Přejít na obsah

DSG 7 (DQ200) - výměna dvouspojky (+ podtáčení a remap DSG)


stoklin

Doporučené příspěvky

Jaký přínos má teda ta lživá informace "vše tvořil přede mnou"? To až si někdo pojede po této diskusi udělat k někomu remap, tak ho pak začne mlátit heverem, protože mu "vše netvořil před ním"? To za to dostanu negativní hodnocení, že to chci uvést na pravou míru? Jednou napíše "vše tvořil přede mnou" a pak už tvrdí, že nic netvořil, že už to bylo.... 

Zajímavý postoj 😁 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, abych to tady po té menší roztržce trošku uzavřel (mám na mysli téma remapu DSG), tak už to mám skoro dva týdny hotovo a za mě naprostá spokojenost. Ještě kromě vypnutí Stop-Start jsem si tak trochu neplánovaně nechal vypnout ACT (viz. diskuze a můj příspěvek zde) , za což jsem taky moc rád. Od té doby mám pocit, že řídím jiné auto, v jakémkoli okamžiku mám dostatek točivého momentu, motor má hezký zvuk a mnohem lepší akceleraci. Takže děkuji @e1. za tip a tuto úpravu a investici bych případným nerozhodnutým určitě doporučil. Ne jen kvůli menší zátěži pro setrvačník, ale taky kvůli mnohem příjemnějšímu svezení a radosti z jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, že si napísal spätnú väzbu. Prosím ešte napíš, že kde a za koľko ti to upravovali, resp. ako sa daná úprava správa pri zapnutom (adaptívnom) tempomate, lebo ako to tu bolo na predchádzajúcej strane písané, niektoré nedotiahnuté úpravy nefungujú spolu s tempomatom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zdejší diskuzi jsem se na chování s tempomatem ptal ještě před provedením změn a bylo mi řečeno, že řadit to bude ve stejných bodech a je to pravda. S tím tedy, že i v jízdním režimu ACC Eco to při zrychlování z pomalé rychlosti "dupe" na plyn trochu víc, než "lehká noha", takže to vytáhne otáčky ještě o malinko výše. Jen jsem byl trošku překvapen tím, že pokud je zařazená třetí rychlost a zpomaluju, tak při opětovné lehké akceleraci to trojku táhne víc "odspodu" než jsem čekal. Pokud to má alespoň cca 1250 - 1300 otáček, tak to s lehkou nohou nepodřadí. Zas tak mě to ale netrápí, protože je to relativně lehký převod a maximální točivý moment to má od 1400 otáček. Přisuzuju to tomu, že trojka se chová podobně jako dvojka, tj. při brždění až téměř k zastavení padají otáčky až dolů a podřazuje to v podstatě až na hranici volnoběhu. 

 

Jak už jsem psal, v Praze jsem poptával pár možností a v podstatě za to chtěli cca 6500 Kč. Udělal jsem si radši malý výlet za Beroun do Tlustic, jelikož jsem měl pozitivní recenze na tento servis: https://www.autotuzil.cz

Za remap DSG si bere 4000 Kč (pokud nechceš platit s DPH :), za deaktivaci ACT totéž. Zpětně nechápu, že jsem si při této dvojkombinaci neřekl o "množstevní" slevu, ale zase na druhou stranu mi udělal "zadarmo" vypnutí Stop-Start + další kódování (aktivaci čtení dopravních značek, zapnutí svícení předních "řas" a zadních obrysovek při denním svícení, deaktivaci ostřiku světlometů atd.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...