Přejít na obsah

N1


4x4

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci, jen se chci zeptat, jestli někdo neví, jaké jsou sankce za vymontování přepážky N1. Ne že by mi to vadilo esteticky, na to kašlu, omezuje mě to při přepravě větších předmětů. Posun přepážky je pakárna, nehledě na to, že sklopení 1/3 sedaček je nemožné. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technicky nezpůsobilé vozidlo, takže bych to viděl na správní řízení. Demontáž takové přepážky se považuje za přestavbu (viz zápis v TP).

Jirik ma naprostou pravdu. Take si naprasen bernaku a je ti zpetne domereno DPH!

Jen bych tady k tomu dodal, ze te polis nemuze pozadat o knihu jizd, jedine, ze by mel nekoho z bernaku sebou.

Nejlepsi odpoved je, ze ji mate elektronickou a ucetni ji v pripade potreby vystavi ;).

Doufam, ze si pisete Km aspon na papirky od pumpy :D.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to přesně tak. Když jsem o tom tady psal asi před rokem, tak mi to asi málokdo věřil. Ta pokuta by se asi dala zkousnout, ale doměření DPH a následný penále nikoliv. Nedal bych to dolu ani omylem. Krom toho někdy vozím věci, že jsem za tu přepážku rád. Kdybych to někam napálil, tak mě náklad zmasakruje. V létě jsem k ní měl třeba přivázanej lodní motor 18 k, a to už je docela velkej a těžkej macek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás teda chcú aj tie potvrdenky, hoci tankovanie je aj na faktúre. Na potvrdenke je totiž podpis vodiča.

A s tou prepážkou je to tak, ako píšete aj u nás. Prepážku som mal von len raz na pár dní, potreboval som prepraviť väčšie predmety a prepážku mám neposúvateľnú. Ale nebolo mi všetko jedno, hoci na prvý pohľad to bolo OK, lebo ja mám v zadnej roletke ešte jednu roletku smerom hore - taká sieťka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1.

Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1.

Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. :(

Ciste muj nazor je, ze lze. Kdyz si vyber auto na autosalu, ktere nema N1 tak taky to dodelaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1.

Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. :(

To jsem byl já - viz kopie TP ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková :D Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku :D Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková :D Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku :D Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky.

Dneska uz neni pravda, mam to overeno u 2 aut. Auto prislo uplne normalni, v autosalonu to dodelali behem 1 dne na N1, stoji to 11.000,- nedavno byla akce, ze pri pojisteni Ceskou pojistovnou to bylo zdarma. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková :D Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku :D Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky.

jukni dolu na ten scan

víc info zítra, teď nemám čas ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud vím, tak tam jde předevčím o to, že N1 (u OII) má zvýšenou užitečnou hmotnost (myslím, že to je 620 kg), aby mohla být splněna podmínka, že hmotnost přepravovaného nákladu je vyšší, než hmotnost osob na sedadlech (nevím, jestli to cituju úplně správně, ale tak nějak to je). Proto taky bývá u některých aut snížen počet míst pro cestující z 5 na 4. Já mám ale třeba u kombika 5 sedadel. Tyhle pravidla se ovšem mohly časem nějak změnit, takže buhví, jak je to dneska. Jestli to někdo víte přesně, napište to sem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud vím, tak tam jde předevčím o to, že N1 (u OII) má zvýšenou užitečnou hmotnost (myslím, že to je 620 kg), aby mohla být splněna podmínka, že hmotnost přepravovaného nákladu je vyšší, než hmotnost osob na sedadlech (nevím, jestli to cituju úplně správně, ale tak nějak to je). Proto taky bývá u některých aut snížen počet míst pro cestující z 5 na 4. Já mám ale třeba u kombika 5 sedadel. Tyhle pravidla se ovšem mohly časem nějak změnit, takže buhví, jak je to dneska. Jestli to někdo víte přesně, napište to sem.

Fabia Combi= 4 mista, Octavia Combi=5 mist

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně by spíš zajímalo, jestli ty hmotnosti uvedený v TP u N1 jsou stejný, jako u normální OA. Měl jsem zato, že v tom právě spočívá ten hlavní rozdíl kategoriíosobní a nákladní. I když upřímně si myslím, že ten rozdíl hmotností (pokud tedy vůbec nějaký je) je pouze administrativní úkon a nikoliv konstrukční.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...