Přejít na obsah

Koupě ojetého S4


tomashewk

Doporučené příspěvky

S4 již není takovou novinkou, tak se na Škoda Plus a jiných bazarech začínají objevovat lehce ojeté kousky, často se zajímavou výbavou:

  1.5 TSI mHEV

   kombi

   nájezd do 10 000 km

   do provozu od 03/2024

   výbava obvykle: Selection + obvykle tažné + asistenti na asistovanou jízdu 1.5 nebo 2.0 + záruka 5let/100 000km

   ceny 830 000 - 900 000 Kč dle konkrétního nájezdu a výbavy

  nemá to MATRIX světla (ty už jsou ve vozech od 940 000 Kč

 

Mám jeden takový kousek v merku (1.5TSI kombi, 2500 km, 03/2024, Selection + obvykle tažné + asistenti na asistovanou jízdu 1.5 nebo 2.0 + top kožená sedadla + záruka 5let/100 000km za 850 000 Kč. Snažím se odhadnout pokles hodnoty auta do budoucna a z toho velmi teoretické roční náklady na amortizaci.

 

Je reálný předpoklad, že se takto vybavené auto bude za 4 roky a najetých 60 000 km prodávat třeba za 550 000 Kč? Nebo spíš ne, protože tou dobou už bude trh přesycen těmito S4 1.5 TSI, které se budou vyprodávat po proběhlých operácích? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me kupovat kousek cerstve rok 2024 neni dobry napad. Budes resit vsechny problemy co resi ostatni. To chces? 
 

za me priplatit 150 nebo kolik to ted vychazi. Das si tam presne co ty chces ale budes mit auto ktere uz bude mit vetsinu porodnich bolesti za sebou. 
 

ja mam 10/2024 a vicemene nemam zadny problem (trvaly) to auto je temer dokonale( pro me ) take mam 1.5ku

bral jsem novy se slevou laurin 

priplatky barva,tazne,5let/100tis a cena 1060. Tak si musis odpovedet sam zdali je 850 dobra cena za to co si napsal.

Editováno: , autor: bazycek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bouchání podvozku, co jsi původně zmiňoval se řeší tady, že? 

Koukám, že se to primárně týká DCC, ale problém dle videa od Hrubiše je i u standardního podvozku - nevíš, jestli se to nějak vyřešilo pro ten standard? - v tom vlákně to není jednoznačné. Je tam teda ještě jedno video, kde doporučují snížit tlak zadních pneumatik z 2.9 na 2.5 - bouchání prý vymizí. Ale díky za upozornění, na tohle se určitě při testovací jízdě zaměřím.

 

Chápu, co píšeš ohledně nového auta, ale vzhledem k tomu, že nové auto v prvním roce ztrácí nejvíc ze své hodnoty, tak úplně nové auto kupovat nechci (nic proti, prostě mi to nevychází...). Důležité pro mne je, že to auto bude v záruce, takže pořád budu mít páku na servis, aby ty nedostatky (pokud nějaké budou) řešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vubec. Mam sveho mechanika kde si menim oleje. A rikal mi pokud si budu menit v dsg a mechatronice olej tak pokud nebude ve spojce vada od vyroby tak prezije nesmysl. Ma v aute stejne dsg s najezdem 350 a bez problemu. Ale nedat na vyrobce ze se tam olej nemeni..

 

to same jako v motoru pokud budes menit co 30tisic tak si auta moc neuzijes ja si menim co 7500.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozes mi povedat ako sa udrziava sucha spojka na DSG 0AM? mam take auto rad sa necham poucit ... nejake to jedno dve auta uz som odservisoval aj ja a preto ma to zaujima 

 

beriem vplyv prevodoveho oleja na loziska a ich zivotnost ale to je tak vsetko

hydro olej v mechatronike nema ziadny vplyv na to ze odide cievka v elektromagnete alebo praskne hlinikovy blok tlakoveho zasobnika co je najtypickejsia zavada tejto prevodovky ... 

mozme sa zacat o niecom bavit ale na urovni , nie kto kde co pocul a kto mu co povedal ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, já tomu třeba nerozumím - příznávám otevřeně - tak se ptám zkušenějších i na tomto fóru. Např. k výměně oleje je i toto vlákno https://www.vw-club.cz/golf7-zavady-servis/vymena-obou-oleju-v-dsg7-dq200-sucha-t358666.html zde se diskutuje výměna oleje přímo v převodové skříni a odkazy na pana Sixtu, jež se tomuto tématu evidentně věnuje hodně. No, ale jak píšu výše - nevím - jenom si skládám díly informační skládačky nějak do sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, rychlým googlováním jsem našel video pana Augustína: https://youtu.be/TpYsDx1zqSs?feature=shared&t=231

 

Opakuje, že koncert VW sice hlásá, že DQ200 jsou bezúdržbové převodovky. On ale říká: "že tam kde je olej, tam by se měl čas od času vyměnit". V samotné převodovce prý vznikají dost vysoká zatížení a tedy opotřebení na hřídelích a ložiskách. 

 

Mluví taky o mechatronice a říká, že z nějakých předpisů zjistili, že by se tam měla mlnit kapalinová náplň co 30 000 km. 

 

Co se týče praskání bloků, to se prý u nějaké série objevovalo - těžko říct, jestli to bude problém i u nových - to ukáže až čas. Navíc tu mechatroniku zrovna Augustín prý dovede servisovat po částech a nepotřebuje jí vyměňovat komplet.

 

Tj. rozumím tomu, co říká @suri., tedy že v té DQ200 dochází i k jiným závadám, na které výměna oleje nemá vliv. Zároveň souhlasím s @bazycek, že výměna oleje je jediná věc, co jako uživatel pro snížení pravděpodobnosti, že spojka odejde, mohu udělat. + ještě Augustín jmenuje, že podtáčení motoru má taky na DQ200 neblahý vliv, ale to s automatem asi těžko ovlivním.

 

Btw. @bazycek, ano, chci mít auto tak 5 let. Ale věřím, že pokud při prodeji budu schopen doložit, že jsem ve spojce měnil pravidelně olej, tak by mohlo mít vyšší prodejní cenu...

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...