Přejít na obsah

peteres

Uživatel
  • Počet příspěvků

    596
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

1 889 zobrazení profilu

Oznámení peteres

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Udělěj kompletní diagnostiku motoru, tzn. porovnávat hodnoty za různých režimů jednotlivých funkcí, nejen čtení chyb ...
  2. Takže problém u mě byl vyřešen, pujčil jsem si ovladač světel od kolegy, tim to nebylo ... nechal jsem to být, až jsem cca týden na to spravoval popelník, tak jsem přišel na to, že mi světýlko pod popelníkem nejen vyhořelo, ale dále mi zkratovalo okruh, nevim jak je to možný, ale po demontáži žárovky, (protože nová origo stojí dle mě moc, než jsem ochotný za obyč žárovku dát), palubka svítí bez problému ...
  3. Zdravim, potřeboval bych změnit pojišťovnu, ale jaksi jsem to nestihl na výpovědní lhůtu 6 týdnů, tj. mám do 13.listopadu ... Z nové pojišťovny mi paní povídala, že je možné toto obejít dáním značek do depozitu na jednu hodinu ... nevíte někdo co to vše obnáší a zda je vůbec možné jen na hodinu použít depozit? Druhá varianta by byla fiktivní prodej, ale bohužel to z jistých důvodů nepřichází v úvahu ... Co jsem doposud zjistil: Dám do depozitu značky, asi včetně malého techničáku, velký snad jen kvůli kopii s sebou ... Dostanu potvrzení o odevzdání, tj. potvrzení pro současnou pojišťovnu, na základě tohoto dokladu dojde k okamžitému zrušení povinného ručení ... Vyzvednu si značky z depozitu, toto už stará pojišťovna vědět nemusí ... K vyzvednutí potřebuju novou zelenou kartu, tj. potvrzení o zaplaceném povinném ručení ... Asi hotovo? Jinak jsem někde četl, že asi dělají nějaký zápis do velkého techničáku ... z tohoto mám obavy, aby stará pojišťovna nechtěla pro zrušení ručení taky kopii velkýho techničáku a tam napsáno že už značky mám zase u sebe?
  4. 1) Udělal jsi dobře, že Ti podepsal vinu, cukat už se nemůže ... 2) Nemusí, fakturu autorizáku přesto zaplať sám a ofocenou či mailem pošleš pojišťovně, proplatí obratem ... hlavně tam nenechávat auto, dokud si to servis nevyřídí s pojišťovnou, mohl by ses načekat ... 3) Amortizace se vztahuje na náhradní díly, na práci a to okolo ne, s tim musíš počítat, i když teď už byl nějaký precedenc, že by jsi měl mít nárok na plné zaplacení škody, jak to ale ve skutečnosti je, si musíš zavolat do pojišťovny ... Jinak počítal bych cca 50% na díly-světlo a mřížku chladiče opravovat nebudou, ale vymění ... tzn. nemalá částka pro poškozeného, určitě si zavolej, ať víš co čekat, jinak rozpočtem a nechat si to opravit jinde a ještě Ti zbude ... 4) Nemám 5) Likvidátor to fotí jen jednou, pokud to dáš do smluvní opravny a to může být i autorizák pokud je u pojišťovny v seznamu, fotí si to pro potřeby pojišťovny sám ... 6) Nevim, proč by to dělali, jde to z povinného ...
  5. Je to mrňavá žárovička 1,2W snad nejmenší co jde koupit, dostupná snad kdekoliv ...
  6. Aspoň že cihly dali, i když bůh ví jak na tom ty kotouče budou, pěkná sviňárna ...
  7. Jejda to je teorií, co třeba elektrospojka klimakompresoru?
  8. Vymaž všechny spárovaný telefon, už nemá místo v paměti, měl jsem jich tam asi deset a taky nechtěl spolupracovat ... jinak si stáhni aktualizace z Parrot stránek, přes bluetooth nainstaluj aktualizaci, spáruj a tradá ...
  9. Ahoj, tak už vyměněno, říkal jsem servisákovi, že tam bude elektronickej, divil se, nevěřil, objednal klasiku, když to vytáhnul, koukal na to s vyvalenejma očima, že to ještě neviděl ... Praskly zobáčky na hrdle, co drží termostat, takže byl natvrdo otevřenej ... naštěstí kamsi zavolal, zajel a za 1000 sehnal novej, vyměnil šikula jeden, spolu s nábojem zadního kola bo mi odešlo ložisko ... ksakru to auto se finančně rozežralo ... Dík za odpověď ... Petr
  10. Ahoj Karlos TDI/MPI, taky jsem měnil čidlo teploty, koupeno před cca rokem v autodílech a koukám, že jsem měl celkem kliku, že pracuje jak má teď ale řešim problém s termostatem, potřeboval bych od Tebe radu který pořídit, nepochopitelně mi už druhý den nechává otevřený okruh naplno, takže nedosáhnu na 70, natož 90° ... Potřeboval bych ho vyměnit, ale zarazil jsem se na trivialitě možná, ale nejde mi do hlavy, že AVU/BFQ má mít "elektronickej" termostat a co jsem našel je shodný s motory 1,6 74 kW, kde elektronickej bude stěží ... nebo se pletu? našel jsem tady v mém oblíbeném shopu: http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?keyword=termostat&brand=SKODA&model=OCTAVIA tento: http://www.cc-autodily.cz/termostat-oct-1-8-2-0?keyword=termostat&brand=SKODA&model=OCTAVIA
  11. Ahoj, tak nějak doufám, že po face jak už někdo psal, by měl něco vydržet ... myslíš že odejde jakože komplet? Předpokládal bych, že odejde třeba postupně, asi tam bude nějakej potenciometr kterej přeci neodejde najednou celej, mi spíš přijde jako kdyby tam nešla šťáva vůbec, ale když připustim toto, tak proud musí přes něj a pokud by byl v háji, tak neprojde zhola nic ... takže mě čeká rozdělání proměření a uvidíme co kde jak ... dík za směr, kam úsilí poslat ...
  12. Tak mi ode dneška nesvítí palubka ani okolní cokoliv včetně radia, jen kontrolka světel blikrů apod. ... zdá se jakoby odešel okruh na podsvětlení, že by vypínač? Tipoval bych to na pojistky, ale zdají se být v pořádku (ty co mají kablík viditelný jsou v pořádku, ty ostatní menší budu muset proměřit ...). Jinak včera svítila bez problému a bez náznaku vady, dnes ráno nastartuju a nic?! Vag mi asi nepomůže co? Nesetkal se s tim někdo?
  13. Předface má, jen ukazuje celé stupně, face ukazuje i desetiny ...
  14. Tak bych kecal kolik přesně, myslim, že 19kg má můj ocelák 15" se zimním pneu Firestone 195/65 a stejně tak AL 16" (Borbet) s letním pneu Dunlop 205/55, překvapilo mě, že váží stejně, ale stejně myslim, že hodně záleží na pneu a to nejen jak je sjetá či ne, některý mají třebas ochranu ráfku, stejně tak dle rychlostního indexu jsou jiné výrobní nároky na materiály ... tzn. řešíme váhu AL kola, ale měli bychom vážit konkrétně s nasazenou pneu ...
  15. Pojistka č.5, myslim modročerný drát (12V), barvu už nepamatuju, kousek oholit, napájet, důkladně zaizolovat ... pak už jen aktivovat v řj a vyrazit na testovací jízdu ...
×
×
  • Vytvořit nový...