Přejít na obsah

Jednotky multif.volantu


cosby

Doporučené příspěvky

už to tady někde bylo, po bouračce a airbagách venku odešla jednotka přímo ve volantu, jdou z ní kabely do levé a pravé strany tlačítek.. už jsem jeden volant někomu kvůli této závadě prodával.. vyměnil tu malou jednotkua a vše fungovalo.. číslo dle Etky je 1P0959542..... na 100% to je ono!

To jsem byl ja...

Presne ten samy problem...

Po nehode 2x air venku, auto netroubilo a nesel MF volant a nakonec KO jednotka uvnitr MF volantu!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Type I (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653, 1K0-959-653-A)

Lowline

Part Numbers: 1K0-953-549

Supported Features: None

Midline

Part Numbers: 1K0-953-549-A

Supported Features: Cruise Control, Trip Computer

Highline

Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AD, 1K0-953-549-AM

Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel

Type II (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653-C, 1K0-959-653-D)

Lowline

Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE

Supported Features: None

Midline

Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AH, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-BC

Supported Features: Cruise Control, Trip Computer

Highline

Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK

Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

předchozí příspěvek je kopie tohoto http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise...trofitting_(1K)

případně lze přidat ještě

Jednotky podporující MF volant :1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK, 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AM

JJednotky nepodporující MF volant: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BC, 1K0-953-549-A

převzato s VW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=62418&p=774313

Otázka je O2FL resp S2

tam jsou jednotky jejichž poslední písmena začínají na C (viz. ETKA)

ETKA pro S2 uvadi varianty (zacatek je vzdy 1K0-953-549)

CC a CP - popis: modul elektronicky pro prepinac volantove tyce kombinovany

CD - pro vozidla se zarizenim na regulaci rychlosti a multifunkcnim volantem

CE - pro vozidla s multifunkcnim volantem

pro O2FL (MR 2009) je jich jeste vice:

CD, CJ, CK, CH, CR, CM, CS, CN, CD, CE, CF, CT, DA, CQ, CP

je to uvedeno v tomto pořadí, ale popis je vždy univerzální "modul elektronicky pro prepinac volantove tyce kombinovany"

udaj o modelu je divny, je tam PR-L OL (prvni polovina po CN) a PR-LOR (od CD dal)

nekdo tu psal ze ve FL má CN v ambiente, tedy PP bez tempomatu a MF volantu, a ze tempomat v autorizaku nedokazali rozchodit

Editováno: , autor: ttc1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

jeste takovy detail k mf volantu, VW(VW passat 2,0tdi highline) mam ted poprve. Co se tyka elektroniky, tak si hraji jen s pc a satelity, ale premyslim si koupit VAGa, protoze ty nastaveni co sem davate sou super a prehledne a co si clovek udela sam je 2xhezci:-) Proc pisu sem, chtel jsem se zeptat, jestli nemusi byt nejaka priprava pro tu komunikaci mf volantu, nebo staci,aby si koupil mf se spravnou rj na programoval a je to o.k.?!

Jen takova zajimavost, docel ame pobavila vybava highline,kozene sedacky vyhrivane i vzadu v el.vsechny okna a ma jen 2reproduktory vepredu obyc dvoudin.radio:-) Uz tam mam pripravene RNS 510,ale to bude dalsi kamen urazu:-( (gps antena a konektor pro navi)

Editováno: , autor: Tomas Zavrel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle jsem našel taky (http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise...trofitting_(1K)) a je tam úplně dole taky dopsáno, že

"In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire may need to be added.

* Wire T20d/13 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine). "

Tak nevím, jestli tam skutečně nechybí ten jeden přiblblý drát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak černobílý kabel na pozici 13 podvolantovky tam je. Jestli je ale zapojený do ŘJ motoru se mi nepodažilo dneska zjistit. Co mě ale zaráží je, že když jsem odcvakl víčko podvolantovky a byl tak vidět plošňák, kde je patice na páčku tempomatu, chybí v něm piny 5 a 6. Pin 6 chápu, je dle schématu neobsazený, ale co pin 5 - kostra? Ten je nepotřebný??? Cosby, byl bys tak laskav a mrknul do nějaké Tvé podvolanovky, co podporuje tempomat a ESP, jak to tam vypadá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O2FL -> tak jsem hledal v ETKA a nasel jsem alespon cast tabulky kdo co podporuje

1K0-953-549 - nasledujici pismenka v konci oznaceni

Tempomat: CD, CH, CM, CN, CF, CQ, CP

MF Volant: CD, CJ, CK, CH, CE, CF, CQ, CP

PP: CD, CM, CN, CE, CP

ten PP asi neni u ostatnich uveden, u nekterch totiz tato polozka neni uvedena ani ano ani ne. u Sup2 neni u zadne uvedena podpora PP, ale S2 ma PP vzdy.

zajimava je jednotka CE - ta ma rovnou podporu pro vozidla bez tempomatu, ale opak tam neni....

jinak nekdo psal ze v O2FL ambiente ma vezi CN - tedy ten tempomat by mel jit i bez zmeny jednotky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...