Publikováno Květen 14Kvě 14 1.5 110kw TSI mhev EVO II Zdravím. Kolik platíte v autorizovanem servise za výměnu oleje v motoru a filtru?
Květen 14Kvě 14 Zatim sem si menil sam v servisu pujdu az ve 30. ale u 2.0tdi to bylo u znameho okolo 7000
Květen 15Kvě 15 Tobě to píše výměnu oleje po 30 tis? Mně to teď (najeto 10 000) ukazuje na výměnu v 21 000 km. Čím dříve mě to pošle do servisu, tím lépe - mám předplacený. Předpokládám, že v tom bude zaplacení všech výměn dle ukazatele, takže třeba i po 15 000 km, t.j. 2x častěji, pokud to ukáže auto.
Květen 16Kvě 16 Stačí si poslechnout Vaculíka, který jasně říká, že v moderních vozech (konkrétně se vyjadřoval ke Škodě) je zcela zbytečné měnit olej dříve, než Vám řekne samo auto. To si samo olej průběžně proměřuje na základě Vaší jízdy a interval dle potřeby zkracuje. Nedůvěřivcům, kteří si myslí, že jde o zcela orientační hodnotu, to vymlouvat nebudu, ale trochu si o diagnostice vozidla něco každý přečtěme a pak posuzujme. Samozřejmě, pokud si někdo vozidlo pořídí s vidinou jeho provozování více jak 5 let, tak pro dobro duše se dá dřívější výměna chápat.
Květen 16Kvě 16 Vubec to nerozporuji na druhou stranu auto me stalo pres milion a co 10000km investovat 1500kc za olej s filtrem mi prijde jako nic. je jedno jestli budu majitel rok dva ci pet. Dle meho to nekdo dokaze ocenit:)
Květen 16Kvě 16 Souhlas. Pokud pak budete prodávat auto někomu fyzicky, tak ten by to ocenit mohl. Co má zkušenost s prodejem ala AAA nebo Škoda Plus, tak tam servis navíc nikdy neocení. Alespoň já jsem to štěstí neměl. Jinak vycházím spíše z toho, že většina z nás si nemá kde olej vyměnit (přeci jen, většina lidí v ČR žije v bytových domech) a veřejné rampy už taky nejsou úplně dostupné, případně ty co jsou, nejsou na vozidla dnešních rozvorů. Ale souhlas, pro dobro duše, proč ne.
Květen 19Kvě 19 Opravdu Vám to ukazuje výměnu až po 30 000km? To mně ukazovalo jen po vyjetí z prodejny, dál už to stále zkracovalo. Ano, někdy po dlouhé jízdě se ten interval i prodloužil, ale nikdy ne po 30 000km. Aktuálně mám výměnu oleje po 12400 km (po dlouhých souvislých jízdách) při nájezdu 10 484 km. Před těmito jízdami to bylo dříve. Jinak dlouhodobá spotřeba od nového roku 7,2 l/100 km po ujetí 6254 km. TSI 4x4 LaK.
Květen 19Kvě 19 30000km/2roky - co nastane dříve, resp. jak si řekne auto. Tak je to nastavený z výroby. Jakýkoliv jiný interval je na uživateli jak si bude dělat servis.
Květen 19Kvě 19 Jasne rozumiem, skor ma zaujímalo ake su skusenosti pri dlhých jazdách ci si ten interval auto skráti
Květen 19Kvě 19 U TDI jen výjimečně, u nafty nedochází k ředění oleje jako u benzínu, čemuž jsou odolné i TSI motory evo2
Květen 19Kvě 19 2,0 nafta 110kW nyní mám najeto 21500km a servis ukazuje za 8500km, takže těch 30tis. drží zatím. Ale nejezdím kolem komína, spíše střední a delší trasy. Jinak jsem ten první olej nechal vyhodit v 15tis.
Květen 19Kvě 19 takže to, co píšeš není vůbec relevantní, protože to není původní olej, auto si totiž olej dovede částečně vyhodnocovat, tuším že viskozitiu a dalo by se říci průhlednost
Květen 19Kvě 19 To je možné, spíš jsem předpokládal, že je tam nějaký systém vyhodnocení na základě počtu studených startů délky tras atd. Pokud je ten systém chytřejší a pracuje s parametry oleje jako takovými tak se rád nechám poučit. Proto jsem tam mimochodem psal, že olej je nový.
Květen 19Kvě 19 je to kombinace všeho a měla to už O II, tuším že jako první ... někde to vysvětloval autoguru Vaculík
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.