Publikováno Červenec 23Čvc 23 Rád bych se zeptal na vaše zkušenosti s lane assist u vašeho kodiaqu. Já momentálně vlastním dva, oba jsou 2.0 TDI 4x4 STYLE. Velký rozdíl je při použití line assistu. U Kodiaqa z roku 2017 auto nádherně drží směr uprostřed jízdního pruhu, nicméně u auta z roku 2024 systém funguje tak, že auto zareaguje až v okamžiku, kdy se přiblíží bílé čáře a o jízdě uprostřed pruhu se vůbec nedá hovořit. Je to závada nebo má jednoduše novější verze podstatně hůř vyladěný lane assist? Díky za vaše postřehy.
Červenec 23Čvc 23 Kodiaq 2017 bude mit jeste pravdepodobne asistentskou kameru 3Q0, ta ma v podstate dva razimy Lane assistu 1) zakladni - chova se jak ping pong 2) dynamicky - nadstavba nad zakladnim, pokousi se drzet vozidlo trvale ve stredu vozovky - podle typu infotaimentu se da v nastaveni deaktivovat, polozka se jmenuje tusim "dynamicke drzeni v pruhu" zakladni i dynamicky v zavislosti na kodovani mohou byt aktivni stale, pripadne dynamicky se muze aktivovat jen pri zapnutem tempomatu Kodiaq 2024 uz ma novejsi generaci kamery kde se logika asistentu zmenila zakladni pingpong je aktivni stale ale dynamicke vedeni v pruzich se aktivuje az s funkci travel assist (kodovani pro travel ma asi 5 variaci, takze i tohle se muze nejak lisit) novejsi kamera ma lane urcite vyladeny mnohem lip ale diky tomu ze nove auta musi mit lane assist povinne soucasti vybavy, tak aby si automobilka splnila povinne minimum tak v zakladu nabizi jen osekanou (za me nepouzitelnou) verzi a za lepsi funkci je potreba si samozrejme priplatit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.