Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den , objevil jsem docela zajímavý problém. Poslední dobou se stále více začínají objevovat na rohožce za řidičem drobky molitanu , nejdříve jsem myslel že je to bordel z bot ale zjistil jsem , že je to molitan a drolí se ze sedačky řidiče. Drobky vypadávají z opěradla , když na něj párkrát bouchnu rukou , tak se sypou drobky na rohož ze spodní části opěradla jak končí textilní potah. Auto je ještě do 11/25 v záruce , myslíte , že je to na reklamaci ? Popř. jestli se s tím již někdo nesetkal a jak byla řešena případná reklamace , jestli výměna sedačky nebo jestli reklamaci vůbec v ŠA uznali.

Upraveno od bennoch69

Jednoznačně reklamace.

:D ani by som sa nezapodieval s myšlienkami či je to na reklamáciu ak je to v záruke. rovno im to tam zober

  • Autor

Sám jsem zvědavý jak se k tomu servis potažmo ŠA postaví. Zároveň bych teda vyreklamoval starou známou vadu samovolného sklápění opěradla sedačky což se zde taky řeší ve velkém. Tento problém se též týká i mě ale nějak jsem to neřešil , vždycky po nasednutí jsem jen pootočil naklápění sedadla o půl otáčky zpátky. Jen by mě docela zajímalo pokud reklamaci uznají jestli přečalouní sedačku na nový rám s tím , že dají nový molitan a starý potah nebo dají celou novou sedačku pokud má dvě reklamované vady. To by znamenalo , že budu zase min. tři dny bez auta. Kdyby dali celou novou , tak tu mají vyměněnou za půl dne 🫣

Upraveno od bennoch69

@bennoch69 v živote sme sa s niečím takýmto nestretli... :) reakcia servisu, veď daj vedieť

Sedačku som riešil ako 1. ja, bol som priekopník a veru pár ľudí aj tu na fóre sa z toho "smialo" a servis, škoda reči...to nie je možné, atď.

K reklamácii si sprav "terčíkový systém" čiarku na koliesko nastavovacie a čiarku na fixnú časť sedačky, ten plast za tým. Najlepšie nalepiť papier a na neho čiarku. Zrovnaj to pred jazdou, nafoť polohu čiarok na sedačke, stav km a po jazde stav km a polohu zase.

Na základe toho ti bude uznaná reklamácia. Rovno ešte predtým ako im donesieš auto.

Ten terčíkový systém som lepil ja na mojom aute ako priekopník a teraz to má ŠA ako požiadavku na reklamáciu. Pri poslednej mi to ukazoval v manuáli servisný technik a rehotal som sa, že aha toto poznám :) Síce s padajúcou sedankou sa nikdy nestetli, neexistuje to, ale terčíkový systém prebrali od nás tu čo sme reklamovali z fóra.

@bennoch69 neviem ako to je v čr, ale pri reklamácii čo nevyriešia v ten istý deň máš nárok na náhradné vozidlo bezplatne.

takže by ti mali poskytnúť aj to. no priprav sa, že prístup bude typicky "pozitívny" a budeš sa musieť dožadovať. Mne nárok uznali pri reklamáciách, ale auto mi vraj nedajú, lebo nemajú. Až po intervencii cez importéra stiahli auto zamestnancovi, čo jazdil na prevádzačke z práce a do práce.

  • 5 týdnů později...

csabac: S tou sedackou uz je i TPI a měří se úhel o kolik se to pohne a dost velký uhel je v pořádku, jen konstrukční odchylka. Takže zapomeň, že by se v budoucnu měnil rám nebo tak podobně, většina sedaček se do té odchylky vždy vešla. Neslibuju, ale pokusím se zítra v práci to naskenovat a postnout.

Ja viem a pozri to tpi ak tercik tam je a aky som zverejnil v 2020 ;) mal som si to patentovat. Ja som pisal o minulosti. Mne to menili 4x a ja som to vyreklamoval vzdy

Seat už to má od roku 2017, takže od tebe to nemají.

takže seatu padala sedanka od 2017, ale ešte ju napchali aj do škodovky?

ak je to tak, že sa tomu nedivím a len ma v tom utvrdili že koncept už vo vozovom parku nebude do budúcna

  • Autor

Tak jsem byl  v autorizáku na reklamaci s drolícím se molitanem který vypadává z pod sedadla na rohož. Prý to vidí prvně a divil se tomu i sám vedoucí servisu. Každopádně reklamace s posouzením ŠA a ta rozhodne co se s tím bude dělat až podle stavu molitanu a celkově sedačky po odstrojení.  Na reklamované samosklápění opěradla mi bylo řečeno , že se o tom ví a řeší se to tak , že se udělají terčíky proti sobě a reklamace se uznává pokud se pootočí o dva ty výstupky za které se drží to kolečko a myslím že říkal za dva dny pokud se otočí víc výměna , pokud míň tak je to v normě ( ale už nevím přesně ten časový úsek ). Jinak na výměnu komplet sedačky to ale nevidí , spíš pouze přečalounění. Auto v servisu když to dobře dopadne bude 3 dny bez možnosti náhradního vozidla. Tak to rovnou spláchnu ještě s reklamací mírně natočeného volantu za jízdy doleva ( nejvíc znatelné při jízdě po dálnici ve vyšších rychlostech ) s čímž si po výměně volantu nedokázal jiný autorizovaný servis 4x poradit. Vždycky dělaná geometrie a prý je v pořádku , před výměnou volantu to bylo v pohodě , výměna volantu a od té doby je volant za jízdy mírně natočený doleva. Auto budu přistavovat až v květnu z důvodu že ho prostě potřebuji každý den a musel jsem to upravit podle pracovních poviností.

@bennoch69:D ako som písal vyššie...v živote sa s tým nestretli (Prý to vidí prvně a divil se tomu i sám vedoucí servisu). Myslím si, že toto ich učia na školeniach...tváriť sa že to v živote nevideli a tú frázu.

 

K padajúcej sedačke..."udělají terčíky proti sobě a reklamace se uznává pokud se pootočí o dva ty výstupky za které se drží to kolečko a myslím že říkal za dva dny pokud se otočí víc výměna"

 

Ja za 2 dni som najazdil cez 700km...sused možno 10km...tak to je fakt ku.va systém reklamácie za 2dni/2zúbky

takže ak sedanka pozvoľna padá menej, je to ok?

hmm...ako pozerám výbavu auta, nikde nevidím položku samo padajúca sedanka a ani v mojom návode to nie je...takže asi normálne nie je žiadne padanie pri zdravom rozume.

ale ok, v tom koncepte logiku ani nečakám už...

Upraveno od Pawouk
Odstraněn obsah mimo téma.

Mne jednoducho vymenili bez akýchkoľvek skúšok. Proste som nahlásil poruchu a oni dohodli termín výmeny. ŠA o danom probléme vedela a vymenila bez problémov. 

Volant mám dodnes mierne natočený stále navštívil som 3 rôzne servisu a všade sa vyhovárali na geometriu a nikdy to nepomohlo. Ale je to naozaj minimum ale je

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.