Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

z dálky to vypadá, že to má zrcátka z favorita, ale pokud to vznikalo v první půlce 70tých let, tak to asi jen podoba

jo zrcátka jsou z favorita a hlavice řadící páky taky nejspíš. Buď je to jeden z pozdnějších exemplářů, nebo už měli určité díly vyvinuté na favorita dávno...

Tak jako sem se nepreregistrovaval.... asi se me pletes s nekym jinym... Jinak my by sme tu meli co jist, ale asi to nema cenu se hadat s tebou... Jen sem opravoval nepravdu, ze mraky skodovek se nedostalo do vyroby kvuli Ivanovi

Obávam sa, že šíriš dezinformácie - práveže veľa vecí sa nemohlo dostať do výroby, pretože nikto z celej RVHP nemohol vyrobiť lepšie auto, než mali Rusi. V Škode sa mohlo vymyslieť hocičo, neprešlo to cez "výbor"... Info z prvej ruky, otec dlhé roky pracoval na vývoji v AZNP kol5 Škoda, že som bol ešte malý a skôr ma zaujímali angličáky a autobus ŠM-11 na baterky, než to, čo robí tato v práci :p

jo zrcátka jsou z favorita a hlavice řadící páky taky nejspíš. Buď je to jeden z pozdnějších exemplářů, nebo už měli určité díly vyvinuté na favorita dávno...

Některé díly, které zde zmiňuješ byli vytvořeny již před výrobou favoritu. Protože na Favorit byl velmi dlouho vyvíjený podvozek, který pocházel z řady Š 780, byl v prvních prototypech dokončen (včetně karosérie) roku 1980. Původní karosérie byla použita pouze v prototypech Š 781 SV 1 a SV 2. Byla použita z projektu Š 762 P2. Následující karosérie Navrhl jaroslav Kindl.

Maketa vozu Š 781 testovaná v anglickém aerodynamickém tunelu a zkušebním ústavu MIRA.

24737.jpg

Jedny z posledních změn navrhla firma Porsche, která navrhla několik úprav k potlačení hluku a vibrací. Stalo se tak během testování v Weissachu při srovnávacích jízdách s VW Golf a Seat Ibiza, kde dosáhl projekt velmi příznivých výsledků. Poslední prototyp, na kterém byly již použity úpravy od Porsche byl konečným výsledkem projektu a byla proto požádána firma Ital Desing, aby vytvořila karosérii. V té době ale Ital Desin hostil japonskou delegaci a usoudil, že by nebylo pro firmu příhodné vidět je se "patlat" s Čechoslováky. Nabídku hned na to přijala firma Bertone, která sídlila též v Turíně. Bohužel pro ně byl dány rozměry předních světlometů a zadních světlometů (aby správně odváděli teplo vyzařované žárovkami, které by roztavili teplu méně odolný plast).

Interiér a zrcátka byla vyrobená nezávisle na designovém studiu a zakomponovaná do prvních prototypů a první skončil v při testovaném nárazu do bariéry.

Pokud zde zmiňujete, že některé díly byly na Favorita vyrobeny již dříve, tak máte samozřejmě pravdu, protože se nemuselo investovat do vývoje a výroby forem.

  • 4 měsíce později...

A když jsme u toho Favorita - Forman 1600 75kW:

1009529fu2.th.jpgdscf5244nr0.th.jpgdscf5245cg9.th.jpgdscf5246kj9.th.jpgdscf5242sl1.th.jpg

By mě zajímalo, jak to brzdilo z dvouset s těmi bubny vzadu...

Kdyz si prekonal strach po prekroceni 150kmh tak asi stejne jako OI s 1,6 100PS :) sice ma vetsi brzdy i bubny, ale to to je tezssi

  • 3 týdny později...

Tuhle bych bral! ;)

post-20294-1232593414_thumb.jpg

A když jsme u toho Favorita - Forman 1600 75kW:

By mě zajímalo, jak to brzdilo z dvouset s těmi bubny vzadu...

geogri přestaň vkládat ty fotky na úchylnej obrázekhek a dávej je sem jako přílohu ;)

jinak nevidím na bubnu nic špatnýho, buben má větší účinost než kotouč, jen se blbě chladí.

Ten Tudor vyzera ako Lancia. No otras.

A když jsme u toho Favorita - Forman 1600 75kW:

By mě zajímalo, jak to brzdilo z dvouset s těmi bubny vzadu...

Jo tak nefalšovaná škodovácká šestnáctistovka-to nemá chybu. Jestli dobře vidím, tak čtyřbodové vstřikování...rozdělovač zboku. Je to motor dost podobný 1,6 55Kw. Dlouho jsem zuřil proč ho nedávali do Feldy a později i Octavie. Jenže motorárna byla vybavená na škodovácké OHV a předělat výrobu by asi byl finančně dost náročný manévr, takže převzali už vyvinuté a odzkoušené motory z německa- tedy 1,6 55Kw a pak i 1,6 74Kw. Je ale fakt že s tím AEE je dost podobností, předpokládám, že česká 1,6 má hliníkový blok.

  • 3 týdny později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...
[[Template core/front/widgets/relatedContent is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.