to asi určitě nebude mít jinej význam než to tlumení hluku, ale zajímalo mě jen, jestli právě po jízdě se zhasnutým motorem to neprodlouží dobu prochladnutí, což by se hodilo třeba při popojížděčkách v zimě. A jak už napsal Rosta, taky nechápu proč tady kvůli tomu vznikají takový pře.. ať si to má někdo jako odhlučnění, někdo jako tepelnou izolaci nebo jako já jako ozdobu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.