Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, mám škoda Superb LK tv 2016 a v autě mám aktivovaný SmartLink který využívám. Občas a to zcela náhodně se stane že se buď po chvíli SmartLink odpojí a nebo se vůbec nepřipojí. Po vypnutí zapalování, odchodu z auta, zamknutí a opětovném nástupu do vozidla kdy se systém restartuje se vše spojí a funguje jak má... Je to otravné a rád bych zjistil proč se to tak děje, případně jak systém restartovat tak aby se android auto spojilo.

Tak přesně s tímto sporadicky vyskytujícím se problémem také bojuji. Sednu do auta, připojím kabelem mobil, mobil pípne, na displeji se rozsvítí probíhají proces párování s mobilem a pak se objeví jen uvítací okno Smartlinku, jak kdyby nic připojeno nebylo. Reset rádia to neřeší. Spíš se zdá, že pomůže zastavit odpojit mobil, vystoupit, zamknout, odemknout, připojit mobil a naběhne to. Mám jednotku Amunsen+ v Rapidu, ale v principu je stejná jako ta v tvém Superbu. Napadá mě zkusit obnovit v příslušné sekci se smartlinkem tovární nastavení infotaimentu. Ještě jsem si nevzpomněl to udělat, tak ani nevím, zda toto lze a bude to mít nějaký efekt.

 

Jen koukám, že to řešíme ve vlákně o Kamiqu a to administrátoři rádi nemají. Proto bych poprosil někoho z nich o přesun do příslušného téma.

Přesunuto do správné sekce. Jinak to, co píše @tom01, stojí za zkoušku. Kdyby to nepomohlo, pak asi zkusit vyměnit kabel nebo se dotázat na možnou aktualizaci SW.

Viacmenej tu odznelo všetko, riešil by som to v tomto poradí:

  1. Celkový reštart infotainmentu podržaním vypínacieho tlačidla.
  2. To isté ale v kombinácií s vystúpením z vozidla a jeho zamnknutím aspoň na hodinu.
  3. Skúsil by som iný telefón.
  4. Skúsiť vymenuť kábel.
  5. Nahrať aktuálnu verziu SW v servise.
  6. Výmena MIB za novšiu verziu s podporou Android Auto/Apple CarPlay.
  • 2 týdny později...
  • Autor

Mám nový poznatek. Přítelkyně si půjčila moje auto a připojila si iPhone originálním kabelem a používala Car Play. Vše fungovalo i když do kabelu omylem drkla, nebo s ním jakýmkoliv způsobem manipulovala. Myslím si, že to bude kabelem. Koupil jsem nový kabel od jiné značky, tak uvidíme jak to bude fungovat.

  • Autor
V 19. 3. 2025 na 16:02, tom01 napsal:

Tak přesně s tímto sporadicky vyskytujícím se problémem také bojuji. Sednu do auta, připojím kabelem mobil, mobil pípne, na displeji se rozsvítí probíhají proces párování s mobilem a pak se objeví jen uvítací okno Smartlinku, jak kdyby nic připojeno nebylo. Reset rádia to neřeší. Spíš se zdá, že pomůže zastavit odpojit mobil, vystoupit, zamknout, odemknout, připojit mobil a naběhne to. Mám jednotku Amunsen+ v Rapidu, ale v principu je stejná jako ta v tvém Superbu. Napadá mě zkusit obnovit v příslušné sekci se smartlinkem tovární nastavení infotaimentu. Ještě jsem si nevzpomněl to udělat, tak ani nevím, zda toto lze a bude to mít nějaký efekt.

 

Jen koukám, že to řešíme ve vlákně o Kamiqu a to administrátoři rádi nemají. Proto bych poprosil někoho z nich o přesun do příslušného téma.

Zapomněl jsem zmínit, že se to dělo převážně v situaci, kdy jsem drknul do konektoru který byl zapojen do auta. Najednou to celé spadlo a opravdu pomáhalo jen auto chcípnout, vystoupit a zamknout. Myslel jsem si, že je špatný konektor v autě, ale když ho používala moje přítelkyně s iPhonem a kabelem od Applu, tak vše fungovalo a nic se neodpojovalo. Zkouším tedy jiný kabel, uvidíme, jestli to pomůže.

Ak máš na telefóne nejaké puzdro, daj si ho pred tým dole. Väčšinou puzdro bráni úplnému/správnemu zasunutiu káble do telefónu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.