Květen 7Kvě 7 Ale jinak sluchově nebouchá/necinká - ani při chcípnutí, ani v tahu auto nevibruje,...a nedělá to pokaždé....nemohl by to být nějaký silentblok - převodovky, motoru? Je nutno to hned měnit, nebo se s tím dá jezdit, (bez toho aby ty vibrace ničili třeba převodovku) ? Kolik cca vyjde výměna v autorizáku? Upraveno Červen 21Čer 21 od NNNTomas
Září 10Zář 10 Neřešil to někdo v poslední době?Taky jen na volnoběh, nejvíc to cítím na volantu + sedačka a i když se opřu o loketku. 2017 4x4 2.0 TDI 140kW, 150 000 najeto. Tak jestli zkusit ty silentbloky motoru + převodovky.. Upraveno Září 10Zář 10 od Nejt
Září 10Zář 10 Mě v servisu řekli, že setrvák je ok.... takže bych osobně zkusil silentbloky převodovky a motoru...PS: Měnili mi přední silenbloky ramen a vibrace při tahu okolo 140km/h úplně zmizeli...
Září 14Zář 14 Treba skúsiť vymeniť silentbloky okolo 200tisic sú na sracku rozbité. Skontrolovať sa nedajú jedine žeby ho demontovali ten prevodovkový silentblok a to ho môžu rovno vymeniť lebo sa musí demontovať baterka a držiak baterky a zospodu zaistiť motor. Niekomu to pomôže niekomu nie ale skúsiť to treba je to lacnejšia varianta ako meniť zotrvak. Zbytočne nad tým laborovat okolo 200tisic sú silentbloky na sračku vymeniť a basta koniec debaty 👌Jedine lutujem ze som ich skôr nevymenil lebo tie vibracie je neznášam a som nato alergický.Realne som videl na 4autach pri cca 150-200tisic km boli rozpadnuté na totálku, jedno či manual alebo automatPS: Zotrvačník už počujem za studena mam 200tisic km bude potrebná výmena, vibrácie minimálne aj keď je zotrvák načatý silentbloky pomohli Upraveno Září 14Zář 14 od Igor24
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.