4x4 Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Ahoj kluci, jen se chci zeptat, jestli někdo neví, jaké jsou sankce za vymontování přepážky N1. Ne že by mi to vadilo esteticky, na to kašlu, omezuje mě to při přepravě větších předmětů. Posun přepážky je pakárna, nehledě na to, že sklopení 1/3 sedaček je nemožné. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Technicky nezpůsobilé vozidlo, takže bych to viděl na správní řízení. Demontáž takové přepážky se považuje za přestavbu (viz zápis v TP). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 + daňový úrad ti zpetne dopočíta DPH ktoú si si odpísal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZ_Mike Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 My jsme tu měli jednoho zákazníka, který to vymontoval, tři roky jezdil ok. Pak ho chytili policajti, auto nesplňovalo podmínky provozu (N1 je v TP a musí tam být), naprášili berňáku a celá tahle sranda ho vyšla kolem 330k. a to se vyplatí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Technicky nezpůsobilé vozidlo, takže bych to viděl na správní řízení. Demontáž takové přepážky se považuje za přestavbu (viz zápis v TP). Jirik ma naprostou pravdu. Take si naprasen bernaku a je ti zpetne domereno DPH! Jen bych tady k tomu dodal, ze te polis nemuze pozadat o knihu jizd, jedine, ze by mel nekoho z bernaku sebou. Nejlepsi odpoved je, ze ji mate elektronickou a ucetni ji v pripade potreby vystavi . Doufam, ze si pisete Km aspon na papirky od pumpy . H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Vloženo 28. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Tak to radši kašlu. Nedá se nic dělat . V každém případě díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 je to přesně tak. Když jsem o tom tady psal asi před rokem, tak mi to asi málokdo věřil. Ta pokuta by se asi dala zkousnout, ale doměření DPH a následný penále nikoliv. Nedal bych to dolu ani omylem. Krom toho někdy vozím věci, že jsem za tu přepážku rád. Kdybych to někam napálil, tak mě náklad zmasakruje. V létě jsem k ní měl třeba přivázanej lodní motor 18 k, a to už je docela velkej a těžkej macek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Doufam, ze si pisete Km aspon na papirky od pumpy .H. ne, neberu si ani ty papirky, jak se to u nas ve firme pak vykazuje nemam nejmenší tušení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 a to jsem si myslel, že jsem velkej bordelář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 sme dva hlavne ja tankuju minimalne 1x každej tejden a to bych se z toho musel vobtáhnout si všechno schovávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Doufam, ze si pisete Km aspon na papirky od pumpy .H. ne, neberu si ani ty papirky, jak se to u nas ve firme pak vykazuje nemam nejmenší tušení Myslim, ze papirove to tvoje auto nejezdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Takže vlastně nemá co vykazovat Ale proč tedy potom každý týden tankuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 no, asi to tak bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 U nás teda chcú aj tie potvrdenky, hoci tankovanie je aj na faktúre. Na potvrdenke je totiž podpis vodiča. A s tou prepážkou je to tak, ako píšete aj u nás. Prepážku som mal von len raz na pár dní, potreboval som prepraviť väčšie predmety a prepážku mám neposúvateľnú. Ale nebolo mi všetko jedno, hoci na prvý pohľad to bolo OK, lebo ja mám v zadnej roletke ešte jednu roletku smerom hore - taká sieťka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1. Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1. Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. Ciste muj nazor je, ze lze. Kdyz si vyber auto na autosalu, ktere nema N1 tak taky to dodelaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 v rubrice prodej aut mě zaujala diskuze na téma dovozy aut ze zahraničí a N1. Zajímá mně, jestli máte někdo konkrétní zkušenost s dovezeným autem, který venku už jako N1 jezdilo. Popř. s přestavbou až tady. U tý přestavby mám osobně názor, hraničící až s přesvědčením, že to nelze. Někdo z členů klubu tady ale tvrdí, že mají ve firmě několik takových aut, Audi A6, který jsou přestavěný na N1 až tady. Je to ovšem záležitost ne jenom přepážky, ale i zápisu té kategorie a hlavně určitých hmotností, v TP. Bylo by samozřejmě velmi příjemný, koupit třeba v SRN auto o 150 t. levněji (a na mobile např. takový novušky OII RS běžně běhaj) a pak z toho tady to N1 udělat. Idea je ale až příliš krásná a lákavá, než aby to mohlo být pravda. To jsem byl já - viz kopie TP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky. Dneska uz neni pravda, mam to overeno u 2 aut. Auto prislo uplne normalni, v autosalonu to dodelali behem 1 dne na N1, stoji to 11.000,- nedavno byla akce, ze pri pojisteni Ceskou pojistovnou to bylo zdarma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Na Slovensku je to nemožné, zmena nastala niekedy v polovici minulého roka. Auto, ktoré má byť N1, musí prísť už z výroby deklarované ako N1, teda "malý úžitkový automobil". Dodatočné zmeny už nie sú možné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 jo, mluvil jsem o tobě, reakce byla blesková Já ale z toho techničáku přečtu tak tu první řádku Jinak vůbec netuším, co je dál. Tak to nějak rozvedˇ , jak ten dovoz a přestavba proběhla. Zrovna tak s těma novýma autama, to je pro mně novinka, že si můžeš koupit nový OA a předělají ho na N1. Bezpečně si vzpomínám, že před dvěma lety, když jsem nový auto kupoval, něco takovýho možný nebylo. Podmínka katzegorie N1 byla, že to tak už přišlo z fabriky. jukni dolu na ten scan víc info zítra, teď nemám čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 no pokud vím, tak tam jde předevčím o to, že N1 (u OII) má zvýšenou užitečnou hmotnost (myslím, že to je 620 kg), aby mohla být splněna podmínka, že hmotnost přepravovaného nákladu je vyšší, než hmotnost osob na sedadlech (nevím, jestli to cituju úplně správně, ale tak nějak to je). Proto taky bývá u některých aut snížen počet míst pro cestující z 5 na 4. Já mám ale třeba u kombika 5 sedadel. Tyhle pravidla se ovšem mohly časem nějak změnit, takže buhví, jak je to dneska. Jestli to někdo víte přesně, napište to sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 no pokud vím, tak tam jde předevčím o to, že N1 (u OII) má zvýšenou užitečnou hmotnost (myslím, že to je 620 kg), aby mohla být splněna podmínka, že hmotnost přepravovaného nákladu je vyšší, než hmotnost osob na sedadlech (nevím, jestli to cituju úplně správně, ale tak nějak to je). Proto taky bývá u některých aut snížen počet míst pro cestující z 5 na 4. Já mám ale třeba u kombika 5 sedadel. Tyhle pravidla se ovšem mohly časem nějak změnit, takže buhví, jak je to dneska. Jestli to někdo víte přesně, napište to sem. Fabia Combi= 4 mista, Octavia Combi=5 mist Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Marcos: Octavia II Combi = 5 miest, ale Octavia I Combi = 4 miesta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 mně by spíš zajímalo, jestli ty hmotnosti uvedený v TP u N1 jsou stejný, jako u normální OA. Měl jsem zato, že v tom právě spočívá ten hlavní rozdíl kategoriíosobní a nákladní. I když upřímně si myslím, že ten rozdíl hmotností (pokud tedy vůbec nějaký je) je pouze administrativní úkon a nikoliv konstrukční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.