Znedlob Vloženo 17. Ledna Sdílet Vloženo 17. Ledna Ahoj, včera jsem měl úplně vybitou trakční baterii (auto bylo v servisu). Auto stálo 4 hodiny venku, takže bylo studené. Po chvíli stání kvůli štelování sedačky se nastartoval studený motor a byli cítit takové divné vibrace. Jak kdyby motor jel na 3 válce. Po klesnutí otáček volnoběhu to přestalo. Zvukově se to nijak výrazně neprojevovalo. Muže to někdo vyzkoušet, jestli mu to taky dělá? Pro test: - studené auto - baterie pod 80% - přepnout na hybrid, vypnout “auto” a zvolit úroveň baterie na max Auto by mělo nastartovat a projevit případné vibrace. Jsou cítit jak ve volantu tak řadící páce. Svíčky/zapalovací moduly? Nebo je to kombinace obohacené směsi kvůli zahřívání katalyzátoru a dobíjení baterie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frogale Vloženo 17. Ledna Sdílet Vloženo 17. Ledna Zatím jezdím s PHEV jen cca půl roku, ale občas mi také přijde, že to je studené trochu cukavější (při jízdě), než by mělo být. Zatím jsem to neřešil, chyby diagnostika žádné nehlásí a na volnoběh studený motor nemám důvod moc pouštět. Svíčka by se asi projevila na diagnostice ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Znedlob Vloženo 17. Ledna Autor Sdílet Vloženo 17. Ledna Kdyby vynechával válec, vyskočilo by asi EPC. Mě se to stalo poprvé, protže byla vybitá baterie a auto si musela nastartovat studený motor a trochu ji nabít, zároveň to kvůli emisím ohřívá katalyzátor. Snad je to jen kombinace volnoběhu, elektromotoru a zvýšené dávky paliva. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.