jirkaK Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Mě se to taky jako normální nezdá. Ale už vidím jak to bude probíhat ve Škodovce. Po několika zkušenostech s AutoJarov jsem se dostal až na Haralda Ludanka z představenstva a pak se to začalo hýbat. To byl problém s motorem.... U brzd mě ještě šve jedna věc. Je tam asistent rozjezdu do kopce. Jezdil jsem s tím u Mercedesu a tam to fungovalo dobře. Ale v pojetí Škody to místo postupného uvolňování brzdné síly z okruhu probíhá praní se při rozjezdu s brzdama, které auto fest brzdí a pak dojde k okamzitému uvolnění celé brzdné síly a auto vypálí. S tím člověk zažívá spoustu zajímavých zážitků při parkování v kopci, kde mám před sebou pár centimentrů a potřebuji se jen trochu posunout. Nevím jestli jsem náročnej aby se takhle auto bezmála za milion nechovalo :-) tak tos mě pobavil úplně si v tom kopci představuju svojí ženskou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Zdravím a velmi rád bych se také na brzdový pedál zeptal, na Vaše názory viz výše. V březnu 2006 jsem se na to samé ptal v diskuzi "Brzdy, jak to máte vy"a tehdy se to napsalo jakože vše OK. Tak jak to tedy je s tím pedálem? Tehdy v servisu říkali taky v pořádku, že to je tím, že je tam ESP a ABS a tím pádem pedál trochu padne, ale auto vždy zabrzdí. Tak jsem jezdil dál a zatím mě prekérka nepotkala. Teď mám v hlavě znovu červa - brzdy musí být vždy na jistotu a né ono to možná zabrzdí. V pondělí jedu do servisu s takovou maličkostí (něco drnčí ve dveřích spolujezdce) tak se znovu zeptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Nejde o to že padne pedál ale že zatvrdne což značí nízký tlak nebo spíše podtlak v posilovači... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Určite to nie je OK, ak po treťom zošlapnutí už posilňovač nemá podtlak! Okamžite do servisu. S farbou strmeňov by som to zhrnul asi takto. Ak sú strmene zelené, tak je to určite benzín (lebo do MR 2006 sa nafta do RS nedávala). A od MR 2007 sú červené a môže to byť TFSI alebo TDI. Predné kotúče má OII RS 312x25, zadné sú tuším 286x12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davy new Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 Čauky. Jaké dáváte destičky na svoje Ereska? Zadní mě odešli hodně rychle tak se po něčem dívám. Chtěl bych zlatý střed. Takže žádný čínský šunt a zase nic zbytečně drahýho. Co třeba zimmermann_ Má někdo zkušennost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.