Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.

Vloženo

Drát se dělí na 3 části a krmí 2 čerpadla a pak 2 ventily, ty jsou na společné větvy, musí se to proměřit každé zvlášť, dát to nějakému elektrikáři co se vyzná, jen né tam kde ti měnili pojistku, to měli totiž udělat jako první, vypálení pojistky má příčinu.

V188 čerpadlo chlazení plnicího vzduchu V488 podpůrné čerpadlo topení N428 ventil regulace tlaku oleje N489 ventil chladicí kapaliny hlavy válců

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...