vorlajz Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Mariosi u tebe mě už nic nepřekvapí, ty máš zázračný auto :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 jo aha, já si furt řikal jak myslíte tu tepelnou izolaci, ale jako z tohodle hlediska mi ten vliv přijde naprosto zanedbatelnej, protože ten rozdíl se při absenci tuho koberce dohřeje podle mě do cca 30vteřin běhu motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Jo, tak mám to tam den, takže nechci kecat, možná budu mít nějakej postřeh v zimě, možná ne, je mi to jedno, protože tenhle motor je tichej dost a zahřeje se taky docela brzo v porovnání s dieselem, proto to tam třeba nedávaj už z výroby, ale minimálně to podstatně líp vypadá.. sice jen, když se otevře haubna, ale to je asi tak jako s dodělávkou plynový vzpěry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 možná právě proto to maj všechny naftaky v serii, protože těm kurvám to trvá poměrně dlouho než se zahřejou, tak pak třeba aby pomalejc chladly, ale fakt se mi to nějak nechce zdát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 U dieslů je to kvůli hluku ne? Jako tepelná izolace to může fungovat jen do jisté míry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 jako tepelná izolace to může fungovat leda Mariosovi :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 tak kvůli hluku to u 1.9TDI inženýři brutálně poddimenzovali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Jo, to s váma souhlasím, ale zas proč to dávají i do benzínovýho RS nebo Scout? Ty jsou snad tichý taky dost. Nebo, aby to fakt líp vypadalo? Tomu se mi nechce věřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Když to jde, tak proč si neudělat radost, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 11. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2008 petrenka: už je tam .. ta "holá" kapota si o to vyloženě říká a v zimě se to fakt asi hodí Já si zítra zjistím,za kolik ho mají u nás-hned ho tam šupnu a jisté názory nejchytřejších lidí, co ví všechno mě nechávají chladným. Ta tepelná izolace je fakt,který se nedá popřít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Tak tady to benzínový RS nemá, ale kamarád to v RS má, tak možná to tam začali cpát od nějakýho MR, jinak nevím. Alexas: no přesně tak petrenka: je to kolem těch šesti stovek, já platil asi 625,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 (editace) ty vole Petrenko a zespodu a z boku to tam máš taky viď??? napadlo tě, že když to bude podle tebe "odizolovaný" z jedný strany, že je to k hownu??? přemýšlej... Editováno: 11. Září 2008, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 12. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2008 (editace) ty VOLE vorlajzi a co třeba "aspoň něco pro to udělat" a pokud vím, tak teplo stoupá vzhůru-tudíž,nejvíce se to chladí na kapotě,takže to k HOWNU určitě není Editováno: 12. Září 2008, autor: petrenka citace předchozího příspěvku je zakázáno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 hele... klidně si to tam dejte... já osobně si myslím, že proti hluku je to fakt super... ale jako tepelná izolace... no o tom vážně pochybuju... ale ok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 (editace) Vorlajzi ty bys spíš potřeboval místo zaizolování spíše odvětrání, ale mozku, bo se ti nějak přehřívá, když ani není schopen pochopit, že tepelná ztráta je největší právě přes kapotu vozu... Ale mysli si a dělej co chceš, tebe stejně nikdo nepřesvědčí o opaku, takže si běž radši namazat tu tvoji onanovrstvu na oťukané auto... Editováno: 12. Září 2008, autor: vorlajz VAROVÁNÍ - neustále OT příspěvky a urážky - příště varování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 U dieslů je to kvůli hluku ne? Jako tepelná izolace to může fungovat jen do jisté míry. Jj, pokud auto stoji na fleku a nefouka vitr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Vorlajzi ty bys spíš potřeboval místo zaizolování spíše odvětrání, ale mozku, bo se ti nějak přehřívá, když ani není schopen pochopit, že tepelná ztráta je největší právě přes kapotu vozu...Ale mysli si a dělej co chceš, tebe stejně nikdo nepřesvědčí o opaku, takže si běž radši namazat tu tvoji onanovrstvu na oťukané auto... Jak muze byt tepelna ztrata nejvetsi pres kapotu vozu, kdyz je to pod motorem vice mene otevreny a proudi tam vzduch (i kdyz omezene nez treba zepredu)? Jako ze teplo jde nahoru? Tys mel fyziku jen v paty a pak uz te dal nepustili, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 12. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2008 A podle tebe teplo klesá k zemi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 krysarr: sahni si po dojezdu na kapotu auta a pak si sahni dolu pod auto, hadej co bude teplejsi. Samozrejme ze pokud si stal v lete na slunicku, tak je jasny ze bude rozpalena, ale kdyz v zime dojedes a je zatazena obloha a nebo das auto do garazae, tak si schvalne skus treba po peti minutach sahnout na kapotu a pak pod auto dejme tomu na ten plastovej kryt motoru a uvidis co bude teplejsi... Teplo stoupa vzhuru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 12. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2008 A schválně na jakém principu fungují horkovzdušné balóny ? teplejší vzduch-letí vzhůru, studený-klesají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 A podle tebe teplo klesá k zemi ? Hehe, ne, ale ja nevim jak vy ostatni, ale ja nemam vzduchotesne kapotu pridelanou k autu, treba u okna mam docela fuku... Ja s tim autem jezdim, takze mi proudi vzduch i u motoru, nebo to jde vsechno primo nahoru na kapotu? Ze si na kapotu nalepim nejakou deku fakt moc tepla neusetrim, maximalne to, ze ji tak nebude chladit proudici vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 A schválně na jakém principu fungují horkovzdušné balóny ? teplejší vzduch-letí vzhůru, studený-klesají Neuveritelny, vazne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 krysarr: sahni si po dojezdu na kapotu auta a pak si sahni dolu pod auto, hadej co bude teplejsi. Samozrejme ze pokud si stal v lete na slunicku, tak je jasny ze bude rozpalena, ale kdyz v zime dojedes a je zatazena obloha a nebo das auto do garazae, tak si schvalne skus treba po peti minutach sahnout na kapotu a pak pod auto dejme tomu na ten plastovej kryt motoru a uvidis co bude teplejsi... Teplo stoupa vzhuru! A kdyz jedes kilo, tak taky stoupa primo vzhuru? Tak to mi pak vysvetli, jak funguje takovej chladic, kterej je tam hozenej vertikalne a ma "otvory" dopredu. Nebo proc se teda takovy sani nedela trubkou nahoru, kdyz studenejsi vzduch klesa, ale dopredu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 To Krysarr: nikdo tě přece nenutí ani nepřemlouvá aby sis ten tapecírung na kapotu namontoval, Marios pouze vyjádřil názor, že je to dobrá věc a já jsedm mu potvrdil, že mám stejný názor ale dle mého to není žádná přesvědčovací kampaň o nákupu této izalace.Upřímě mě udivuje, že tomu věnujete tolik pozornosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Za jízdy to asi určitě nebude mít jinej význam než to tlumení hluku, ale zajímalo mě jen, jestli právě po jízdě se zhasnutým motorem to neprodlouží dobu prochladnutí, což by se hodilo třeba při popojížděčkách v zimě. A jak už napsal Rosta, taky nechápu proč tady kvůli tomu vznikají takový pře.. ať si to má někdo jako odhlučnění, někdo jako tepelnou izolaci nebo jako já jako ozdobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.