Publikováno Červen 17Čer 17 Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
Červen 17Čer 17 Drát se dělí na 3 části a krmí 2 čerpadla a pak 2 ventily, ty jsou na společné větvy, musí se to proměřit každé zvlášť, dát to nějakému elektrikáři co se vyzná, jen né tam kde ti měnili pojistku, to měli totiž udělat jako první, vypálení pojistky má příčinu. V188 čerpadlo chlazení plnicího vzduchu V488 podpůrné čerpadlo topení N428 ventil regulace tlaku oleje N489 ventil chladicí kapaliny hlavy válců
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.