Publikováno Červenec 8Čvc 8 Dobrý den, rád bych se s Vámi poradil se svým problémem se superbem první generace 2007 85kw čip na 104kw (od původní majitel). Hlavně po dálnici při vyšších otáčkách, nebo na 3 do kopce při sešlápnutí plynu padá do nouze, na dálnici občas i nepříjemně zaškube motor. Dále pak auto při prvním startováním špatně startuje. Měněné je: komplet nové turbo,váha vzduchu,přetěsnění komponentů a kontrola hadiček, startér,alternátor,baterie,komplet rozvody,vlnovec a všechny filtry měním pravidelně. Díly jsem napsal jen pro vyřazení možností a stále se nemohu dobádat výsledku, má někdo podobnou zkušenost?
Červenec 8Čvc 8 Diagnostika vstřikovačů a čerpadla byla? Tipoval bych problém tam, případně problém ve vymačkané hlavě od vstřikovačů. Kolik to má namotáno?
Červenec 9Čvc 9 Autor Diagnostika byla říká úbytek tlaku i po výměně turba u vstřikovačů mi bylo řečeno že každý podává trochu jiné výsledky, ale to že je normální u auta se skoro 500 000. Vymáčkaná hlava střikovačů myslíte jejich uložení? čerpadlo je také možnost, ale to až po přezkoumání levnějších oprav. (Jo a nevím zda je to alespoň trochu směrodatné, ale kolikrát na budíkách vyskočí ikona motoru a po nějaké době zase sama zmizí) Upraveno Červenec 9Čvc 9 od Danielsuperb1
Červenec 9Čvc 9 Jestli se zobrazuje ikona motoru, tak tam nějaký problém je. Takže pořádnou diagnostiku s kodama závad a může se laborovat dál. Nicméně 500k km už je dost velkej nájezd a může to být cokoliv.
Červenec 9Čvc 9 Autor Jasný díky za radu dám to k néěkomu s pořádnou diagnostikou a uvidí se zatím pojedu podle plánu - software, uložení střikovačů a gumičky dál mě napadá EGR ventil. Auto má velký nájezd, ale také spoustu nových komponentů byla by škoda ho nechat být. Budu rád za další typy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.