culda Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 zajímá mě proč si někdo založí téma a když si všichni začnou dělat srandu tak ho prostě zamkne ,protože s tim nesouhlasí .konečně jsem se zase nasmál a byla sranda ,ale on si to pak panáček zamkne .To opravdu nesneseš jinaj názor jednalo se o auta HTP Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 koukám ,že se všichni bojej napsat svuj názor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Moj nazor je ten,ze Amogh alebo kto to zamkol spravil spravne.Na rozne vtipky a ine posmesky je vyclenena Lamparna a tam by sa to malo riesit. Do normalnych prispevkov by sa malo prispievat v ramci slusnosti a ohladuplnosti.Predsa len to nesluzi iba pre nas,ale navstevuje to tu vela ludi z roznych inych for. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 culda: ani ten tvoj zazrak 1,9 TDI 66kW chro chro chro nie je nic prevratne. stary krkajuci, trasuci, chrochtajuci traktor. nic proti kamarat ma ten motor tiez v octe a to bol des neustale len chro chro. proti tomu je aj HTP anjelsky motor s kludnych a kultivovanym prejavom. inak ten motor na 1400kg 66kW zazrak techniky s objemu 1,9 podporeneho turbom. to tiez moc nejde tak sa nevytahuj. napr. bemo ma s atmosferou 1,4 74kW a krasny prejav. ja mam sice 55kW verziu ale to porovnam s 1,9TDI ked ten kamarat co to ma sadol do auta tak sa ma pytal ci je to nastartovane a ze to je ako elektromobil ziadne chro chro. vivat CHRO CHRO CHRO. p.s.: neviem co tu riesis potrebujes si dokazat ze mas super stroj. tak ti to ulahcim mas ten najlepsi motor co existuje a nic sa nan nechyta je to prosle super motor ktory ti zavidi cele ludstvo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 culda: ani ten tvoj zazrak 1,9 TDI 66kW chro chro chro nie je nic prevratne. stary krkajuci, trasuci, chrochtajuci traktor. nic proti kamarat ma ten motor tiez v octe a to bol des neustale len chro chro. proti tomu je aj HTP anjelsky motor s kludnych a kultivovanym prejavom. inak ten motor na 1400kg 66kW zazrak techniky s objemu 1,9 podporeneho turbom. to tiez moc nejde tak sa nevytahuj. napr. bemo ma s atmosferou 1,4 74kW a krasny prejav. ja mam sice 55kW verziu ale to porovnam s 1,9TDI ked ten kamarat co to ma sadol do auta tak sa ma pytal ci je to nastartovane a ze to je ako elektromobil ziadne chro chro.vivat CHRO CHRO CHRO. p.s.: neviem co tu riesis potrebujes si dokazat ze mas super stroj. tak ti to ulahcim mas ten najlepsi motor co existuje a nic sa nan nechyta je to prosle super motor ktory ti zavidi cele ludstvo koukám že jsi to tam všechno přečetl ,já si dělal srandu i ze svého traktůrka ,no a co aspon byla sranda .Ukaž mk jedinej odkaz kdy jsem se vytahoval že mam nějaké auto ? nejde o to že si dělá někdo z něčeho srandu ,ale jde o to že to někdo komu se to nelíbí klidně zamkne.že bych poprosil at smažou tvůj příspěvek ? Bud rád že ti to jen chrochtá ,mě to i vrže a píská Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 má tu vůbec někdo smysl pro srandu ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 culda: ani ten tvoj zazrak 1,9 TDI 66kW chro chro chro nie je nic prevratne. stary krkajuci, trasuci, chrochtajuci traktor. nic proti kamarat ma ten motor tiez v octe a to bol des neustale len chro chro. proti tomu je aj HTP anjelsky motor s kludnych a kultivovanym prejavom. inak ten motor na 1400kg 66kW zazrak techniky s objemu 1,9 podporeneho turbom. to tiez moc nejde tak sa nevytahuj. napr. bemo ma s atmosferou 1,4 74kW a krasny prejav. ja mam sice 55kW verziu ale to porovnam s 1,9TDI ked ten kamarat co to ma sadol do auta tak sa ma pytal ci je to nastartovane a ze to je ako elektromobil ziadne chro chro.vivat CHRO CHRO CHRO. p.s.: neviem co tu riesis potrebujes si dokazat ze mas super stroj. tak ti to ulahcim mas ten najlepsi motor co existuje a nic sa nan nechyta je to prosle super motor ktory ti zavidi cele ludstvo Sorry, ale todle sem nepatri ne ? Presunul bych to cele jinam. A jinak co se 1,9TDi 66kW tyce myslim, ze je to jeden z nejlepsich motoru co se do Octule daval, pomer vykon vs spotreba je podle meho slusnej a urcite bych se nebal ho porovnat s 1,4 co je ve fabce. Jo je to traktor to kazdopadne a vzdycky bude, ale zas na druhou stranu dynamika a open hlavne ta spotreba je fakt slusna. Jinak sam ve sluzebni fabce mam 1,4 16V 74kW a v octuli prave zminovanou 66kW traktorovinu takze myslim, ze dokazu posoudit lepe nez jeden kamarad povidal, ze mu nakej kamos povidal, ze jeho kamos ma ... A jestli ma nekdo problem s tim, ze nekdo HTPcku rika hovno to pojede apod, to sorry, ale asi je precitlivelej. Kdyz du na TF nebo i jina auto fora tak sem taky s 1,8T 132kW pro smich a taky je mi to nekde, ze si tam ze me utahujou. Proste chce to koukat na to v klidku, s nadhledem. P.S. HTP je hroznej srac ... se nesmej Culdo 1,9Tdi neni o nic lepsi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 culda: ani ten tvoj zazrak 1,9 TDI 66kW chro chro chro nie je nic prevratne. stary krkajuci, trasuci, chrochtajuci traktor. nic proti kamarat ma ten motor tiez v octe a to bol des neustale len chro chro. proti tomu je aj HTP anjelsky motor s kludnych a kultivovanym prejavom. inak ten motor na 1400kg 66kW zazrak techniky s objemu 1,9 podporeneho turbom. to tiez moc nejde tak sa nevytahuj. napr. bemo ma s atmosferou 1,4 74kW a krasny prejav. ja mam sice 55kW verziu ale to porovnam s 1,9TDI ked ten kamarat co to ma sadol do auta tak sa ma pytal ci je to nastartovane a ze to je ako elektromobil ziadne chro chro.vivat CHRO CHRO CHRO. p.s.: neviem co tu riesis potrebujes si dokazat ze mas super stroj. tak ti to ulahcim mas ten najlepsi motor co existuje a nic sa nan nechyta je to prosle super motor ktory ti zavidi cele ludstvo Sorry, ale todle sem nepatri ne ? Presunul bych to cele jinam. A jinak co se 1,9TDi 66kW tyce myslim, ze je to jeden z nejlepsich motoru co se do Octule daval, pomer vykon vs spotreba je podle meho slusnej a urcite bych se nebal ho porovnat s 1,4 co je ve fabce. Jo je to traktor to kazdopadne a vzdycky bude, ale zas na druhou stranu dynamika a open hlavne ta spotreba je fakt slusna. Jinak sam ve sluzebni fabce mam 1,4 16V 74kW a v octuli prave zminovanou 66kW traktorovinu takze myslim, ze dokazu posoudit lepe nez jeden kamarad povidal, ze mu nakej kamos povidal, ze jeho kamos ma ... A jestli ma nekdo problem s tim, ze nekdo HTPcku rika hovno to pojede apod, to sorry, ale asi je precitlivelej. Kdyz du na TF nebo i jina auto fora tak sem taky s 1,8T 132kW pro smich a taky je mi to nekde, ze si tam ze me utahujou. Proste chce to koukat na to v klidku, s nadhledem. P.S. HTP je hroznej srac ... se nesmej Culdo 1,9Tdi neni o nic lepsi za to to tvoje 1,8 T 132 kw je parádní kára Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 prosím o přesunutí do lampárny .Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 rek bych ze to zbytecne hrotite... ale trocha ucty vuci ostatnim a tolerance to neni na skodu...ovsem v cechach sem o tehle vecech brzy ztratl mineni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 aspon je sranda ,a ukáže se kdo je jakej smíšek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 rek bych ze to zbytecne hrotite...ale trocha ucty vuci ostatnim a tolerance to neni na skodu...ovsem v cechach sem o tehle vecech brzy ztratl mineni Prosimte rekni mi jedinou vec, kterou sem kohokoliv zneuctil tim co sem tu napsal o HTP TDi apod ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 řek si že mam sráče Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 řek si že mam sráče -----> JA ??? To bych si nedovolil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 tak nejen že se vytahuješ tim 1,8T nebo jak se to jmenuje,ale ti ještě lžeš . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 tak nejen že se vytahuješ tim 1,8T nebo jak se to jmenuje,ale ti ještě lžeš . Ti ?? Ty ??? Ja se s 1,8T urcite nevytahuju :-) , jen mam ten moturek rad ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 (editace) A Martin nam prida svoje stanovisko ... ... tak asi ne uz je pryc Editováno: 16. Únor 2007, autor: MichalF Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 culda: kamarat ma ten motor tiez v octe a to bol des neustale len chro chro. proti tomu je aj HTP anjelsky motor s kludnych a kultivovanym prejavom. Jezis to je hrozny, kdy konecne prestanete chvalit ty debilni HTP. Dyk to ma vykon skoro zadnej, zvuk to ma jak akusroubovak a spotreba taky neni zavratne nizka. Strasne se klepe, dokonce mu dali soudruzi v MB nakou podivnou vyvazovaci hridelku co sem mel tu cest jezdit s HTP tak to byl des a hruza. Motor ma mit proste 4 ci vice valcu, 3 a mene patri do motorek, trabanta nebo zahradniho trakturku Kdyz fobii tak 1,4 a vyse ... Ted se zas ozvou ti zastanci HTP, to sem zvedavej jak me nazvou ... Nebo budou delat jak se ode me nenechaj nastvat a budou se navzajem ujistovat jak je ten 3 valec vybornej ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 zase jeden rozumnej názor jel jsem s tím jednou a myslel jsem si že mam zataženou ručku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 No kamos jel s 1,2 HTP dle tacho 180. Ale z kopce - to neni joke, to je fakt. A prej mu byla silnice dosti uzka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 ježíš nejen že to nejede ,ale vono jim to i špatně ukazuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Me je hlavne divny, proc takovej motor vymejsleli kdyz meli feldu 1,3 MPI ktera neni sice moc silna, ale furt je silnejsi nez HataTitlaPower a ma o dost kultivovanejsi chod. Zbytecny prachy za vyvoj dle me Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 spíš bych řekl že tohle žádnej vývoj nepotřebovalo ,prostě někdo dostal nápad při sekání trávy ,že by se dala udělat silnější sekačka ,no a jak to dával mechanik dohromady tak najednou to bylo HTP Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 A nebo meli motor z feldy kterymu nepalil jeden valec, tak ho urizli, ostatni valce vyvrtali na vetsi prumer a dali tu divnou hridelku na vyvazovani Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky