jirkaK Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 (editace) Například přesně jedu (50,90,130,160 a 200) pokud mi tachometr ukazuje tyhle hodnoty: cca 55 km, 95 km, 134 km, 163 km nebo 200 km/hod. Editováno: 5. Duben 2007, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 To sa mi nezdá, že by to ukazovalo tých 200 presne. Ak niekto tvrdí, že s narastajúcou rýchlosťou klesá odchýlka, tak by to mohol byť len pokles percentuálnej odchýlky (5 km/h je menšie precento z 200 ako z 50). Ale žeby to ukazovalo tých 200 presne??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 zdar všem, ještě k tomu pískání, nemohly by to být gumy u dveří, prostě už neudržej tu rychlost a trošku pouštěj - odchlípnou se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 nene, to piskání dělá něco co pracuje s elektrikou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 a což takhle ventilátor topení? když je puštěnej třeba na II, tak jí vztuch při rychlosti roztáčí víc a tím by mohl vznikat ten zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 7. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2007 a jak se pouští ventilátor na dvojku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 7. Duben 2007 Sdílet Vloženo 7. Duben 2007 to bylo řečeno obrazně, prostě ten vzduch pří velký rychlosti ho roztáčí víc, jak on jede normálně - nastavení rychlosti. Já už nevim, jak se tomu říká,a le ve škole nás učili o zvuku, který vzniká, když elektromotor budeš točit ještě rychleji, než se točí. Jelikož jsem trubka, tak si už nepamatuju, jak se tomu říkalo odborně. Př. budeš mít motorek na 12V 1200rpm, připojíš na něj motorek 12V 2000rpm, tím ten první roztočíš rychleji než se má točit. Ten zvuk vzniká elektromagnetickou indukcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2007 aha.a to se týká i climatronicu, kde se rychlost reguluje sama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Duben 2007 Sdílet Vloženo 9. Duben 2007 aha.a to se týká i climatronicu, kde se rychlost reguluje sama? Je to jonom nápad, co by to mohlo být, teoreticky je jedno, jestli máš climatronic nebo manuál, motorek je stejnej, prostě ho ten vítr točí víc než by měl. Je to opravdu jenom doměnka, vzpoměl jsem si jak nám učitel na elektru vysvětloval, co by se stalo, kdyby na dopravníkovym pásu byly dva motory a jeden by jsi pustil rychleji, tak ten první bude dělat strašný zvuky, prostě se mu to nebude líbit. Pokud jsem se trefil, tak by stačilo to vyzkoušet: oktivovat vnitřní okruh a jet tak rychle, jak jsi říkal, že jsi jel, pokud to byl větrák topení, tak to nebude dělat, páč klapka vnitřního okruhu zavře přívod vzduchu do kabiny. Pokud to bude dělat stále, tak sem si tu hezky cintal pentli ale za pokus to stojí, zkus to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2007 super, to by me nenapadlo, takze az budu zas piskat, pustim vnitřní cirkulaci a dam vedet, jak to dopadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 19. Duben 2007 Sdílet Vloženo 19. Duben 2007 Rolbar - Climatronic má klapku, ktorou pri vyššej rýchlosti priviera vstup čerstvého vzduchu. Tak by sa ventilátor nemal točiť rýchlejšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
testudo Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 Zdravím všechny a taky se připojuju k tomu pískacímu problému.U mě to začíná hned při 160km/h.Jde to ze dvou středových výdechů a je to vysoký celkem nepříjemný zvuk,ten kolega co psal o zvuku přetočeného elektromotorku se trefil nejblíž.Na dálnici v Německu sem to zjistil loni v zimě poprvé a myslel sem,že se mi dostalo listí někde do prostoru za pylový filtr,ale to sem kontrolou vyloučil...Další pokusy byly s postupným uzavíráním klapek vnitřního okruhu a pak sem zkoušel ještě ty klapky zavírat a otvírat ,co nasměrovávají proud vzduchu na sklo,nohy atd.Jeden čas pomáhal zavřít a otevřít ten vnitřní okruh,ale jen dočasně,za chvilku se to objevuje znova.Snad jen když nechám vnitřní okruh,přestane to zlobit.Ale to není řešení ,důsledek je mlžení okna.. Rozdělávat se mi to nechce ,ale určitě je to některá z klapek uzavírání.Asi mě nemine rozdělání těch středových výdechů a snad se dostanu i k těm klapkám,ale jak zjistím,která je špatná,nebo nebo netěsní to nevím.Jestli jste to někdo už řešil,dejte vědět.Díky...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 mě to žádný klapky nedělaj. dělá mi to protivítr. když je bezvětří nebo jedu po větru, tak to nepískne ani při 210km/h, když fouká, tak to začne už třeba v těch 180km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
testudo Vloženo 17. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2008 Tak sem dnes konečně našel příčinu toho pískavého zvuku.A myslím,že by to mohlo zajímat i ostatní.Byl jsem za známým automechanikem,jestli by mi neporadil.První otázka byla,jestli mám měněný čelní sklo.V záruce se mi začlo v rohu rozlepovat-bělat,tak mi ho vyměnili.Je to už asi 2,5 roku ,co to vyměnili a pískání začlo loni.Tak rok po výměně.Nedával sem si to proto do souvislosti.Dnes sem zkusil na sklo asi v 150kilometrech mírně tlačit a bylo po pískání.Verdikt mechanika je buď to vysklít a pracně čistit a znovu nalepit,nebo rozbít sklo a na pojistku přesklít.Mimochodem,setkal sem s člověkem,co mi říkal,že mu po dvou letech provozu nového Pasatu při jedné velké chumelenici lítal dovnitř sníh.V servise přišli na to,že nebylo u stěračů asi 3 cm vůbec lepidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 18. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2008 Co se týká alternátoru ten vydává podivné zvuky při studeném motoru a při nastartování - může v něm odejít ložisko nebo volnoběžná kladka v některých případech současně napínací kladka. Ale při rychlosti kolem 200km/h bych se přikláněl spíše k tomu sklu jak píše testudo nebo netěsnosti bočních okýnek (ty jste už vyloučili). Mám taky měněné čelní sklo (je to asi 2 roky), ale zřejmě to udělali kvalitně protože mně nic nepíská (zatím..:-)). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 25. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 u mě už se to neprojevuje, nicméně jsem vypozoroval, že to záviselo na tom, jestli fouká protivítr nebo ne. prostě čim víc foukalo proti mě, tim víc pískalo, takže to podle mě může bejt tím předním sklem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaviernaidoo Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Zkus odmontovat prut antény, mě to pomohlo.Doporučuji nahradit kratší (ikdyž většinou s horším příjmem) nebo nejlépe integrovanou (např.ploutev) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xKamil Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 (editace) tak jsem včera zpozoroval, ze ve chvili, kdy se tachometrová rychlost přehoupne přes 190km/h a blíží se ke 200km/h, začíná odněkud něco popískávat(ne aerodynamika). vypnul jsem radio, myslel jsem, že to budou repro, ale pískalo to dál, jakmile se dostanu na a přes 200km/h, pískalo to docela fest. nevíte co to může bejt? mě napadá jedině alternátor Tak to by mě taky zajímalo, protože jsem to pozoroval taky - 2.0 TDI Sklo mám originál Editováno: 12. Březen 2009, autor: xKamil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
testudo Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 To sklo se pozná celkem snadno,stačí když to začne dělat zatlačit v tom místě proti sklu a hned to zmizí.Samozřejmě jen na tu chvilku,co se tlačí.Optimální je to vyzkoušet se spolujezdcem.U mě to bylo jednoduché,protože tu netěsnost mám v horní polovině,za zrcátkem.Můj názor je,že to může udělat i sklo originál z výroby.Postup lepení je stejný a může se stát,že se lepidlo napojuje a zřejmě stačí vlasová trhlinka v lepidle a časem to změní elasticitu a může se to projevit.V mém případě to bylo za víc jak dva rok po výměně skla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 AHOJKY PIŠI TO TU I V JINÉM VLÁKNĚ,MĚ TO PÍSKÁ UŽ KOLEM 90 ZALEŽÍ NA PROTIVĚTRU A POD.,VČERA JSEM MAČKAL KLEPAL BOUCHAL A PROSVĚTLOVAL ČELNÍ SKLO ASI 2 HODKY,MĚL JSEM SUNDANÝ I STĚRAČE S PLASTEM POD NIMA A NIC JSEM NENAŠEL,PŘI JÍZDĚ TO JDE HŮŘ ALE TAKY ŽÁDNÁ ZMĚNA,TAK NEVÍM,JESTLI TO TÍM SKLEM BUDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.