Leden 20, 200718 r Autor samo že mi xenon nezhášíale podle schémat to nemám podle schémat je tam jinak zapojen spínač světel A cos tomu provedl aby to svítilo společně ? Jsem tak vymýšlel propojit nějakou diodou dálkové s potkávacími, ale ten napěťový pokles při přepnutí by to asi stejně na chvíli pozhasnul, ne ? Díky
Leden 21, 200718 r dle schémat chybí propoj linie A9 (potkávací světla) (žluto zelená) se spínačem světel pozice T17a/7 (56x)
Leden 21, 200718 r Autor dle schémat chybí propoj linie A9 (potkávací světla) (žluto zelená) se spínačem světel pozice T17a/7 (56x) Spínač světel myslíš vlevo dole, nebo přepínač (páčku) pod volantem ? A na linii A9 se napojím někde u pojistek ? Díky moc.
Leden 21, 200718 r Autor A9 je před pojistkou č.20 a 21na páčce přepínání potk.-dálk. barva žluto/zelená Tak kouzlo se nezdařilo. Jediný úspěch při tomto zapojení je ten, že svítí kontrolky na palubce potkávací /dálková jako by se venku něco dělo, ale při tomto zapojení fungují při dálkových jen dálkové a při potkávacích nesvítí nic Zkoušel jsem propjit žluto/zelenou (potkávací) na přepínači pod volantem s bílo/zelenou (dálkové) a pokud je propojím, svítí potkávací i dálkové, takže by to stačilo asi ošetřit diodou aby při potkávacích nesvítily dálkové. Navíc tím propojením teče kolem 6-7 A , a já takovéhle tvrďárny moc nerad. Takže ještě leda použít relátko, kde by spínací okruh šel z těch dálkových a silový z nějakého silnějšího plusu, nejlépe přes pojistku. Nejsem si jist jestli to zpoždění při sepnutí toho relátka nepozhasne xen. lampy.... Nemáš nějaké jiné, elegantnější řešení ? Díky
Leden 21, 200718 r toto byla reakce na REMUSE že je to špatně zapojeny. vždy jsem si myslel že pro xenony je jiná páčka (která nerozpojuje potk. světla) ale v etosu jsem ji nenašel tak jsem myslel že bude stačit propojit linii A9. jinej rozdíl jsem ve schématech nenašel. tímto bych ho chtěl poprosit Remuse o objasnění já mám propojeny u páčky přepínače potk./dálk. kontakty 7 a 8 na 12 pinové svorkovnici u páčky, (barvy žluto/červená a žluto/zelená) je to vlastně klenba přes spínač který se rozpojí.
Leden 22, 200718 r zdravím pánové, když jsem si kdysi xenony dodělával měl jsem ten samý problém,ale jsou to již 4 roky zpět a bohužel si nepamatuju v čem byla chyba. Je potřeba teď jet kabel po kabelu dle schématu a určitě brzy zjistíš v čem je problém. Teď jsem chvíli koukal do schémat a vypadá to stejně jak říkal Vaša na propojení A9 se světlometem a sp. světel.
Leden 22, 200718 r Autor zdravím pánové, když jsem si kdysi xenony dodělával měl jsem ten samý problém,ale jsou to již 4 roky zpět a bohužel si nepamatuju v čem byla chyba. Je potřeba teď jet kabel po kabelu dle schématu a určitě brzy zjistíš v čem je problém. Teď jsem chvíli koukal do schémat a vypadá to stejně jak říkal Vaša na propojení A9 se světlometem a sp. světel. No to jsem vyzkoušel, ale pokud tohle udělám, potkávačky nesvítí ani při potk., ani při dálk, svítí jen kontrolka na palubce. Když propojím na páčce pod volantem potk. a dálk. funguje to, ale musí to být přes diodu , nebo přes relátko a navíc tam teče nějakých 6-7 A...
Leden 22, 200718 r zdravím pánové, když jsem si kdysi xenony dodělával měl jsem ten samý problém,ale jsou to již 4 roky zpět a bohužel si nepamatuju v čem byla chyba. Je potřeba teď jet kabel po kabelu dle schématu a určitě brzy zjistíš v čem je problém. Teď jsem chvíli koukal do schémat a vypadá to stejně jak říkal Vaša na propojení A9 se světlometem a sp. světel. No to jsem vyzkoušel, ale pokud tohle udělám, potkávačky nesvítí ani při potk., ani při dálk, svítí jen kontrolka na palubce. Když propojím na páčce pod volantem potk. a dálk. funguje to, ale musí to být přes diodu , nebo přes relátko a navíc tam teče nějakých 6-7 A... žádná dioda ani relátko tam není potřeba ani se páčka se nemění ! Dělal jsem to na dvou autech! Zkontroluj pojistky a to napájení
Leden 22, 200718 r Autor zdravím pánové, když jsem si kdysi xenony dodělával měl jsem ten samý problém,ale jsou to již 4 roky zpět a bohužel si nepamatuju v čem byla chyba. Je potřeba teď jet kabel po kabelu dle schématu a určitě brzy zjistíš v čem je problém. Teď jsem chvíli koukal do schémat a vypadá to stejně jak říkal Vaša na propojení A9 se světlometem a sp. světel. No to jsem vyzkoušel, ale pokud tohle udělám, potkávačky nesvítí ani při potk., ani při dálk, svítí jen kontrolka na palubce. Když propojím na páčce pod volantem potk. a dálk. funguje to, ale musí to být přes diodu , nebo přes relátko a navíc tam teče nějakých 6-7 A... žádná dioda ani relátko tam není potřeba ani se páčka se nemění ! Dělal jsem to na dvou autech! Zkontroluj pojistky a to napájení Jak říkám, mám MR99/00 pokud propojím potkávačky od páčky pod volantem (žluto-zelený) ,se spínačem světel pin 17, xenony nesvítí vůbec, jen kontrolka na přístr. Pokud propojím na páčce potkávací a dálkový, svítí oboje, takže zbývá vyřešit to, aby při potkávacích nesvítily dálkové, což bych právě řešil tou diodou, která by musela být alespoň tak na 8A aby byla rezerva... Jinak pojistky vše OK. Další takový postřeh je, že když mám páčku na dálkové tak v linii pro potkávací je stále napětí kolem 2-2,5 V, které nepravidelně kolísá. Upraveno Leden 22, 200718 r od myty
Leden 22, 200718 r zdravím pánové, když jsem si kdysi xenony dodělával měl jsem ten samý problém,ale jsou to již 4 roky zpět a bohužel si nepamatuju v čem byla chyba. Je potřeba teď jet kabel po kabelu dle schématu a určitě brzy zjistíš v čem je problém. Teď jsem chvíli koukal do schémat a vypadá to stejně jak říkal Vaša na propojení A9 se světlometem a sp. světel. No to jsem vyzkoušel, ale pokud tohle udělám, potkávačky nesvítí ani při potk., ani při dálk, svítí jen kontrolka na palubce. Když propojím na páčce pod volantem potk. a dálk. funguje to, ale musí to být přes diodu , nebo přes relátko a navíc tam teče nějakých 6-7 A... žádná dioda ani relátko tam není potřeba ani se páčka se nemění ! Dělal jsem to na dvou autech! Zkontroluj pojistky a to napájení Jak říkám, mám MR99/00 pokud propojím potkávačky od páčky pod volantem (žluto-zelený) ,se spínačem světel pin 17, xenony nesvítí vůbec, jen kontrolka na přístr. Pokud propojím na páčce potkávací a dálkový, svítí oboje, takže zbývá vyřešit to, aby při potkávacích nesvítily dálkové, což bych právě řešil tou diodou, která by musela být alespoň tak na 8A aby byla rezerva... Jinak pojistky vše OK. Další takový postřeh je, že když mám páčku na dálkové tak v linii pro potkávací je stále napětí kolem 2-2,5 V, které nepravidelně kolísá. kolik koster máš na xenonu?
Leden 22, 200718 r Autor kolik koster máš na xenonu? No 2, jednu z původního 6-pin konektoru a druhou jsem vytáhl ze starého konektoru pro motorek naklápění.
Leden 22, 200718 r Autor kolik koster máš na xenonu? No 2, jednu z původního 6-pin konektoru a druhou jsem vytáhl ze starého konektoru pro motorek naklápění. zapojení dle tohoto návodu - http://www.skodaoctavia.cz/Exteriernavody/piny.htm s Vašovým upřesněním napojení K vedení a ABS.
Leden 22, 200718 r kolik koster máš na xenonu? No 2, jednu z původního 6-pin konektoru a druhou jsem vytáhl ze starého konektoru pro motorek naklápění. tak to je o.k., stále nevím v čem je problém s tou dálkou. Jinak při každým zapn. klíčku se provádí nastavení světel. Světla sjedou do nejnižší poté do nejvyšší a pak zpět do zákl.pozice.
Leden 22, 200718 r Autor tak to je o.k., stále nevím v čem je problém s tou dálkou. Jinak při každým zapn. klíčku se provádí nastavení světel. Světla sjedou do nejnižší poté do nejvyšší a pak zpět do zákl.pozice. No jak jsem říkal odp. jdu na seřízení, tak pak poznám jestli koupená čidla na dynareg jsou vůbec funkční a elektronika lamp taky. Zatím mi elektronika nastaví světla tak metr a půl před auto, takže můžu jezdit na dálkový a nikoho neoslňuju ;)No a s tou dálkou to zatím vidím na tu diodu, nebo relátko, jestli nevykoumáte něco elegantnějšího ...
Leden 22, 200718 r když tam dáš diodu (k té páčce) tak přece nic nevyřešíš. je to klenba přes páčku (páka rozpojí potk. světla při sepnutí dálk.) dynareg. vyzkoušíš jednoduše - zapni světla a zapalování a sedni do kufru - světla musí hned vyrovnat do původní polohy
Leden 22, 200718 r Mam xenony zatial nenamontovane a Octaviu rv.98. Chcem sa spytat ,ci tu je moznost dynamickej regulacie alebo mam prerobit svetla na mechanicku >?
Leden 22, 200718 r Autor když tam dáš diodu (k té páčce) tak přece nic nevyřešíš. je to klenba přes páčku (páka rozpojí potk. světla při sepnutí dálk.)dynareg. vyzkoušíš jednoduše - zapni světla a zapalování a sedni do kufru - světla musí hned vyrovnat do původní polohy No funguje to tak, že když dám dálkové, teče šťáva z dálkových do potkávacích a jakmile přepnu páčku zpátky na potkávací, tekla by zase zpátky do dálkových. No a tomu chci zabránit tou diodou. Zkoušel sem to a svítí při tom opravdu xenony i dálkové. Jenom nevím, jestli ta varianta s relátkem, kde by byla silová část tažená z nějakého fortelného + a nejlépe i přes pojistku, nebyla lepší.... Ještě jsem neměřil kolik proudu teče přes páčku při potkávacích a při dálkových, abych těch 7 A nebral odněkud, kde by to mohlo něco vypálit..... Upraveno Leden 22, 200718 r od myty
Leden 22, 200718 r Autor Mam xenony zatial nenamontovane a Octaviu rv.98. Chcem sa spytat ,ci tu je moznost dynamickej regulacie alebo mam prerobit svetla na mechanicku >? seženeš čidla, dotaháš kabely jak je výše popsáno a hotovo
Leden 22, 200718 r Ahoj žádnou diodu nikam necpi. Originál Xenony když jsou na autě tak do vypínače světel vede 56 a 56a. Ty tam pin 56a osazený nemáš. Musíš tedy udělat to překlenutí. U páčky najdeš přívod 56 z vypínače. Je na něm napětí jakmile zapneš světla bez ohledu na to jestli máš daná dálková nebo tlumená. Je to přívod pro páčku od vypínače. Dále najdeš u páčky drát, na kterém budeš mít napětí jen při potkávacích světlech(standartní označení je 56b) a tyto dva dráty jen navíc propojíš mezi sebou. Dělal jsem to mnohokrát. Kdyby byly problémy, klidně se ozvi.
Leden 22, 200718 r Autor Ahoj žádnou diodu nikam necpi. Originál Xenony když jsou na autě tak do vypínače světel vede 56 a 56a. Ty tam pin 56a osazený nemáš. Musíš tedy udělat to překlenutí. U páčky najdeš přívod 56 z vypínače. Je na něm napětí jakmile zapneš světla bez ohledu na to jestli máš daná dálková nebo tlumená. Je to přívod pro páčku od vypínače. Dále najdeš u páčky drát, na kterém budeš mít napětí jen při potkávacích světlech(standartní označení je 56b) a tyto dva dráty jen navíc propojíš mezi sebou. Dělal jsem to mnohokrát. Kdyby byly problémy, klidně se ozvi. Hmm to by bylo elegantnější řešení, zítra na to kouknu. Díky moc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.