Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte, od včerejšího rána mi nefunguje ovládání přes aplikaci. Dnes jsem zjistil že nejspíš auto není připojené k internetu, problém se esim, nebo výpadek služeb ? Psal jsem na podporu přes apku , tak uvidím o co jde. Ale nemáte někdo zkušenost?

Mal som už asi 3 alebo 4 takéto výpadky odkedy mám auto (11/2024). Najkratší trval 0.5 dňa a najdlhší asi 5-6 dní. Vždy to nabehlo spontánne. Žiaľ o knihu jázd resp. o dáta prídeš, nie sú cache-ované lokálne.

Taky se mi to stalo párkrát, ale to bylo před více než rokem. Do pár dní se to vždycky samo dalo do pořádku. Řešil jsem to i s podporou, dostal jsem od nich tehdy odpověď.

Příčina popisovaného chování byla s největší pravděpodobností odstraněna automatickým resetem komunikační jednotky, která je nastavena tak, aby se v pravidelných intervalech tento proces opakoval.

  • Autor

Díky za reakce, tak snad se to přes víkend už spojí. Z podpory zatím žádná odpověd. Volal jsem známému, dělá v salónu , kde se auto kupovalo a prý se aktualizoval nějaký sw a zpětné spojení s autem prý trvá nahodile.
Když by se to v příštím týdnu nespojilo, doporučoval mi smazaní hlavního uživatele a reset. A pak znovu přihlášení.

to vždy radil servis a nikdy to nepomohlo (smazaní hlavního uživatele a reset), u S 4 jsem to zatím nezkoušel (nepotřeboval jsem) ale u předchozích aut vždy pomohla rada ze Strakonic, tedy desítka klíč, odpojit na 30 min baterku, aby se vybil záložní aku OCU jednotky a pak to vše fungovalo...

5 hodin zpět, wcde řekl:
4 hodin zpět, pilox řekl:

Díky za reakce, tak snad se to přes víkend už spojí. Z podpory zatím žádná odpověd. Volal jsem známému, dělá v salónu , kde se auto kupovalo a prý se aktualizoval nějaký sw

a zpětné spojení s autem prý trvá nahodile.
Když by se to v příštím týdnu nespojilo, doporučoval mi smazaní hlavního uživatele a reset. A pak znovu přihlášení.

@pilox Když nemá auto přístup k internetu, tak ti logicky nemůže pomoci odhlášení hlavního uživatele. Tam bude problém někde jinde.

Upraveno od lucky.jack

OCU jednotka, jak jsem psal... mě to dělalo dost často při změně operátora, při přechodu hranic, ale ne z domovského na roamingového operátora, ale mezi např. operátorem v Rakousku a ve Slovinsku (nejčastěji - oba operátoři A1). Dá se na netu dohledat, že toto bývá jeden z největších problémů totálního umrtvení infotainmentu v nových autech, např. jede někdo na hory do Itálie, ví, že se bude někde před hranicemi A / I stavovat na kávičku v Rakousku, např. v Arnoldsteinu, zadá v Praze do navigace jako cíl Arnoldstein... Po zastávce Arnoldsteinu dá do navigace např. Livigno a jede, v tom auto začne aktualizovat mapy, které jsou po cestě do cílového místa (tzv. puzzle stahování), vypadne rakouský signál, přeruší se aktualizace a z infotainmentu je černá placička, asistenty nejedou nic nejede...

Škodovka řeší, že jakmile přejedeš hranice, začne zlobit navigace, neukazuje správnou polohu, nenaviguje správně atd. Jsou to auta se specifickou výbavou. Řešení má být ve 4Q/2025.

Ale, že by vypadávalo MIB mi není známo.

Ale tady je toto OT 😉

  • Autor
2 hodin zpět, Petr Svetr řekl:

to vždy radil servis a nikdy to nepomohlo (smazaní hlavního uživatele a reset), u S 4 jsem to zatím nezkoušel (nepotřeboval jsem) ale u předchozích aut vždy pomohla rada ze Strakonic, tedy desítka klíč, odpojit na 30 min baterku, aby se vybil záložní aku OCU jednotky a pak to vše fungovalo...

To se mi právě moc dělat nechce, nevím jestli by se mi obnovila všechna nastavení..

Už mi přišla odpověď :

O tomto problému víme a v současné době jej intenzivně analyzujeme. Rádi bychom Vás požádali o zajištění návštěvy autorizovaného servisu Škoda, který zajistí obnovení konektivity Vašeho vozidla. Doporučujeme však, abyste s objednáním termínu v servisu nejprve cca týden počkal – systém automaticky provádí pravidelnou údržbu nastavení a je možné, že se díky tomu konektivita vašeho vozu obnoví.

Tak se uvidí.

Jo a to že mi navigace ukazuje jinou polohu než jsem ,se mi taky dělo, minulý týden...

Včera jsem psal na infolinku se stejným problémem, už 4 dny je infotainment off line. Dnes přišla odpověď, že o problému vědí a snaží se ho řešit, tak uvidím.

to je výsměch, už vidím jak bude servis vědět co s tím... ani náhodou...

2 hodin zpět, pilox řekl:

To se mi právě moc dělat nechce, nevím jestli by se mi obnovila všechna nastavení..

právě že smazání hlavního uživatele a reset vše vymaže, ale odpojení baterky nikoli...

  • Autor

Mazat se mi nechce, ale pak zkusím tu baterku, jen jestli to u iV není napájené od té hlavní.

  • Autor
8 minut zpět, Petr Svetr řekl:

to je výsměch, už vidím jak bude servis vědět co s tím... ani náhodou...

jj , psal jsem to tomu známému a říkal, že o ničem neví, ale až bych se objednával, tak to zjistí...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.