Přejít na obsah

Motor 2.0 tsi 206kw na LPG


Doporučené příspěvky

Hezký den,

 

velice mě láká pořídit si 2.0 tsi 206kw. Měsíčně najedu okolo 4k km a chtěl bych si pořídit benzín. Jediné, co mě odrazuje je spotřeba, jelikož s mým jízdním stylem budu jezdit stabilně okolo 12l. Měl jsem superba půjčeného, byl jsem s ním nadmíru spokojen, ale na denní ježdění uvažuji o dodělání LPG. Viděl jsem, že to jde, spíše mě zajímá, zda už má někdo s tímto motorem a LPG zkušenost, jak je na tom motor a zda je vše v pořádku, případně doporučení na dílnu, kde je spokojen. Chtěl bych pořídit 206kw se 7st DSG, ideálně od roku 2019/2020 a dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TSi 206kW s DSG 381 je skor od roku 2021, dovtedy to bol 200kW motor.

 

tu sa o tom pise pomerne dost, translator v chrome funguje

https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?t=12728

 

Slovenske ceny:

 

BRC Sequent Maestro (kooperacia BRC-IT a Prins-NL)
Cena prestavby s tymto zariadenim je od 1950-2250 €
EHK115, poplatky za zapis su vo vyske 71 €


KME dual, s regulátorom tlaku do 250kW, cena montáže 1990€
Poplatky za dokumenty 290€
Cena spolu 2280€

 

Prins VSI-DI s prívstrekom benzínu v pomere 90% LPG:10% benzín.
Cena montáže je 1800 € s DPH plus prihlasovacie poplatky 60 €.

 

BRC aj Prins je v podstate to iste a pouzivaju reduktor do 500 koni, oficialne nepodporuju tuning.

 

S chiptuningom môže byť problém, na jednom čipovanom aute nefungoval po prestavbe na LPG diaľkový štart a trhalo to na tempomate.

 

LPG nádrž bez vyznačenia životnosti sa dodáva iba do prvovýroby fabricky montovaných LPG systémov, takže nádrže dodávané na retrofitný trh majú všetky vyznačené koniec životnosti 10 rokov.

 

Pozn: uvedene lpg systemy su pre moj motor CJXA s dualnym vstrekovanim. pre neskorsie iba s nepriamym by to malo byt o nieco lacnejsie.

Editováno: , autor: denial
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 30. 8. 2024 na 2:05, denial napsal:

2.0 TSi 206kW s DSG 381 je skor od roku 2021, dovtedy to bol 200kW motor.

 

tu sa o tom pise pomerne dost, translator v chrome funguje

https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?t=12728

 

Slovenske ceny:

 

BRC Sequent Maestro (kooperacia BRC-IT a Prins-NL)
Cena prestavby s tymto zariadenim je od 1950-2250 €
EHK115, poplatky za zapis su vo vyske 71 €


KME dual, s regulátorom tlaku do 250kW, cena montáže 1990€
Poplatky za dokumenty 290€
Cena spolu 2280€

 

Prins VSI-DI s prívstrekom benzínu v pomere 90% LPG:10% benzín.
Cena montáže je 1800 € s DPH plus prihlasovacie poplatky 60 €.

 

BRC aj Prins je v podstate to iste a pouzivaju reduktor do 500 koni, oficialne nepodporuju tuning.

 

S chiptuningom môže byť problém, na jednom čipovanom aute nefungoval po prestavbe na LPG diaľkový štart a trhalo to na tempomate.

 

LPG nádrž bez vyznačenia životnosti sa dodáva iba do prvovýroby fabricky montovaných LPG systémov, takže nádrže dodávané na retrofitný trh majú všetky vyznačené koniec životnosti 10 rokov.

 

Pozn: uvedene lpg systemy su pre moj motor CJXA s dualnym vstrekovanim. pre neskorsie iba s nepriamym by to malo byt o nieco lacnejsie.

Ja mám prins stalo to 1800 mám 200kw 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...