Přejít na obsah

N1


4x4

Doporučené příspěvky

mně by spíš zajímalo, jestli ty hmotnosti uvedený  v TP u N1 jsou stejný, jako u normální OA. Měl jsem zato, že v tom právě spočívá ten hlavní rozdíl kategoriíosobní a nákladní. I když upřímně si myslím, že ten rozdíl hmotností (pokud tedy vůbec nějaký je) je pouze administrativní úkon a nikoliv konstrukční.

Mohu ti ofotit ten protokol.

Editováno: , autor: marcos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tom TP, co tu je fotečka, mi stačí název toho úřadu, víc nekomentuju :D

Jinak podstatným je hmotnostní vzorec, který musí vozidlo kategorie N1 plnit (už jsem ho na fórum dával, tak pátrejte, kdo máte zájem). Jen v případě, že vzorec neodpovídá, musí se hýbat s počtem sedadel..a to už není administrativní úkon, tam už je třeba to řešit technicky. Každopádně je to přestavba, takže podmínkou je kladné stanovisko výrobce nebo akredit.zástupce. V případě dovozů se dřív mohla uvedená přestavba provést ještě před schválením, v současné době se musí vozidlo v dovezené podobě schválit a až pak na něm lze řešit úpravy, popř.přestavby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jo, dám příklad :

1) koupím v SRN nový auto OII combi a bude mít přepážku a bude mít v TP N1 (teda je to stejný v rámci unie v ostatních zemích, ne ?). Co musím dál udělat u nás, abych to mohl jako N1 přihlásit a uplatnit odpočet DPH ?

2) koupím v SRN nový auto OII combi, ale jen jako OA. Co musím v tomhle případě udělat ?

A tedˇ se snaž Jiříku, snaž. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirkaK: myslim, že v zahraničí se na N1 nehraje. Jeden náš zákazník z DE má na firmu 911tku a normálně co jsem ho kdysi vyzpovídal, mi řikal, že je jedno jaký auto to je, máš ho na firmu, plníš pracovní povinnosti = odpis DPH. To jen tady nám pracující lid zastoupenej ČSSD znepříjemňuje jednu z mála radostí montáží železný hrůzy a zaslepením zadních oken nebezpečnou neprůhlednou folií - tu mám na služební koktě stejně danou jinou, co se jen jako neprůhledná tváří :p

Jinak na tuhle OII mi dopisovali ozn. typu auta N1 a hmotnosti až v salónu, po tom, co namontili N1...

Ty A6 ještě pozjistim ;) ale nechápu poznámku JirikaDC o tom úřadu? Můžeš rozvést? :) Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marcos: Octavia II Combi = 5 miest, ale Octavia I Combi = 4 miesta.

Ja mel Oct I Combi a bylo 5 mist.

Že by boli u vás iné podmienky? Je to možné.

Cca. pred mesiacom kúpená nová O1 s N1, v TP je písaný "ľahký úžitkový automobil" a počet miest 4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v naší krásný zemi je možný téměř všechno. Já mám kupříkladu zápis "nákladní skřínový automobil". Úžasný, co ? Ale s těma přepážkama nesouhlasím, protože pamatuju už před 10 lety třeba v Norsku, kde měly i Audi nebo BMW přepážky z téhož důvodu, jako u nás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jo, dám příklad :

1) koupím v SRN nový auto OII combi a bude mít přepážku a bude mít v TP N1 (teda je to stejný v rámci unie v ostatních zemích, ne ?). Co musím dál udělat u nás, abych to mohl jako N1 přihlásit a uplatnit odpočet DPH ?

2) koupím v SRN nový auto OII combi, ale jen jako OA. Co musím v tomhle případě udělat ?

A tedˇ se snaž Jiříku, snaž. :D

1) Pokud koupíš OII v SRN jako N1, tak to taky jako N1 přihlásíš..

2) Pokud koupíš OII klasiku OA, tak to v té podobě musíš schválit a pak teprve to můžeš přestavovat..tzn.souhlas výrobce, absolvovat technickou, dodělat přepážku, "zabednit" zadní okna..no a vyrazit na úřad :) Pokud to nebude splňovat ten hmotnostní vzorec, tak ještě upravit počet míst..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirkaK: myslim, že v zahraničí se na N1 nehraje. Jeden náš zákazník z DE má na firmu 911tku a normálně co jsem ho kdysi vyzpovídal, mi řikal, že je jedno jaký auto to je, máš ho na firmu, plníš pracovní povinnosti = odpis DPH. To jen tady nám pracující lid zastoupenej ČSSD znepříjemňuje jednu z mála radostí montáží železný hrůzy a zaslepením zadních oken nebezpečnou neprůhlednou folií - tu mám na služební koktě stejně danou jinou, co se jen jako neprůhledná tváří :p

Jinak na tuhle OII mi dopisovali ozn. typu auta N1 a hmotnosti až v salónu, po tom, co namontili N1...

Ty A6 ještě pozjistim ;) ale nechápu poznámku JirikaDC o tom úřadu? Můžeš rozvést? :) Dík

1) ty jsi ještě neviděl nákladní VW Transporter? Do 3,5 tuny jsou to všechno N..a je to v jednom pytli, je úplně jedno, jestli přestavuješ Transporter z osobního na nákladní nebo opačně nebo jakékoliv combi..

2) i u nás si odepisuješ firemní auta, jen si nepleť DPH a náklady na provoz.

3) je půl roku po volbách, ČSSD tady pokud se nepletu, nevládne, ale kdyžtak mně oprav :smich:

4) vozidlo kategorie N1 je každopádně užitkový..to N znamená jako nákladní, víš? Takže ta podle tebe železná hrůza a zaslepená zadní okna tam jsou proto, aby ti nikdo z venku nevybral náklad nebo aby ti bedny, co budeš mít vzadu neurazily palici, až s tím někde zastavíš. To, že jsme v Čechách, kde se všechno vochcává, tzn. podnikatelé si pořizují "nákladní" auta ne na náklad, ale aby s tím jezdili soukromě, to je jiná věc. Tím nikoho neodsuzuju, jen vysvětluju, proč to tam je..a je to prostě daň za to, že to je prostě N1. Prostě zákon předpokládá, že je to N1 a vozí to náklad..proto i ten hmotnostní vzorec a tak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v naší krásný zemi je možný téměř všechno. Já mám kupříkladu zápis "nákladní skřínový automobil". Úžasný, co ? Ale s těma přepážkama nesouhlasím, protože pamatuju už před 10 lety třeba v Norsku, kde měly i Audi nebo BMW přepážky z téhož důvodu, jako u nás.

"Nakladni automobil tereni", fakt tam napisou kde co :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě vysvětlím, proč po tom tak pátrám. Na Mobile (už jsem o tom psal) se objevují mezi ojetinama běžně inzeráty na nový auta od řady autohausů. Není vyjímkou, že OII RS combi TDI (ta mně třeba velmi zajímá) tam najdeš od 23 800,- euro, což je řádově cca o 150 t. méně, než u nás. A protože se tam zdůraznuje, že to je "incl. Mwst", tedy vč. DPH a je tam i doba dodání, usuzuju z toho, že ty auta neležej nikomu na skladě, ale že si je prostě za tyto peníze můžeš objednat. A jestli si je můžeš objednat, pak jistě i jako N1. A v ten okamžik je to funglovka RS, která vychází na nějakých 560 000,- Kč !!! A to mně teda sakra zajímá. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě vysvětlím, proč po tom tak pátrám. Na Mobile (už jsem o tom psal) se objevují mezi ojetinama běžně inzeráty na nový auta od řady autohausů. Není vyjímkou, že OII RS combi TDI (ta mně třeba velmi zajímá) tam najdeš od 23 800,- euro, což je řádově cca o 150 t. méně, než u nás. A protože se tam zdůraznuje, že to je "incl. Mwst", tedy vč. DPH a je tam i doba dodání, usuzuju z toho, že ty auta neležej nikomu na skladě, ale že si je prostě za tyto peníze můžeš objednat. A jestli si je můžeš objednat, pak jistě i jako N1. A v ten okamžik je to funglovka RS, která vychází na nějakých 560 000,- Kč !!! A to mně teda sakra zajímá. -_-

Zajimave, ale furt to nema Haldex, takze nic pro mne lol

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...