Přejít na obsah

otáčky motoru


matty

Doporučené příspěvky

Mám problém s otáčkami motoru u octavie 1.6 ,55 kw,při chladnějším počasí kolísají na volnoběh až na 3500 za minutu,po nějaké době se to uklidní,vyměnil jsem škrticí klapku,ale problém přetrvává.Poradí mi někdo,co s tím???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám problém s otáčkami motoru u octavie 1.6 ,55 kw,při chladnějším počasí kolísají na volnoběh až na 3500 za minutu,po nějaké době se to uklidní,vyměnil jsem škrticí klapku,ale problém přetrvává.Poradí mi někdo,co s tím???

Tak co jak si dopad já mám stejni problém.a na diagnostice nic nenašli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je pravda, ze po niekolkych startoch sa otacky stabilizuju... ja som mal nieco podobne ked mi precistovali skrtiacu klapku, ked bola preklopena..auto asi dva dni na volnobeznych otackach samo bez pridania plynu vystupalo asi na 3200 otacok a potom spadlo, ale asi po 10 startoch to uplne zmislo...asi tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové,zdá se,že problém otáček motoru je vyřešen!Byl jsem na diagnostice,kde mi udělali základní nastavení škrticí klapky,ale problém vysokých otáček při chladnějším motoru zůstal,tak jsem jim to tam hodil na hlavu s tím,že takhle se opravdu jezdit nedá a že klapkou to teda asi nebude.A tak se po dlouhém bádání milí chlapci ze značkového servisu škoda konečně dostali až k samotnému problému,který spočíval ve špatném čidle teploty chladicí kapaliny,které během několika vteřin měnilo údaje o teplotě v rozmezí +20 až -30 stupňů a tyto chybné informace posílalo řidící jednotce,která z toho byla na větvi.Takže původcem všeho toho trápení s otáčkami motoru bylo jedno malý ,pitomý čidlo za 120 kč!!!Všechny zdravim..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové,zdá se,že problém otáček motoru je vyřešen!Byl jsem na diagnostice,kde mi udělali základní nastavení škrticí klapky,ale problém vysokých otáček při chladnějším motoru zůstal,tak jsem jim to tam hodil na hlavu s tím,že takhle se opravdu jezdit nedá a že klapkou to teda asi nebude.A tak se po dlouhém bádání milí chlapci ze značkového servisu škoda konečně dostali až k samotnému problému,který spočíval ve špatném čidle teploty chladicí kapaliny,které během několika vteřin měnilo údaje o teplotě v rozmezí +20 až -30 stupňů a tyto chybné informace posílalo řidící jednotce,která z toho byla na větvi.Takže původcem všeho toho trápení s otáčkami motoru bylo jedno malý ,pitomý čidlo za 120 kč!!!Všechny zdravim..

To vadný čidlo počítač nezjistil? Dost bych tomu věřil, sám mám k diagnostice určité pochybnosti <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základní nastavení škrticí klapky stálo 425 kč,a to vadný čidlo zjistili v servisu až po mojí 4 návštěvě!!!A to jsem tam ještě musel být docela nepříjemnej,protože jinak bych tam chodil do nekonečna.Prostě jsou to buzeranti tyhle značkový servisy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...