Publikováno Březen 7Bře 7 S4 již není takovou novinkou, tak se na Škoda Plus a jiných bazarech začínají objevovat lehce ojeté kousky, často se zajímavou výbavou: ✅ 1.5 TSI mHEV ✅ kombi ✅ nájezd do 10 000 km ✅ do provozu od 03/2024 ✅ výbava obvykle: Selection + obvykle tažné + asistenti na asistovanou jízdu 1.5 nebo 2.0 + záruka 5let/100 000km ✅ ceny 830 000 - 900 000 Kč dle konkrétního nájezdu a výbavy ❌ nemá to MATRIX světla (ty už jsou ve vozech od 940 000 Kč Mám jeden takový kousek v merku (1.5TSI kombi, 2500 km, 03/2024, Selection + obvykle tažné + asistenti na asistovanou jízdu 1.5 nebo 2.0 + top kožená sedadla + záruka 5let/100 000km za 850 000 Kč. Snažím se odhadnout pokles hodnoty auta do budoucna a z toho velmi teoretické roční náklady na amortizaci. Je reálný předpoklad, že se takto vybavené auto bude za 4 roky a najetých 60 000 km prodávat třeba za 550 000 Kč? Nebo spíš ne, protože tou dobou už bude trh přesycen těmito S4 1.5 TSI, které se budou vyprodávat po proběhlých operácích?
Březen 7Bře 7 Podle me kupovat kousek cerstve rok 2024 neni dobry napad. Budes resit vsechny problemy co resi ostatni. To chces? za me priplatit 150 nebo kolik to ted vychazi. Das si tam presne co ty chces ale budes mit auto ktere uz bude mit vetsinu porodnich bolesti za sebou. ja mam 10/2024 a vicemene nemam zadny problem (trvaly) to auto je temer dokonale( pro me ) take mam 1.5ku bral jsem novy se slevou laurin priplatky barva,tazne,5let/100tis a cena 1060. Tak si musis odpovedet sam zdali je 850 dobra cena za to co si napsal. Upraveno Březen 7Bře 7 od bazycek
Březen 7Bře 7 Autor To bouchání podvozku, co jsi původně zmiňoval se řeší tady, že? Koukám, že se to primárně týká DCC, ale problém dle videa od Hrubiše je i u standardního podvozku - nevíš, jestli se to nějak vyřešilo pro ten standard? - v tom vlákně to není jednoznačné. Je tam teda ještě jedno video, kde doporučují snížit tlak zadních pneumatik z 2.9 na 2.5 - bouchání prý vymizí. Ale díky za upozornění, na tohle se určitě při testovací jízdě zaměřím. Chápu, co píšeš ohledně nového auta, ale vzhledem k tomu, že nové auto v prvním roce ztrácí nejvíc ze své hodnoty, tak úplně nové auto kupovat nechci (nic proti, prostě mi to nevychází...). Důležité pro mne je, že to auto bude v záruce, takže pořád budu mít páku na servis, aby ty nedostatky (pokud nějaké budou) řešil.
Březen 10Bře 10 Autor @bazycek, někteří lidé a novináři ještě docela straší před tou suchou spojkou DQ200 u 1.5 TSI. Zaznamenal jsi ty s tou spojkou nějaký problém? Prý to může cukat při razantnějších rozjezdech...?
Březen 10Bře 10 Vubec. Mam sveho mechanika kde si menim oleje. A rikal mi pokud si budu menit v dsg a mechatronice olej tak pokud nebude ve spojce vada od vyroby tak prezije nesmysl. Ma v aute stejne dsg s najezdem 350 a bez problemu. Ale nedat na vyrobce ze se tam olej nemeni.. to same jako v motoru pokud budes menit co 30tisic tak si auta moc neuzijes ja si menim co 7500.
Březen 10Bře 10 suchej spojke vymena oleja nic nepomoze , je to o trasach , v meste ide do prdele rychlo
Březen 10Bře 10 Kazdy ma na to jiny nazor coz je v poradku ja vychazim z osobnich zkusenosti dobreho kamarada a jeho zkusenosti se stovkami aut. PS. neexistuje spatna spojka / motor jen spatna udrzba Upraveno Březen 10Bře 10 od bazycek
Březen 10Bře 10 mozes mi povedat ako sa udrziava sucha spojka na DSG 0AM? mam take auto rad sa necham poucit ... nejake to jedno dve auta uz som odservisoval aj ja a preto ma to zaujima beriem vplyv prevodoveho oleja na loziska a ich zivotnost ale to je tak vsetko hydro olej v mechatronike nema ziadny vplyv na to ze odide cievka v elektromagnete alebo praskne hlinikovy blok tlakoveho zasobnika co je najtypickejsia zavada tejto prevodovky ... mozme sa zacat o niecom bavit ale na urovni , nie kto kde co pocul a kto mu co povedal ...
Březen 11Bře 11 Autor ahoj, já tomu třeba nerozumím - příznávám otevřeně - tak se ptám zkušenějších i na tomto fóru. Např. k výměně oleje je i toto vlákno https://www.vw-club.cz/golf7-zavady-servis/vymena-obou-oleju-v-dsg7-dq200-sucha-t358666.html zde se diskutuje výměna oleje přímo v převodové skříni a odkazy na pana Sixtu, jež se tomuto tématu evidentně věnuje hodně. No, ale jak píšu výše - nevím - jenom si skládám díly informační skládačky nějak do sebe...
Březen 11Bře 11 Zalezi taky jak dlouho chces auto mit pokud max pet let tak bxch de nebal to vydrzi navic pokud budes mit zsruku tak neni co resit.
Březen 15Bře 15 Autor No, rychlým googlováním jsem našel video pana Augustína: https://youtu.be/TpYsDx1zqSs?feature=shared&t=231 Opakuje, že koncert VW sice hlásá, že DQ200 jsou bezúdržbové převodovky. On ale říká: "že tam kde je olej, tam by se měl čas od času vyměnit". V samotné převodovce prý vznikají dost vysoká zatížení a tedy opotřebení na hřídelích a ložiskách. Mluví taky o mechatronice a říká, že z nějakých předpisů zjistili, že by se tam měla mlnit kapalinová náplň co 30 000 km. Co se týče praskání bloků, to se prý u nějaké série objevovalo - těžko říct, jestli to bude problém i u nových - to ukáže až čas. Navíc tu mechatroniku zrovna Augustín prý dovede servisovat po částech a nepotřebuje jí vyměňovat komplet. Tj. rozumím tomu, co říká @suri., tedy že v té DQ200 dochází i k jiným závadám, na které výměna oleje nemá vliv. Zároveň souhlasím s @bazycek, že výměna oleje je jediná věc, co jako uživatel pro snížení pravděpodobnosti, že spojka odejde, mohu udělat. + ještě Augustín jmenuje, že podtáčení motoru má taky na DQ200 neblahý vliv, ale to s automatem asi těžko ovlivním. Btw. @bazycek, ano, chci mít auto tak 5 let. Ale věřím, že pokud při prodeji budu schopen doložit, že jsem ve spojce měnil pravidelně olej, tak by mohlo mít vyšší prodejní cenu...
Březen 15Bře 15 Ano mam stejny nazor s prodejni cenou a ze nekdo kdo to nasledne oceni se najde. Take si naplne ve vsem budu menit tak jak ja chci a ne jak je predepsano. tech par tisic za vymeny kapalin me za par let nezabijou
Březen 15Bře 15 Som zvedavy kto v tej mechatronike vymeni olej ked sa vsetci toho boja ... do spojky by som olej radsej nelial , podla mna jej to neprospeje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.