midlan Vloženo před 8 hodinami Sdílet Vloženo před 8 hodinami Ahoj, už pár týdnů pozoruji na jednotce motoru chybu, která se vrací i po smazání. Motor CJXA 206kW, nájezd ~230tkm. 1 Fault Found: 20664 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0132 00 [01100000] - Signal too High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 225942 km Date: 2024.12.23 Time: 11:05:22 Engine RPM: 822.00 /min Normed load value: 27.1 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 55 °C Intake air temperature: 15 °C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 11.679 V Unlearning counter according OBD: 5 Engine: operating status: IS STATE_LS_SAE[1]: OL_CDN T_AST_SAE: 0 s MAP_MES_SAE: 44 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.997 V TTIP_MES_LS_UP[1]: -2048.0000 °C TEG_DYN_LS_UP[1]: 46.2875 °C Readiness: 0000 0000 Po čem jít? Jestli chápu správně, tak si lambda myslí že směs je bohatší než by měla být. Podle času se chyba zalogovala vždy někdy do pár minut od startu, nehledě jestli auto několik dnů stálo nebo půl hodiny předtím jelo. Jindy je zase pár dnů v řadě kdy se s autem jezdí jednotka motoru bez chyby. Zkusit vyměnit rovnou lambdu? Je to díl za 2000, to mi přijde celkem dost na metodu pokus omyl Údajně by mohly obohacovat směs taky páry z AKF systému, nádobka s aktivním uhlím. Ohledem toho jsem zkoušel vyndat ventil N80 a zkusil pusou profouknout, ale zdá se těsný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.