Publikováno Září 2, 20241 r Zdravím, stala se mi nepříjemnost, kdy mi technik špatně nasadil těsnění palivového filtru, ten začal téct a kapalo to docela slušně. Tou samou dobou mi začal pískat řemen alternátoru. Nechal jsem filtr přetěsnit, ten je v pořádku, ale cestou ze servisu se mi přerval řemen alternátoru. Moje otázka je - měnit komplet rozvody nebo stačí drážkový řemen alternátoru/napínací kladka? Díky
Září 2, 20241 r Autor To právě nevím, ideálně tedy sehnat někoho, kdo mi to odstrojí a zjistí stav. Rozvodový řemen by ale měl být dost krytý od řemene alternátoru, doufám tedy, že ten je v pořádku. Spíš jsem chtěl zjistit, jestli neměl někdo podobný problém a jestli byl rozvodový řemen suchý nebo ne. Díky
Září 2, 20241 r Posuzuj svoje auto a ne někoho jinýho. Tohle se nedá porovnávat. Někam do dílny, oddeklovat rozvody a zkontrolovat. Šance potřísnění je malé, ale je. Upraveno Září 2, 20241 r od lucky.jack
Září 2, 20241 r DePokud tekla nafta z venku po motorů na altíkovej řemen, tak by se do motoru na rozvody dostat neměla. To by i při dešti a v zimě lítal do rozvodů bordel
Září 2, 20241 r Zdravím, pokud se vám přerval řemen alternátoru, je důležité vyměnit ho co nejdříve, aby nedošlo k dalším problémům s dobíjením baterie a chodem motoru. Pokud řemen pískal už předtím, může to znamenat, že napínací kladka je opotřebovaná nebo že řemen nebyl správně napnutý, takže je dobré zvážit i její výměnu. Co se týče rozvodů, pokud nebyly v plánu na výměnu a nejsou opotřebované, není nutné je měnit současně s řemenem alternátoru. Stačí tedy vyměnit drážkový řemen a případně napínací kladku, pokud vykazuje známky opotřebení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.