Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím všechny, zajímalo by mě od uživatelů Sup IV, jak jste spokojeni s digitální přístrojovkou a některými změnami v ovládání. Za sebe nemohu rozdýchat pár věcí, např. absenci ukazatele/lů stavu nádrže/baterie, ukazuje to jen dojezd a to ještě dohromady benal + elektro, což není totéž jako stav paliva, dojezd je odvislý od stylu jízdy. Dojezd rozdělený na benzín a elektro při listování na tabletu nakonec někde najít lze, ale ukazatel stavu paliva jsem nenašel nikde. Zmizel jednoduše nulovatelný denní ukazatel najetých km. Také nejde např. přijmout hovor tlačítkem na volantu, neukazuje to zařazený stupeň u DSG. Mám rád, když vidím, co auto dělá.  Nastavení možností přístrojového štítu velmi skromné, ohromné čtverce s infomacemi v jedné z variant přímo děsivé. Jako by to programoval můj devítiletý kluk. Třeba Tiguan 2019 také nemá moc možností nastavení, ale ty použité jsou alespoň hezké. Tyhle drobnosti mě dost zklamaly. Přijde mi, že digitální štít ze Supa 3 nebo i O4 je lepší o VW ani nemluvit.

Editováno: , autor: signoflife
Vloženo (editace)

nechci poučovat, ale píšeš to tak trochu zmateně a nepřehledně, co třeba udělat odrážky nebo alespoň odřádkovat odstavce...

 

dále bych nezaměňoval IV a iV a 4...

 

k tomu co píšeš ...denní nulováni jde na hlavní displeji,

 

přijmout hovor lze na volantu, 

 

zařazeny stupeň to ukazuje jen u S a M, u D už asi dva roky, možná víc, žádná Škodovka neukazuje...  (na co taky)

 

za mě hlavní displej úplně v pohodě, holt máme každý jiné představy, za mě je tam co potřebuji, je to přehledné a stejně se dívám vesměs na headup displej...

 

spíš jsem čekal nějaké věčně připomínky ke změnám pod volantem... tam je nejvíc změn ...

 

na řazení jsem si  kupodivu rychle zvyknu, jen občas hledám řadící páku na tunelu... vcelku rychle jsem se ale naučil i s pravou rukou na volantu jedním prstem přepínat z D na S, což používám zejména, když chci aby auto více podřazovalo...

 

ovládání stěračů a ostřikovačů naprosto bez problémů, ovládání obou ostřikovačů za mne mnohem lépe funkční,

 

jen občas bojují s třetí páčkou, která má trochu jiný sytém ovládání temponatu ...

 

co mi trochu vadí, je ovládání el. sedadla, v S4 při nastavování sedadla, bederky nebo zapínání masáže na sedadle (to nejčastěji) štrejchám hodinkám o výplň dveří, což se mi v S3 nedělo ...

 

úplně to sice nesouvisí s ovládáním vozidla, ale nejvíc mě při mé postavě potěšilo, že se mi do S4 nastupuje i z něj vystupuje mnohem lépe než u S3, a není to odsouvánim sedadla, to jsem měl dokódované i v S3...

 

 

Editováno: , autor: Petr Svetr
Vloženo

Ahoj, na stierače a volič DSG na volante som si zvykol rýchlo, u paliva my stačí dojazd, lebo elektriku nemám a nádrž je obrovská.

Zaradený stupeň by ma tiež zaujímal, síce to je úplne zbytočné, ale zaujímalo by ma to 😄 

Vloženo

@Petr Svetr - díky za reakci, psal jsem hlavně, co mi chybí. Změny pod volantem, k mému překvapení, mi tolik nevadí, na volič jsem si již zvykl a stěrače také, a ty jsou stejně na senzor. S tempomatem občas také bojuji, 2. polohu pro navýšení o 10km dávám obvykle až na podruhé, ale dá se. 

Vloženo

No já neměl zkušenost ze Superba 3 s digitálním kokpitem, měl jsem ještě budíky. Po přechodu na Superba 4 se mi líbí ale nedávno jsme jel s kolegou co má digitální kokpit a dost se divil, že nemáme tak hezké rozhraní jako on. Například velký otáčkoměr, nebo ukazatel aktuálního výkonu apod. O tom, že třeba na různé jízdní režimy by byl nějaký hezčí kokpit jako třeba u RS ani nemluvě. Je pravda, že musím uznat, že je to hodně usedlé. V dnešní době, kdy každá automobilka cílí na mladé a jejich závislosti na tom mít vše přebarvené a přestylované pro sebe a unikátní je to dost tristní. Nebo se pletu a někde je nějaká tajná volba ? 😄

Vloženo (editace)
V 9. 7. 2025 na 8:02, JJ86 napsal:

Ahoj, na stierače a volič DSG na volante som si zvykol rýchlo, u paliva my stačí dojazd, lebo elektriku nemám a nádrž je obrovská.

Zaradený stupeň by ma tiež zaujímal, síce to je úplne zbytočné, ale zaujímalo by ma to 😄 

ale však tam není jen dojezd, pod tím číslem je u spalováku tzv. teploměr, sice vodorovně, ale vidíš tam jasně kolik máš v nádrži  a je tam i červeně zvýraznění rezerva 

 

Screenshot_20250714_222752_Chrome.thumb.jpg.f89e381325ff80f17aa2470a0c680084.jpg

Editováno: , autor: Petr Svetr
Vloženo (editace)
před 20 hodinami, Mathyass napsal:

No já neměl zkušenost ze Superba 3 s digitálním kokpitem, měl jsem ještě budíky. Po přechodu na Superba 4 se mi líbí ale nedávno jsme jel s kolegou co má digitální kokpit a dost se divil, že nemáme tak hezké rozhraní jako on. Například velký otáčkoměr, nebo ukazatel aktuálního výkonu apod. O tom, že třeba na různé jízdní režimy by byl nějaký hezčí kokpit jako třeba u RS ani nemluvě. Je pravda, že musím uznat, že je to hodně usedlé. V dnešní době, kdy každá automobilka cílí na mladé a jejich závislosti na tom mít vše přebarvené a přestylované pro sebe a unikátní je to dost tristní. Nebo se pletu a někde je nějaká tajná volba ? 😄

Superb a na mladé, ta asi ne... cílová skupina je u tohoto vozidla úplně někde jinde

Editováno: , autor: Petr Svetr
Vloženo
před 11 hodinami, Petr Svetr napsal:

Superb a na mladé, ta asi ne... cílová skupina je u tohoto vozidla úplně někde jinde

Ano na mladé asi necílí, nicméně mně není dávno dvacet ale i tak se necítím na to sedět v usedlém autě a čekat na důchod. Obzvláště pokud jiné vozy stejné značky tyto možnosti třeba mají. Ale tak byl to jen dotaz.
 

Když by jinak vše v autě bylo ke spokojenosti, pak asi i toto oželím, ale kvalitativně auto taky pokulhává (lícování některých částí, zadní náprava, displej v kapličce apod.). Nicméně ok, na to si zvykneme. Ano, mohl jsem si koupit jiné auto... ale já jsem srdcař.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...