Přejít na obsah

pokles otáček...až chcíp...


Murdoc

Doporučené příspěvky

Hello...mám takový problém. Stává se mi (ne vždycky, ale čím dál častěji), že po nastartování mi začnou kolísat otáčky, až to chcípne...Ze začátku to dělalo jenom po rozjezdu, při neutrálu nic...Později to začalo dělat i při neutrálu, ale když to chcípnu sám a nastartuju znova, je to většinou v pohodě. Většinou se to stává jenom ráno, když auto stojí delší dobu (přes noc). Řikal jsem si, že to nechám na jaro...ale teď to stálo 2 dny a když jsem chtěl odjet, chcíplo mi to asi 6 za sebou...musel jsem s tim "doskákat" na kopec a pustit to dolu na neutrál, pak to teprve bylo schopný jízdy...Při koupi auta jsem ho nechal nejdřív napíchnout a vyjelo to pokles tlaku-spojení turbo-škrtící klapka...asi to s tím má něco zpolečnýho...Já nevim, jelikoš se v tom zrovna dvakrát nevyznám :disgust: Tak co vy na to? Poradíte nějaký zdravý řešení s rozumnou cenou? Mám koktu 1.8T 20V combi...

Předem dík...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, moc tomu nerozumim, ale mel jsem s 2,0L ten samy problem.

A pricina byla: emulze na vicku nalevani oleje ucpala hadici odvetrani motoru a po nastartovani mi to skoro vzdy zdechlo. Vycistil jsem ji a mam pokoj.Ale netusim, jestli to ma 1,8ma stejny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau Murdoc, presne co popisujes jsem zazil dnes rano :) taky mam 1.8T. delavalo to uz driv, ted je to nejak castejsi. uz kdysi to takto zlobilo - na vine byla lehce vysunuta civka...zarazil jsem ji zpatky a pak to prestalo ! tak to zkus zkontrolovat. nicmene ted uz mam civky ok a zacalo to delat zase...tak fakt nevim :)estli se ti to podari nejak vyresit dej pls vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci...koukam, ze tento problem je u 1.8T celkem casty...ale bohuzel jsem nikde nenasel jednoznacnou odpoved (i kdyz ta stejne asi neexistuje). Me to dela obcas...propad otacek z 1200 na 400, zvuk traktoru, pedal plynu nema vliv....pokud vypnu, znova nastartuju a drzim v otackach vse v poradku, staci na 5 sekund ho nechat na volnobeh (pokud jde na sytic) zacne to znova....Jen vypne sytic, vsechno vetsinou v poradku... :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové z autorizovaného servisu mi pověděli, že to chce ze začátku výměnu škrtící klapky, když to nepomůže tak začnou vyměňovat postupně všechno kolem turba, až přijde řada na samotný turbo...kompletní cena prej kolem 30 000,- mám se smát nebo spíš brečet? :smich: asi to bude nejmíň náročný na přemejšlení...a nakonec mi ten chlapík řek, ať to radši prodám a koupim si fábku...takže mě zase utvrdili v tom, že když k nim člověk nepřijde s konkrétnim požadavkem a chce po nich aby přemejšleli sami při hledání problému, měl by si radši pořádně naplnit portmonku... <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus nejdřív jen tu škrtící klapku pročistit a provést základní nastavení. Po tomto ti to bude ještě chvíli "haprovat" v otáčkách a pak se to ustálí. Cena pročistění a základního nastavení je tak okolo 300 Kč. Mě to dělalo taky. Auto nechtělo do otáček, při vyřazení otáčky spadly skoro na 0 a pak jako by to znovu chytlo. Zajel jsem za známým a ten mi právě pročistil klapku a nastavil ji. Chvilku se otáčky držely nad rámec a pak se ustálily. A na origo. servis Škoda platí jediné :blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové z autorizovaného servisu mi pověděli, že to chce ze začátku výměnu škrtící klapky, když to nepomůže tak začnou vyměňovat postupně všechno kolem turba, až přijde řada na samotný turbo...kompletní cena prej kolem 30 000,- mám se smát nebo spíš brečet? :smich: asi to bude nejmíň náročný na přemejšlení...a nakonec mi ten chlapík řek, ať to radši prodám a koupim si fábku...takže mě zase utvrdili v tom, že když k nim člověk nepřijde s konkrétnim požadavkem a chce po nich aby přemejšleli sami při hledání problému, měl by si radši pořádně naplnit portmonku... <_<

.. a neřikal ti, že nejlepší je bílá fabak junior?

Chce to fakt jít postupně po možných závadách, stačí mít selský rozum. Ten většinou bohužel samozvaní a autorizovaní experti nemají. Pro ně to znamená, čím častěji přijdeš, tím víc peněz přineseš. Takže proč by se snažili hledat příčinu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci...koukam, ze tento problem je u 1.8T celkem casty...ale bohuzel jsem nikde nenasel jednoznacnou odpoved (i kdyz ta stejne asi neexistuje). Me to dela obcas...propad otacek z 1200 na 400, zvuk traktoru, pedal plynu nema vliv....pokud vypnu, znova nastartuju a drzim v otackach vse v poradku, staci na 5 sekund ho nechat na volnobeh (pokud jde na sytic) zacne to znova....Jen vypne sytic, vsechno vetsinou v poradku... :-(

Tak jsem vycistil klapku a cedlo nasavaneho vzduchu a uz 14 dni to neudelalo, tak doufam, ze tento zasah stacil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejhorší na tom je, že to nedělá nijak pravidelně...teď v neděli to udělalo zase...po tom co to pátek a sobotu stálo...a před tim celej tejden pohoda...takže než zjistim jestli ta nebo jiná procedura proběhla úspěšně a závadu odstranila...asi mi na hlavě vykvete stonek... :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pozejtří je sobota...tak až kolem oběda vstanu, tak se pudu s tou klapkou "pomazlit", vyčistim, skontroluju veškerý "hadičstvo" na který narazim a uvidim...a když to nepomůže, skusim tomu ještě domluvit vlastnim řevem no a pak už asi výměna klapky...tak jsem zvědav...kdybych snad přišel na nějaký moudro, tak dám vědět... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim....tak co sobotni oprava ? podarilo se ti diagnostikovat, prip. vyresit "nas" problem ? :)

Ahoj, no bylo to zajímavější...v pátek jsem jel ráno do práce jako vždycky...najednou kára přestala táhnout, začala se třást a cukat jak studenej traktor a dá se říct, že motor měl i nepřirozenej zvuk...celej vytočenej jsem se dohrkal do práce a hned se obědnal do škoda servisu (do jinýho než jsem jezdil normálně)...dohrkal jsem se tam, ať se na to podívaj, že mě nic nenapadá a že jsem dost vytočenej na to, abych se tim zaobíral...(ještě bych se nas..l, vzal na to kladivo a pak toho litoval)no dost plků...řek jsem jim, aby mi navíc vyčistili škrtící klapku a nastavili do základní polohy...odpoledne to bylo hotový, všichni tam byli usměvavý a příjemný (no snad tam začnu jezdit :-)...onen problém z rána byl v zapalovací cívce...

vyčištění a nastavení klapky stálo:

čistič karburátoru - 185,65 kč

montáž + demontáž - 215,00 kč

čištění + nastavení - 215,00 kč

jinak zapalovací cívka stála 961,60 kč + proměření elektrické instalace k zapalovacím cívkám 215,00 kč + demontýž a montáž 172 kč + demontáž a montáž vrchního krytu motoru + načtení paměti závad (?) 86 kč

takže celkově mě ta prd.l vyšla na 2577,50 kč hmm...mohlo to být horší...

Od tý doby nic...tak uvidíme ;) ještě je brzo dělat závěry...ale dám vědět...stopro...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ahoj Murdoc - tak jak ? problem DEFINITIVNE vyresen ? :)

Ahoj chlape...no nevim jestli definitivně, ale každopádně z toho začínám mít lepší pocit...Přes weekend jsem to nechal schválně stát (při delší pauze co auto stálo se to projevovalo nejčastěji...vlastně vždycky) a v pondělí ráno to bylo naprosto v pohodě...a od tý doby nic...tak doufám, že to bude v hlídku...každopádně, kdo s tim má stejnej problém, tohle je asi nejlevnější varianta jak tenhle problém řešit (nebo to vyčistit sám...ještě levnější)...a když to nepomůže neni to zas taková pálka, která by člověka musela mrzet...no a pak už je větší jistota, že bude chtít klapka asi vyměnit...což by mě zrovna moc netěšilo... :D

Sice to sem nepatří,ale stejně se zeptám...jakou máš spotřebu? Ve městě i mimo? A jakej styl jízdy? Mě se nějak zdá, že mi to nějak moc papká... :disgust: a to na to šlapu skoro zutej a bez ponožky...proti mě má motýl olověnou botu... (teda jenom ve městě :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Murdoc - tak jak ? problem DEFINITIVNE vyresen ? :)

Ahoj chlape...no nevim jestli definitivně, ale každopádně z toho začínám mít lepší pocit...Přes weekend jsem to nechal schválně stát (při delší pauze co auto stálo se to projevovalo nejčastěji...vlastně vždycky) a v pondělí ráno to bylo naprosto v pohodě...a od tý doby nic...tak doufám, že to bude v hlídku...každopádně, kdo s tim má stejnej problém, tohle je asi nejlevnější varianta jak tenhle problém řešit (nebo to vyčistit sám...ještě levnější)...a když to nepomůže neni to zas taková pálka, která by člověka musela mrzet...no a pak už je větší jistota, že bude chtít klapka asi vyměnit...což by mě zrovna moc netěšilo... :D

Sice to sem nepatří,ale stejně se zeptám...jakou máš spotřebu? Ve městě i mimo? A jakej styl jízdy? Mě se nějak zdá, že mi to nějak moc papká... :disgust: a to na to šlapu skoro zutej a bez ponožky...proti mě má motýl olověnou botu... (teda jenom ve městě :D )

Prijde mi, ze od te doby, co jsem vycistil tu klapku, se to ustalilo a ranni starty ZATIM v poradku....Pssssst,abych to nezakrikl...

Moje spotreba u 1.8T 132kW po meste 12/100 mimo 7,5/100 a to ho vubec nesetrim....prudky starty, rychla jizda, apod....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...