protmi Vloženo 2. Prosince Sdílet Vloženo 2. Prosince Před čtyřma roky mi odešla originální škrtící klapka, byla vyměněná za novou (PIERBURG). Po třech měsících začala zlobit nová, diagnostika hlásila neznámá poloha škrtící klapky auto spadlo do nouzového režimu, po vypnutí a zapnutí zapalování chyba zmizí ale náhodně se znovu objevila. V rámci záruky byla v servise vyměněna za novou. Po čtyřech měsících opět stejný problém, Zase vyměněna v rámci záruky. Třetí vydržela dva roky a opět stejný problém. Klapka již po záruce, takže návštěva jiného servisu dána nová klapka (značku bohužel nevím ale není to PIERBURG a není origo.) a po měsíci opět to samé, motor padá do nouzáku a stejná chyba neznámá poloha škrtící klapky, po vypnutí/zapnutí zase vše v pořádku. Originální odešla ve 210 tkm, první ve 212tkm, druhá v 215tkm, třetí ve 230tkm a poslední v 231tkm. Nevěřím, že je tato závada způsobená klapkou. Prosím o jakoukoliv radu. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 2. Prosince Sdílet Vloženo 2. Prosince Ahoj. Skus si precitat temu nizsie : O2 1.6 BSE EPC. Riesi sa tam problem v konektore skrtiacej klapky, pripadne si skontroluj kabelaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protmi Vloženo před 2 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 2 hodinami Tak o víkendu důkladně zkontrolovány kabely, všechny v pořádku, konektor vyčištěn a zkontrolován. Dnes ráno, opět chyba.😢 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protmi Vloženo před 1 hodinou Autor Sdílet Vloženo před 1 hodinou Popřípadě nemá někdo elektrické schéma zapojení škrtící klapky (j338). Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.