Přejít na obsah

Kryt motoru


peteres

Doporučené příspěvky

Ahoj,

tak konečně můžu odpovědět. Bydlel mi v pc virus a nechtěl mne pustit na net, neřád, ale už je pryč a tak můžu dat fotky z montáže.

vypadá to dobře, ale nevím zda to půjde na předfacelift

Přesně ti to neřeknu, ale připadá mi že to je stejný, aspoň na netu v tom obchodu neměli uvedený jiný kryt před faceliftem a po. I na autokelly to nedělí.

Jo ,vypadá to dobře.A jak to zasahuje pod auto? Je to nejnížší bod?Neurveš to někde? Z fotek to nejde moc poznat.

Je to kopie originálu pod diesela, kopíruje to boční panely, možná to je o max 2cm níž.

No to je to čeho se bojí octávie je nízká ještě -2 cm pak někde škrtnu a je to pryč.Potkávám hodně OC kterým to visí pod autem.

Ahojky,

na staré octavii 1,6/55kw jsem měl podobný kryt, upravený z diesel verze. Jen jsem ho v okolí výfuku upravil - plast tam předchozí majitel vyřízl tak jsem tam dal kus hliníku a za těch pět let co jsem jí měl kryt držel, sice občas jsem zaslechl zvuk od spodku,a le to bys musel mít ten jejich paket pro špatné cesty. Vyšší auto a ocelový kryt, ostatně na naše silnice, např od Čáslavi směrem na Havlíčkův Brod je to spíše pro vlaky - koleje už mají ;) , tak ani nepoznáš kde končí špatná silnice a začíná normální.

Když tak ho podložím z venkovní strany hliníkem ať si zklouzne, ale snad to nebude tak hrozný, lepší než nic a ostatně na diesel verzích mají podobný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak konečně můžu odpovědět. Bydlel mi v pc virus a nechtěl mne pustit na net, neřád, ale už je pryč a tak můžu dat fotky z montáže.

vypadá to dobře, ale nevím zda to půjde na předfacelift

Přesně ti to neřeknu, ale připadá mi že to je stejný, aspoň na netu v tom obchodu neměli uvedený jiný kryt před faceliftem a po. I na autokelly to nedělí.

Jo ,vypadá to dobře.A jak to zasahuje pod auto? Je to nejnížší bod?Neurveš to někde? Z fotek to nejde moc poznat.

Je to kopie originálu pod diesela, kopíruje to boční panely, možná to je o max 2cm níž.

No to je to čeho se bojí octávie je nízká ještě -2 cm pak někde škrtnu a je to pryč.Potkávám hodně OC kterým to visí pod autem.

Pokud se to za něco nezachytí,tak to hned neztratíš.Občas slyším,jat to škrtne a pořád je na svém místě.

Ztratil jsem ho jednou,ale to bylo při dlouhém couvání ve sněhové kalamitě.

post-655-1193502318_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak jsem dneska vlezl pod auto a ta výška je větší než u kamaráda na předešlé fotce, má snížené auto. Já mám normální tourku a foceno na zimních 15". Mezera myslím dostatečná, kryt zatím nic nedělá....netvaruje se jak psal kolega na 1,4.

post-6939-1193946212_thumb.jpg

Editováno: , autor: Pepa72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak jsem dneska vlezl pod auto a ta výška je větší než u kamaráda na předešlé fotce, má snížené auto. Já mám normální tourku a foceno na zimních 15". Mezera myslím dostatečná, kryt zatím nic nedělá....netvaruje se jak psal kolega na 1,4.

Měl si se stavit za mnou,já mám u sebe vždycky nějaké v záloze.:t

Jinak ten kryt jsi udělal pěkně :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cawte....asi mensi problem s krytom pri 200km/h letel jak ptak :( moja chyba zle upevnene ...nie je to origo a asi preto , ale mam sikovneho svagra ktory priniesol kryt nas5 k autu :)))) :p

Ahoj,

ale kryt vypadá líp než moje replika. Kde jsi ho sehnal? A oblíbená otázka, za kolik? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cawte....asi mensi problem s krytom pri 200km/h letel jak ptak :( moja chyba zle upevnene ...nie je to origo a asi preto , ale mam sikovneho svagra ktory priniesol kryt nas5 k autu :)))) :p

Ahoj,

ale kryt vypadá líp než moje replika. Kde jsi ho sehnal? A oblíbená otázka, za kolik? ;)

Ahoj , zohnal mi ho jeden kamos z pneuservisu , tam boli vyhadzane ,že vraj nepodarky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cawte, kryt nahodeny ,odskusany , funkcny :palec2:

Ahoj,

vypadá to dobře, jen se chci zeptat, ty díry na vstup vzduchu jsou zavařený nebo průchozí? Někdo tady na fóru psal, že na 1,4 se u výfuku vytvaroval, vytekl......

Tak radši chladit, nejen pivo ;)

Ahoj, no neviem ani ja čo s tie diery na vstup vzduchu , kazdy mi to hovori inak, pýtal som sa na to aj v servise a aj tam mi len 50-50 %....jeden ano ,treba, druhy zas že netreba tie diery ,tak som ich tam zatial nedal. No po dnesku co u nas nasnezilo a musel som s autom preč ,som aj rad že som ich tam nedal....uvidim este... no a este jedna fotka s oblubenymi cigaretami :)

post-10078-1194806638_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám GLX 1,6/55kW z roku 1997. Chtěl bych si plastový kryt motoru doplnit. Prosím o radu . Mám si koupit originál, nebo díl od Auto KELLY, nebo tu polskou repliku za 600,- Kč? Prý jsou origo v sadě 3 plasty - spodní kry a nějaké 2 přídavné plasty k podběhům. Nevím, jak ty 2 plasty vypadají, asi je tam taky nemám. Auto je tak jak bylo vyrobeno, snad se ty plasty dávaly jenom na TDI.

P.S.: Uvítal bych nějakého fandu Octávek z Mladé Boleslavi a okolí, s kým bych mohl pokecat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám GLX 1,6/55kW z roku 1997. Chtěl bych si plastový kryt motoru doplnit. Prosím o radu . Mám si koupit originál, nebo díl od Auto KELLY, nebo tu polskou repliku za 600,- Kč? Prý jsou origo v sadě 3 plasty - spodní kry a nějaké 2 přídavné plasty k podběhům. Nevím, jak ty 2 plasty vypadají, asi je tam taky nemám. Auto je tak jak bylo vyrobeno, snad se ty plasty dávaly jenom na TDI.

P.S.: Uvítal bych nějakého fandu Octávek z Mladé Boleslavi a okolí, s kým bych mohl pokecat.

Jeden kolega prodává zánovní zakrytování motoru - spodní + 2x boční, vše origo Škoda za 4.000,- Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám GLX 1,6/55kW z roku 1997. Chtěl bych si plastový kryt motoru doplnit. Prosím o radu . Mám si koupit originál, nebo díl od Auto KELLY, nebo tu polskou repliku za 600,- Kč? Prý jsou origo v sadě 3 plasty - spodní kry a nějaké 2 přídavné plasty k podběhům. Nevím, jak ty 2 plasty vypadají, asi je tam taky nemám. Auto je tak jak bylo vyrobeno, snad se ty plasty dávaly jenom na TDI.

P.S.: Uvítal bych nějakého fandu Octávek z Mladé Boleslavi a okolí, s kým bych mohl pokecat.

Jeden kolega prodává zánovní zakrytování motoru - spodní + 2x boční, vše origo Škoda za 4.000,- Kč

Děkuju za nabídku.

Novou sadu můžu mít za maximálně 1800,-Kč. V tom není problém. Jde mi spíš o to, jaký je rozdíl u té sady pro TDI při namontování na moje auto. Co jsem vyzvěděl, tak se pro slabší benzínové motory kryt vůbec nemontoval. Asi tam bude rozdíl ve vedení výfuku. Z diskuze tady jsem trochu pochopil, že sa tam musí něco vyříznout. Ale možná že by to pasovalo.

Prostě raději bych tam ten kryt dal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Pokud jsem pochopil dobře tak ty boční plasty se jedná o plasty které jsou v podběhách, vedou až dolů pod motor. Jde o ty plasty ke kterým se přidělá spodní kryt. Celá sestava je totiž složena ze dvou bočních a jednoho krytu pod motor a to buď velkého-diesel a nebo malého-benzím 75kw.

Původně jsem měl 1,6 55kW a výfuk tam je vedený jinak, v zadní části vedl moc dolů a původní majitel musel kryt z dieselu vyříznout, já tam dal hliníkový plech a držel tam, hory, itálii i dálnici v chorvatsku, bůh ví kde je modráček teď. ;)

Na fóru jsem se dočetl, že nějak podobně je to vyřešeno, vedení výfuku, u 1,4. Dotyčný psal, že se kryt upravil sám...

Já jsem zatím s krytem Made in Poland spokojený, drží, netvaruje se. Náročný test bude mít příští rok na Pag. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

v mém případě jde o motor 1,8T a jelikož jsem zrovna auto zespoda mockrát neviděl ;) , tak právě nevim jestli mi tam nebude něco "vadit". Jinak mi tam zbyl akorát pravý boční, levý se spodnim mi udělali za jízdy pápá :) . Takže to asi dopadne tak, že koupim ten velkej a když bude problém, tak ho oříznu na velikost toho malého.

to Pepa72: Máš to pěkně udělaný, jen by mě zajímalo, zda je normální, že je ten plast tak prohnutý? Na fotkách na internetu vypadá, že je docela rovný.

Editováno: , autor: Heretic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsem to tedy dobře pochopil, tak pokud auto nebylo z výroby vybaveno spodním krytem motoru (1,6/55 1997), je třeba dokoupit všechny 3 plasty (2 boční + 1 spodní). Jsou tam pouze podběhy v kolech. Ty boční kryty navazují na podběhy v kolech a zároveň pomáhají držet kryt motoru. Kryt TDI je třeba pro benzínové verze upravit kolem výfuku.

Ten kratší kryt pro benzínové motory je k ničemu? Nemáte někdo fotku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

několik odpovědí. Kryt není rovný, ale má takový S tvar z boku, dokonce jsem zazmatkoval při montáži a dával jsem ho na auto obráceně. Obrázek originálního malého krytu jsem už dával na net, strana 3 tohoto fóra. Boční kryty na mojí staré i nové octě už měli přírubu pro montáž spodního krytu. Velkého, jedině vlézt pod auto a podívat se. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsem to tedy dobře pochopil, tak pokud auto nebylo z výroby vybaveno spodním krytem motoru (1,6/55 1997), je třeba dokoupit všechny 3 plasty (2 boční + 1 spodní). Jsou tam pouze podběhy v kolech. Ty boční kryty navazují na podběhy v kolech a zároveň pomáhají držet kryt motoru. Kryt TDI je třeba pro benzínové verze upravit kolem výfuku.

Ten kratší kryt pro benzínové motory je k ničemu? Nemáte někdo fotku?

Teď jsem tam dával pod auto velký kryt určený pro TD a naprosto bez problémů. Ty boční plasty by tam měly být už od výroby. Ohni svůj hřbet a podívej se k chladiči - spíše vedle něj a uvidíš sám.

Jinak kryt tam padnul bez žádných úprav

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak už tam mam několik dní kryt pro nafťáky. Koupil jsem tu polskou verzi a s trochou pomoci sem ho tam dostal. Jinak ti poláci to fakt neumí, ten plast je hezky namáčklý na vanu, takže očekávám, že se mi zapeče k vaně. :palec2:

Ahoj,

malý dotaz, dla jsi ho tam správně, mně se ho tam povedlo málem dát spodní stranou nahoru.....a pak to tam leželo, jinak doporučuji dle vlastní zkušenosti horkovzdušnou pistoli, nahřát a vytvarovat. Inu je to dodo...dodělej doma lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

malý dotaz, dla jsi ho tam správně, mně se ho tam povedlo málem dát spodní stranou nahoru.....a pak to tam leželo, jinak doporučuji dle vlastní zkušenosti horkovzdušnou pistoli, nahřát a vytvarovat. Inu je to dodo...dodělej doma lol

Jo, dal sem ho tam správně, taky sem zkoušel ho dam dát obráceně, ale neni simetrický a tak tam obráceně ani nejde. Je ale pravda, že ho mam vytvarovaný nějak obráceně, místo aby směrem od nárazníků směřoval lehce dolu a rovně, tak je právě naopak a proto je namáčklý na vaně. Jinak jak říkáš, bude-li problem, vyndám ho a natvaruju pomocí horkovzdušky. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...