octavia_66_tdi Vloženo Pondělí v 15:40 Sdílet Vloženo Pondělí v 15:40 Ahoj kluci a dívky. FABIA IV TSI 70 nebo 85Kw. Plánuji začátkem roku koupit Fábku. Víc bych preferoval slabší, teoreticky by mohla stačit ale: První model 2017 70kw byla EXTRALIGA. Ten motor zasáhl protože jsem vždy jezdil na kroutící moment od spodu a ten už od 1500 tahal jak býk, fakt první verze i slabší bez filtru částic jela neskutečně. Jezdím převážně už předpisově a relativně někdy i na spotřebu, když náhle nevyfoukávám pavouky z výfuku. Jde mi o to zda model 2024 70KW jede od nízkých otáček přijatelně. Nebavím se o starších modelech, kde jsou i videa na YT, ale vyloženě 2024 kdy by mělo být přepracovaný motor na EVO2. Měl jsem možnost zkusit 85kw a ta nemá problém. A proč jí nechci, protože jezdím nárazově (služební) a zadní kotouče mi pak ještě víc než jiným reziví. Škoda sice píše, že plný nástup 175Nm je od 1600ot, ale dá se tomu věřit?? V okolí nikde 70KW zatím neměli. Moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prof. Birkermaier Vloženo Pondělí v 21:20 Sdílet Vloženo Pondělí v 21:20 Obávám se, že nejcennější je vlastní zkušenost, protože to, co jednomu bude připadat jako zatlačení do sedaček, tak pro druhého bude zrychlení ne na vteřiny, ale podle kalendáře. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo před 17 hodinami Sdílet Vloženo před 17 hodinami Mam 70kW verze, rv 24, a rekl bych takhle, všechne verze motoru bez filtru pewných častic jezdil lepe. 70 koňova verze taha dost fajn a spotřeba je nejlepši ze všech motorů. Řikam že nemam dsg převodovky. Neměl jsem možnosti jezdit jinou verze litrovky. Mam v hlavě 81 kW nebo 85 kW. Rychle jde k otaček (2500, 3000). Musel bys objednat se testovaci jizdu u prodejce a uvidiš. Motor už dost fajn taha od 2000. Takže teto 1600 otaček to trochu je nic moc. Každy pocit ma jiný. Musiš se zeptat u prodejce, ale v PL tato verze ma kotoučove brzdy v zadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo před 17 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 17 hodinami (editace) Díky. Měl jsem FIII Tsi 2020 81 kw, co se týče motoru a výkonu, žádný problém. Měla vzadu kotouče a jelikož díky služebnímu nejezdím pravidelně, tak zadní kotouče vypadly ještě hůře, než tomu kdo jezdí často(i tak jsou zrezlé). Ve srovnání s 1.0 70kw 2017, tátovo auto, to nemělo konkurenci, po svezení mě donutilo přehodnotit všechny předsudky a přestal jsem preferovat okolo toho roku 2017 diesely. Tak odspoda to auto šlo, že mě začalo strašně bavit, připadal jsem si jak v dieselu. Od té doby jsem měl vše možné, ale většina aut byla benzín tsi. Jedná se mi o to, že koukám na videa, kde recenzenti haní F4 - 70kw, že do 2tis duní a nejede. Když nejede, tak nejede, ale co to dunění, to neznám. Ale jestli mají 4stupeň 1500ot a dají pedál na podlahu v tom případě, se ale nedivím. Ale určitá obava tu je, že ten motor je přepracovaný k horšímu. Teď jezdím s novou F4 MPI a myslím že to snad bude jen lepší. Když to shrnu je možné si koupit F4 1.0 85k, ale zase pro mě ty kotouče, má dvouhmotu, takže část vibrací pobere, ale zbytečné pro mě +20tis,když to nevyužiji a kotouče budou stále trpět. Tu 85 jsem byl projet a k ní nic nemám, byla Ok. Vychází mi tedy nejlépe ta 70kw a modlím se aby se ten motor choval přinejmenším, alespoň jako v trojkové Fabii, kde i v 70kw 2020 + verzi i 81kw 2020 jsem s ním neměl žádný problém. Editováno: před 17 hodinami, autor: octavia_66_tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.